Runaway: A Road Adventure

Runaway: A Road Adventure10.12.2003 11:27
AdAira

Runaway: A Road Adventure

Rozdział trzeci

Obejrzyj całą scenę filmową. Weź dmuchawkę, którą znajdziesz na lewo od sejfu, weź także butelkę środka do czyszczenia. W pokoju znajdziesz także ścierkę, klucz oraz płaszcz. Użyj środka do czyszczenia na szmacie, następnie przetrzyj nią okno nad lodówką. Otwórz lodówkę, a następnie wyłącz ją z prądu. Poczekaj, aż lód z lodówki się rozmrozi. Użyj klucza na drzwiach, a następnie wyjdź przez nie.

Przeszukaj bagażnik autobusu, znajdziesz zepsutą piłkę. Wejdź do autobusu. Weź okulary słoneczne, myjkę i szminkę z półki po prawej. Pójdź na tył autobusu. Porozmawiaj o wszystkim z Carlą. Użyj myjki na podłodze, znajdziesz pigułkę. Weź igłę, którą znajdziesz przy butach, użyj igły na piłce, następnie ponownie użyj na niej dmuchawki. Wyjdź z autobusu i skieruj się na ścieżkę po prawej. Obejrzyj wszystkie dotąd nieznane obszary.

Skieruj się do hangaru i spróbuj otworzyć drzwi. Włóż pigułkę do puszki z piwem. Skieruj się do autobusu i porozmawiaj z Lulą. Rzuć w nią piłką. Wróć do hangaru. Spróbuj teraz użyć pigułki na puszce z piwem, tej stojącej na beczce. Podejdź do motoru i weź nóżkę, którą przy nim znajdziesz. Skieruj się ponownie do autobusu. Spójrz na toporek. Użyj na nim nóżki. Zamknij drzwi od autobusu. Zbadaj torebkę, która znajduje się na drzwiach, znajdziesz w niej klucz. Użyj go na lodówce i weź z niej masło. Skieruj się na przód autobusu i utwórz jego drzwi. Wyjdź z auta.

Skieruj się na lotnisko i weź hełm, a także pas z nabojami. Kiedy już to zrobisz, skieruj się z kolei do pociągu. Użyj klucza na beczkach, znajdziesz paczkę orzeszków. Wyjdź z pociągu i skieruj się do kabin. Wejdź do jednej z nich. Użyj masła razem z hełmem, następnie wsyp tam orzeszki ziemne. Włóż hełm do zamrażarki, zrobi ci się masło orzechowe. Wyjdź z kabiny i skieruj się do pociągu. Użyj hełmu z masłem na budce. Mrówki ją zjedzą. Weź materiały wybuchowe, które się w niej znajdywały. Wejdź do pociągu. Użyj śrubokrętu na płaszczu. Użyj ponownie śrubokrętu na beczkach oznaczonych XXX. Następnie napełnij wiadro zawartością beczki. Ponownie użyj na beczce śrubokrętu. Weź wiadro i wyjdź z pociągu.

Skieruj się do koła. Użyj okularów słonecznych na plamie oleju. Użyj materiałów wybuchowych na kole. Skieruj się do autobusu. Gdy Mariola położy swoje okulary słoneczne, zamień je z tymi, które masz w schowku. Weź olejek do opalania. Użyj szminki na wiadrze z prochem, a następnie tej samej szminki użyj na pasie z nabojami. Wejdź do autobusu ponownie i weź stos szminek. Użyj ich na wiadrze z prochem, a następnie umieść je w pasie na naboje. Wyjdź z autobusu. Skieruj się na pas lotniska. Spróbuj użyć karabinu maszynowego, ale niestety nie będzie działać. Użyj olejku do opalania na karabinie, a następnie to samo zrób z pasem ze szminkami. Teraz wszystko powinno być ok. Czekając jednak na wynik przenosisz się do kolejnego rozdziału...

Rozdział 4

Zaczynasz w miasteczku duchów. Wyjdź z miasteczka i skieruj się w stronę kopalni, gdzie wpadła Gina. Złap puszkę z olejem, leży po lewej stronie ekranu.

Skieruj się na prawo, spotkasz Doritę. Oddal się od domu, przy kole zobaczysz kamień - weź go. Pójdź do Douglasville.

Wejdź do saloonu, znajduje się po prawej stronie ekranu. Stojąc przed budynkiem obejrzyj konia. Wejdź do środka i weź wazon spod schodów. Obejrzyj mały pokój, do którego wejście też się tam znajduje. Weź narzędzie do strzyżenia. Skieruj się do biura szeryfa. Wewnątrz znajdziesz kawałki drewna. Skieruj się do banku. Wewnątrz, na półce jest pieczęć, a z tyłu biura znajdziesz pieczęć banku. Obejrzyj mapę.

