Twórcy World of Goo i Little Inferno nauczą nas programować

Twórcy World of Goo i Little Inferno nauczą nas programować

Twórcy World of Goo i Little Inferno nauczą nas programować
marcindmjqtx
10.06.2015 11:20, aktualizacja: 05.01.2016 15:02

Human Resource Machine to gra o zasuwaniu jak robot, żeby nie zostać przez robota wygryzionym z pracy. Przy okazji uczyć będzie programowania.

Gracz wciela się w zatrudnionego przez strasznego despotę korposzczura, nad którym zawisło widmo zastąpienia przez wydajniejszego pracownika. Robota.

Praca polega na programowaniu za pomocą układania w sekwencje przygotowanych przez twórców podstawowych komend.

"Zaczynasz grę z dwoma komendami i zdobywasz nowe wraz z pięciem się w górę korporacyjnej drabiny. Cały język składa się z 11 komend, co wystarczy do symulacji niemal każdego komputerowego algorytmu świata."  tłumaczy zespół Tomorrow Corporation.

W akcji Human Resource Machine wygląda tak:

"Uczyć bawiąc, bawić ucząc" to jedna z lepszych metod na wpajanie do głowy wiedzy. Zwłaszcza tak przydatnej i wciąż w obiegowej opinii trudno przyswajalnej, jak programowanie. Human Resource Machine to zresztą propozycja nie tylko dla laików języka XXI. wieku. Tryb Optimalisation Challenges sprawdzi pod kątem elegancji i wydajności także algorytmy wyjadaczy programowania. Premiera na PC i Maca późnym latem.

Piotr Bajda

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)