Z innej beczki: Żywe reklamy coraz popularniejsze

Z innej beczki: Żywe reklamy coraz popularniejsze13.02.2005 14:56
Marek Pluta

Wygląda na to, że przyszłością reklamy, będą żywe billboardy. Nie tak dawno głośno było o pewnym mężczyźnie, który sprzedał na aukcji swe czoło pod umieszczenie reklamy, zarabiając na tym 30.000USD. Będzie ją nosił przez miesiąc.Teraz jednak taką formą reklamy zainteresowało się kasyno Golden Palace, które zapłaciło Nickowi Longowi, by nosił na plecach ich logo. Oczywiście transakcja odbyła się poprzez serwis eBay.Żywa reklama zarobi na tej transakcji £3.100.

Źródło artykułu:WP Gry
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)