Skieruj się w górny, prawy róg mapy, znajdziesz się przy kraterze. Porozmawiaj z Joshem. Użyj sznurowadła na motocyklu, jednak tylko po to by dowiedzieć się, że połączyłeś ze sobą dwie sznurówki. Użyj zszywacza na sznurówce, następnie użyj tej sznurówki na motocyklu. Wyjdź z krateru i wróć do Josha, który właśnie kończy telepatyczną rozmowę. Dowiesz się, że potrzebuje klucza nr 10. Skieruj się do Douglasville.

W saloonie na górze znajdziesz warsztat Saturna. Obejrzyj narzędzia, które wiszą na ścianie. Porozmawiaj z Saturnem, pozwoli ci pożyczyć swój klucz. Pamiętasz konia, którego oglądałeś przed wejściem? Teraz wiesz po co potrzebny jest ci klucz. Skieruj się ponownie do warsztatu Saturna, a następnie na zewnątrz, na balkon. Zrzuć wazon z balkonu. Na najbliższym balkonie znajdziesz piasek. Skieruj się do sklepu Saturna, pchnij dźwignię, którą znajdziesz na środku pokoju. Wyjdź, po drodze zabierz klucz. Skieruj się do krateru.

Gdy Joshua będzie nawiązywał kolejny przekaz telepatyczny dowiesz się, że potrzebujesz benzyny. Wróć do Saturna.

Obejrzyj pojemnik na gaz po lewej stronie ławki z narzędziami. Musisz zarobić na tę benzynę. Spróbuj dać w zamian kamień, musisz go jednak najpierw wypolerować. Spróbuj użyć bursztynu na kamieniu. Daj kamień Saturnowi. Obejrzyj teraz zbiornik z wodą po przeciwnej stronie ławki z narzędziami. Użyj na nim puszki po oleju.

Musisz rozcieńczyć benzynę, a oto sposób: Użyj benzyny na pojemniku 30.Wlej zawartość pojemnika 30 do pojemnika 50.Użyj benzyny na pojemniku 30.Wlej zawartości pojemnika 30 do 50. Wlej zawartość pojemnika 50 do zbiornika z benzyną.Wlej zawartość pojemnika 30 do 50. Wlej benzynę do pojemnika 30.Użyj pojemnika 30 na 50.

Użyj puszki po oleju z butelką pełną wody. Użyj pojemnika 50 wraz z litrową butelką by stworzyć odpowiedniej gęstości benzynę. Następnie wlej to do motocykla. Musisz teraz zgadnąć kombinację Josha. Prawidłowa to C-G-E-B-A. Gdy Josh odejdzie, weź hełm z ziemi, a także latarkę oraz linę z namiotu. Skieruj się do Saturna.

Daj hełm Saturnowi. Gdy odejdzie, weź jego kulę. Zaktywuj panel na dźwigu. Wystrzel katapultę. Napełnij puszkę po oleju wodą. W drodze do miasta wejdź do banku i zobacz, jakie szkody wyrządziłeś pomnikowi. Skieruj się do piwnicy i obejrzyj sejf.

Skieruj się do lokomotywy. Włóż drewno do bojlera. Opróżnij pojemnik na oliwę z wody wlewając ją do zbiornika, który znajduje się na tyłach lokomotywy. Musisz powtarzać ten proces jeszcze 5 razy (w sumie 6). Kiedy skończysz użyj kuli na bojlerze. Odkręć koło zwiększające ciśnienie, odkręć je do oporu. Wyjdź z lokomotywy, na ziemi znajdziesz klucz, leży na prawo, w okolicy krzaka. Skieruj się do biura szeryfa.

Otwórz celę więzienną kluczem, który właśnie dostałeś. Wejdź do celi i złap butelkę, a także stetoskop. Znajdziesz je w walizce. Powróć do banku. Użyj stetoskopu na sejfie. Kombinacja, którą musisz wybrać to 85 w prawo, 29 w lewo i 54 w prawo. Weź z sejfu mapę kopalni. Skieruj się do saloonu, znajdziesz tam nieco tabaki. Użyj butelki na tabace. Użyj stempla bankowego na kuli, którą masz w schowku. Użyj tytoniu na naboju, utłucz wszystko tłuczkiem. Daj to Oskarowi.

Źródło artykułu:WP Gry
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Komentarze (0)