Blizzard słucha uważnie - artefakty z Heroes Of The Storm wycofane
System ten miał więcej minusów, niż plusów.
Artefakty w Heroes Of The Storm, grze typu MOBA od Blizzarda, były dość kontrowersyjnym tematem. Były - bo zespół odpowiedzialny za tworzenie gry właśnie je wycofał.
Blizzardowy odpowiednik run, które znamy z League of Legends, dzielił się na trzy rodzaje - Klejnoty, Relikty oraz Ozdoby i pozwalał na ulepszenie statystyk bohaterów. System miał służyć między innymi jako "gold sink" - czyli usługa pozwalająca wydać zalegające na kontach graczy złoto.
Możliwość wzmocnienia swoich bohaterów brzmi zachęcająco, ale w praktyce sprawdza się średnio. Problemem tego typu systemów jest nieco nieświadome podniesienie progu wejścia, oraz w pewnym sensie wymuszanie odpowiednich ustawień i specyfikacji na danej postaci. Biorąc pod uwagę, że Heroes Of The Storm ma być grą bardzo przystępną i prostą w założeniach, Artefakty były skazane na porażkę. Nic więc dziwnego, że pomysł Blizzarda spotkał się z krytyką ze strony społeczności.
Kilka zmian czeka również system talentów. Każdy z bohaterów będzie rozwijał się nieco szybciej, przez co nowe cechy postaci będą odblokowywane wcześniej. W dalszym ciągu nad każdym z herosów trzeba będzie nieco popracować, ale efekty przyjdą szybciej.
Jeżeli macie ochotę sprawdzić, jak Blizzard widzi MOBA - zapiszcie się do bety pod tym linkiem.
[źródło: battle.net]
Karol Kała