Stwórz własne wesołe miasteczko, w końcu! Rollercoaster Tycoon World z datą premiery

Stwórz własne wesołe miasteczko, w końcu! Rollercoaster Tycoon World z datą premiery

Stwórz własne wesołe miasteczko, w końcu! Rollercoaster Tycoon World z datą premiery
25.03.2016 19:29, aktualizacja: 25.03.2016 20:30

Początkowo planowany na początek 2015 roku i kilkakrotnie przekładany Rollercoaster Tycoon World doczekał się w końcu daty premiery. To dobra wiadomość. Zła jest taka, że będzie to na razie steamowy Early Access.

To fascynujące, że gry ekonomiczne tego rodzaju, tzw. „tycoony", ciągle powstają i naprawdę trudno nie trzymać za nie kciuków. Gorzej, jeżeli trwa to tyle co w przypadku Rollercoaster Tycoon World. Gra zapowiedziana na Gamescomie w 2014 roku miała się według pierwotnych planów ukazać w pierwszych miesiącach 2015 roku. Później datę tę przełożono na 10 grudnia 2015, by ostatecznie ustalić ją na „wczesny rok 2016”.

Teraz wygląda na to, że przynajmniej tej obietnicy uda się twórcom dotrzymać. Nawet jeżeli tylko w części. Według producenta, wersja udostępniona w Early Access ma nie odbiegać jakością od skończonego produktu, a w dalszych pracach skoncentruje się on głównie na usprawnieniach dodawaniu do niej treści.

Można przeczytać w poście na steamowej stronie projektu. Gra będzie dostępna do kupienia w tej formie od 30 marca. Z kolei do 31 marca ci, którzy zapłacili za zamówienia przedpremierowe mogą się zgłaszać po zwrot pieniędzy ze względu na opóźnienie.

RollerCoaster Tycoon World - PC - VIP (English Trailer)

Jako główny powód podjęcia takiej decyzji Nvizzio Creations podaje reakcje, zebrane od graczy w trakcie beta testów. Ich pomoc okazała się nieoceniona, twórcy postanowili więc zarzucić sieci szerzej i zacząć zbierać reakcje od większej grupy graczy - stąd właśnie Early Access.

Piszą również przedstawiciele developera.

A co konkretnie trafi do pierwszej wersji gry? Przede wszystkim trzy tryby rozgrywki - kampania, zestaw scenariuszy i tryb dowolny. W trakcie rozgrywki konstruować będzie można 10 różnych typów kolejek, 30 atrakcji „naziemnych”, dostępne będą 4 różne tematy, w pełni działający (choć jeszcze nie do końca dopracowany) tryb symulacji, sterowanie parkiem, możliwość umieszczania sklepów, toalet, tablic i punktów informacyjnych, edytor terenu oraz podstawowy system pogody.

I z jednej strony może nie ma się z czego cieszyć, ale z drugiej może to dobrze, że twórcy są tak szczerz i otwarci? Zobaczymy, kiedy gra się ukaże - jeżeli faktycznie do ukończenia nie brakuje jej zbyt wiele, a gracze mogą w tym pomóc, to tylko ku lepszemu.

[Źródła: Hardcoregamer, Steam]

Dominik Gąska

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (2)