Czterech kontra armia - "horda" w Ghost Recon Future Soldier

Czterech kontra armia - "horda" w Ghost Recon Future Soldier

Czterech kontra armia - "horda" w Ghost Recon Future Soldier
marcindmjqtx
30.03.2012 09:43, aktualizacja: 21.01.2016 17:05

Okazuje się, że w jednym z najbardziej wyświechtanych rodzajów wieloosobowej zabawy można wymyślić coś nowego.

Ghost Recon Future Soldier nie przyniesie może rewolucji, ale przynajmniej nie pozwoli "zapuścić korzeni" w jednym, najlepszym miejscu.

Ghost Recon Future Soldier - Inside Recon #3 - Guerilla [UK]

Rozpromieniałem słysząc o tym, że na początku zabawy musimy po cichu przejąć bazę wroga, a po każdej dziesiątce fal musimy tę operację powtórzyć gdzieś indziej. Nic tak nie odbiera mi ochoty do grania w hordę, jak siedzenie w jednym miejscu z okresowymi wycieczkami po lepszą broń czy amunicję. Fajnym pomysłem są też bonusy punktowe za współpracę ze znajomymi i nagrody za przetrwanie kolejnych rund. Spuszczenie na przeciwników gradu pocisków zawsze jest przyjemnym widokiem.

Plus należy się Ubisoftowi za opcje sieciowe - w tryb Guerilla pogramy przez internet, na podzielonym ekranie, a nawet przez sieć LAN.

Maciej Kowalik

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)