Game Informer radzi sobie lepiej niż Time i Playboy

Game Informer radzi sobie lepiej niż Time i Playboy

Game Informer radzi sobie lepiej niż Time i Playboy
marcindmjqtx
02.04.2009 19:35, aktualizacja: 13.01.2016 17:52

Zwykle nie zajmujemy się rynkiem medialnym w Stanach Zjednoczonych, ale teraz jest ku temu dobra okazja. Agencja BurrellesLuce opublikowała raport dotyczący min. nakładów największych magazynów, a przeznaczony dla branży PR. Okazuje się, że Game Informer rozchodzi się w nakładzie, zapnijcie pasy, 3 517 598 egzemplarzy co zostało zweryfikowane. To znaczy, że dokładnie tyle nakładu się sprzedaje, a nie zostaje po prostu wydane by robić wrażenie na reklamodawcach. Na pewno pomaga im fakt, że periodyk ten proponowany jest do każdego zakupu w sieci GameStop, ale i tak wynik robi wrażenie. Zwłaszcza, że Game Informer znalazł się na 12. miejscu w USA, wyprzedzając takie tytuły jak: Time, Playboy, Sports Illustrated, Cosmopolitan czy Newsweek. Pozostaje pogratulować, choć czołówka listy to dla mnie zagadka.

[via Joystiq]

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)