Sid Meier's Alpha Centauri

Sid Meier's Alpha Centauri05.02.2004 03:37
Guerila

Sid Meier's Alpha Centauri

Historia

Ziemia stanęła na krawędzi zagłady. Korupcja i wojny zrobiły swoje. Narody Zjednoczone postanowiły ewakuować naszą planetę.Ludzi zapakowano na statek kosmiczny wysłany następnie na Alpha Centauri. Niestety niedaleko Alpha Centauri reaktor atomowy statku został przejęty. Przedstawiciele naszej rasy, jak to oni, szybko podzielili się na nowe frakcje. Ostatecznie wszyscy dostali się na AC jednak teraz muszą walczyć ze sobą, aby przetrwać... W tle pojawiają się jeszcze dwie frakcje Obcych, dobrychCaretakers i złych Usurpers.

Frakcje występujące w Alpha Centauri:

Gaia's Stepdaughters

Lider: Lady Deirdre SkyeOrganizacja: Free Scotland, Unity XenobiologistCele polityczne: zielona demokracja (ekolodzy)Początkowa technologia: Centauri EcologyPunkty+1 dla Planet "Environmental safeguards; Can capture mindworms"+2 dla Efficiency "Experience with life systems & recycling"-1 dla Morale "Pacifist tendencies" -1 dla Police "Freedom loving" +1 Nutrients dla hodowli grzybów Nie przepadają za wolnym rynkiem, poza tym bardzo skutecznie wykorzystują Mind Capture.Są słabymi wojownikami, za to bardzo dobrze uprawiają ziemię.

Human Hive Lider: Sheng-Ji YangOrganizacja: Great China, Unity Executive OfficerCele polityczne: ateistyczne państwo policyjnePoczątkowa technologia/doktryna: Loyalty+1 dla Growth "Rapid population growth"+1 dla Industry "Brutal serfdom" -2 dla Economy "Little political freedom" Darmowe Perimeter Defense w każdej bazie, nie przepadają za demokracją, odporni na niską wydajność.

*University of Planet *

Lider: Dr. "Provost" Prokhor ZakharovOrganizacja: Russian Commonwealth, Unity Science OfficerCele polityczne: rozwój naukowy, wolny przepływ informacjiTechnologia początkowa: Information Networks +2 dla Research "Brilliant research" -2 dla Probe "Academic networks vulnerable to infiltration" Darmowe Network Node w każdej bazie. Darmowy Bonus Tech na początku gry.Darmowy robot dla każdej czwórki mieszkańców. Nie używają Fundamentalist Politics.Zdobywszy Fusion Reactors wykosisz wszystkich przeciwników.

Morgan Industries

Organizacja: Namibian Diamond Tycoon, Unity Franchise HolderCele polityczne: wolny rynek, industrializacjaFree Market Economics, Pro-IndustryTechnologia na starcie: Industrial Base+1 dla Economy -1 dla Support "Followers have expensive tastes"Nie używają Planned Economics, powinni szybko zdobyć Hab Complex.Bonusy dla paktów, zdrad i pożyczek.

Spartan Federation Lider: porucznik Corazon SantiagoOrganizacja: Survivalist, Unity Security ChiefCele polityczne: rządy wojskoweTechnologia/doktryna: Mobility+2 dla Morale "Well-armed survivalist movement" +1 dla Police "Highly disciplined followers" -1 dla Industry "Extravagant weapons are costly" Prototypowe jednostki nie wymagają dodatkowych minerałów. Nie zwracają uwagi na zamożnośćspołeczeństwa. To typowi wojownicy.

*The Lord's Believers *

Lider: siostra Miriam Godwinson Organizacja: Christian States of America, Unity Psych ChaplainCele polityczne: religijność, klerykalizmPoczątkowa technologia: Social PsychDodatkowe 25% siły kiedy atakujesz przeciwników z pobudek ideowych+1 dla Probe "Devout believers difficult to brainwash"+2 dla Support "Citizens eager to defend faith"-2 dla Research "Suspicious of secular science" -1 dla Planet "Believe Planet is their promised land" Brak postępu w badaniach naukowych. Nie wykorzystują wiedzy. Najlepiej wybićwroga na samym starcie, gdyż później może być ciężko (technika...).

Źródło artykułu:WP Gry
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)