W Afterfall: Rascal znajdziemy wiele odniesień do historii

W Afterfall: Rascal znajdziemy wiele odniesień do historii

marcindmjqtx
18.12.2009 19:26, aktualizacja: 15.01.2016 13:34

Zapytaliśmy Tomasza Majkę o postępy prac nad grą:

Przez ostatni rok Nicolas Games przechodziło ciężki okres, ale teraz już będziemy parli do przodu. Załamanie sprzedaży w kraju i kryzys spowodowały, że czas był trudny. Ale teraz wiemy już kilka rzeczy. Jak oceniono nas w Lyonie? Przyjętcie było dobre, zainteresowanie też spore, zwłaszcza na największych rynkach PC. Pytanie, jak przyjmą za granicą nowy produkt młodego studia? O samym zespole, który przygotował prezentację Rascala w kilka miesięcy można powiedzieć, że jest fenomenalny. Musimy teraz przygotować się na dalszą produkcje. Co więcej, należy też przygotować firmę pod nowy core business. Firma zmienia statut ułatwiając inwestorom zaangazowanie w projekt - zmiany w zakresie organizacyjnym będą ważne na przyszłość. Studio deweloperskie też nabierze innego charakteru, gdyż stanie się wizytówką Nicolas Games.

Podpytaliśmy też o kilka szczegółów związanych z Rascalem. A więc po kolei:

  • Gra to survival horror z widokiem z trzeciej osoby. Akcja zaczyna się w 2012 roku czyli ok 60 lat przed wydarzeniami głównego Afterfalla. Produkcja aspirujuje do bycia tytułem AAA
  • Świat gry to alternatywna historia Europy, z widocznymi w czasie rozgrywki elementami historii Polski (np. modele postaci odnoszą się do wojsk Polskich z różnych okresów historycznych)
  • Fabuła opowiada historię Alberta Tokaja psychiatry zamkniętego w bunkrze - dostaje zadania od Naczelnika rozwiązania zagadki mutacji na poziomie -2 schronu. W trakcie gry natkniemy się na wiele odniesień do historii
  • W obu grach z serii Afterfall będą przeplatać się niektóre wątki fabularne
  • Przygotowane zostanie 10 poziomów, zarówno tych na powierzchni, jak i w schronach
  • Walczyć będziemy zarówno wręcz, jak i za pomocą broni. Będzie można na raz chodzić i strzelać
  • Pojawi się sporo zagadek logicznych
  • W trakcie gry spotkamy wiele mutacji, nie tylko fizycznych
  • Ukończone zostały: fabuła, design poziomów, cztery poziomy zostały skończone graficznie
  • Wydawcy jak na razie nie znamy, są prowadzone negocjacje, zresztą to samo odnosi się do dokładnej daty premiery
  • Długość gry planowana jest na 10-12 godzin
  • Gra ma być dostępna zarówno na płytce, jak i do pobrania z sieci
  • Optymalizacja kodu jeszcze się nie zaczęła, docelowo gra ma chodzić w 30 klatkach na sekundę

Jak na razie wygląda to mocno falloutowato i jestem ciekawy, czym twórcy będą chcieli odróżnić swoją produkcję od gry Bethesdy, poza gatunkiem gry, rzecz jasna i miejscem akcji. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

Czym tytuł ma się odróżniać od konkurencji? Tomasz odpowiada:

Przede wszystkim jest historia i fabula, ciekawa muzyka no i świetne modele postaci - zwłaszcza husarów. W tego typu grach klimat i fabula to klucz. Do tego dobra grafika i muzyka, no i mamy komplet. Macie jakieś pytania o tę produkcję? Możecie je zadać nam lub w komentarzach. Przekażemy je Nicolas Games i jeżeli będą mogli, to na nie odpowiedzą.

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)