Zmien skórke
Logo Polygamii

W Ori and the Will of Wisps pościgamy się z innymi graczami

Jak szybko umiecie biegać i naciskać przy okazji różne guziki?

Już w niedługo ukaże się kontynuacja przygód Oriego, kapitalnej metroidvanii z 2015 roku. The Will of Wisps ukaże się na PC oraz Xboksie One i ponownie skupi sie na przygodach leśnego ducha podróżującego przez tajemnicze krainy. Studio doszło do wniosku, że poziom trudności w pierwowzorze był nieco za wysoki, zdecydowało się więc uczynić kontynuację przyjaźniejszą.

Na Gamescomie skupiono się natomiast na dodatkowych aktywnościach. Nowy materiał z gry prezentuje Spirit Trials, czyli rozgrywane asynchronicznie wyścigi po odwiedzanych w trakcie przygody mapach. Tryb ten będzie z kolei ukłonem w stronę bardziej zaawansowanych graczy, którzy dokładnie poznali już świat gry. Rywalizować będziemy zarówno ze znajomymi jak i najlepszymi graczami z całego świata.

Co z premierą? Jasne deklaracje na ten temat jeszcze nie padły, ale z Kolonii płyną sygnały, że gra jest już praktycznie ukończona i jest szansa, że trafi na nasze dyski jeszcze przed końcem roku. Nie mogę się doczekać, zwłaszcza że najlepsze cechy oryginału takie jak fantastyczny styl graficzny czy sposób poruszania się postaci zostaną właściwie niezmienione.

Krzysztof Kempski

Więcej na temat:

6
Dodaj komentarz

Zaloguj się by skomentować
3 Komentarze
3 Odpowiedzi
4 Obserwujący
 
Najpopularniejszy komentarz
Najpopularniejsza dyskusja
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
pear
Użytkownik

Bzdurny tryb i marnotrawstwo czasu, pieniędzy i zasobów ludzkich, które można było przeznaczyć na rozwinięcie właściwej gry. Nie wątpię, że to Microsoft nakazał wprowadzić jakiś tryb rywalizacyjny, wszak od dawna “zachęcają” producentów do wprowadzania tego typu badziewi.

Coś czuję, że może nie teraz, ale w przyszłości Microsoft zaora tę piękną markę, tak jak wiele innych w swoim portfolio.

gsg
Użytkownik

No… nie wiem. Tj. jasne, że pewnie nacisk na tryby multiplayer jest, bo rynek je chłonie i się dopomina, ale nie jest tak, że tryb time attack zupełnie nie pasuje mi do Oriego. To metroidvania, ale również wspaniała gra o ruchu, jego płynności i elegancji. Może nawet bardziej parkour niż gry które chciały być o parkour – bo jednak dwuwymiarowa perspektywa wiele ułatwia jeśli chodzi o dokładne mierzenie skoków i planowanie tras. Bardziej niż to niepokoi mnie wprowadzenie jakiejś bardziej złożonej walki w zwarciu. Walka melee to jest coś czym głównie się zajmuję kiedy gram, ale Ori z siekierą wygląda… Czytaj więcej »

Simplex
Użytkownik

No, ten tryb wygląda na coś co pochłonęło tysiące roboczogodzin dużego zespołu…

soulsonist
Użytkownik

cytujac klasyka:… dramat. wyglada to teraz jak taniocha na telefon. Choc w sumie moze w tym jest przyszlosc … :/

Simplex
Użytkownik

Studio doszło do wniosku, że poziom trudności w pierwowzorze był nieco za wysoki, zdecydowało się więc uczynić kontynuację przyjaźniejszą.
[citation needed]

Nie ma żadnych opcji dekoracji tekstu? (kursywa, podkreślenie, pogrubienie, przekreślenie, spoiler?)

soulsonist
Użytkownik

po swietach … 🙂

Popularne wpisy

Popularne Gry