Jak sprzedał się MouseCraft? "Nie sukces, ale też nie megaporażka"

Jak sprzedał się MouseCraft? "Nie sukces, ale też nie megaporażka"

Jak sprzedał się MouseCraft? "Nie sukces, ale też nie megaporażka"
marcindmjqtx
06.11.2014 16:08, aktualizacja: 05.01.2016 15:25

Cóż, nie jest powiedziane, że każda polska produkcja musi być wielkim sukcesem.

MouseCraft to debiutancka produkcja warszawskiego studia Crunching Koalas. Ta intrygująca krzyżówka Lemmings z Tetrisem zebrała całkiem pozytywne oceny i wyszła aż na czterech platformach (PS3, PS4, Vicie i PC), ale nie sprzedała się jakoś szczególnie dobrze. Michał Mielcarek, redaktor naczelny serwisu Gram.pl, ujawnił na swoim Twitterze, że do tej pory sprzedano jedynie 15 tysięcy sztuk.

Tomasz Tomaszewski, szef studia Crunching Koalas, potwierdził te informacje. Wyjaśnił, że chodzi o wszystkie platformy, ale "Dane nie są dokładne i może być to 1000-3000 więcej, bo raporty z konsol czy pudełek dopiero schodzą." "Przed nami jeszcze sporo wyprzedaży na Steam, GOG, Humble i konsolach," wyjaśnił w kolejnych twittach, "do tego pewnie inne konsole i mobilki. Myślę, że jest to średnio-słaby/średnio-dobry wynik."

O przyszłość samego studia nie powinniśmy się jednak martwić. Kolejne gry już się ponoć robią.

Tomasz Kutera

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)