Zmien skórke
Logo Polygamii

Różne zakończenia w The Outer Worlds i pokaz konsekwencji na koniec gry

W grze staniemy przed wielkim wyborem, który będzie miał największy wpływ na finał.

Nie zgodziła się Bethesda, więc trzeba było wziąć sprawy we własne ręce. Premiera The Outer Worlds coraz bliżej, więc studio odkrywa kolejne karty na temat historii, ale nawiązań do dawnego dzieła nie brakuje. Tym razem dowiedzieliśmy się, że gra RPG skupiająca się na prowadzeniu historii będzie miała dwa główne zakończenia. Leonard Boyarsky, dyrektor gry, w wywiadzie dla VGC mówi:

Są dwie podstawowe ścieżki na koniec gry – niezależnie od tego, czy byłeś po stronie Phineas, czy The Board. Po tym [zakończeniu gry] otrzymasz serię slajdów, które mówią o twoich działaniach oraz konsekwencjach wyborów, których dokonałeś w trakcie całej gry.

Boyarsky nie podsumował wszystkich możliwych kombinacji, ale mówił o wielu różnych napotkanych postaciach, rozmaitych obszarach, w których można się pojawić, co może oznaczać, że dostęp do niektórych pozostanie wykluczony czy o próbie rozwiązywania zadań, które wiele znaczą dla przyszłości kolonii. W The Outer Worlds na gracza czeka podjęcie decyzji w sprawie sojuszu między Phineasem Welles a The Board. Wybór ten jest największą decyzją historii, w której wybór dziwacznego naukowca lub złej, ale i wszechmocnej korporacji pozostaje binarny.

The Outer Worlds zadebiutuje 25 października bieżącego roku na standardowe platformy. Czasu niewiele, więc Obsidian musi się streszczać. Do tej pory dowiedzieliśmy się, że grę można przejść w 15 godzin. Teraz możemy ten czas pomnożyć, ale mimo wszystko wypada to nieco blado. Miejmy nadzieję, że misje poboczne pozostawią większą swobodę przy wyborach, ponieważ tylko dwie możliwości w głównym wątku nie napawają optymizmem – przynajmniej mnie. Co nie oznacza, że gry nie uruchomimy więcej niż tylko dwa razy.

Więcej na temat:

2
Dodaj komentarz

Zaloguj się by skomentować
2 Komentarze
0 Odpowiedzi
2 Obserwujący
 
Najpopularniejszy komentarz
Najpopularniejsza dyskusja
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
ZmanieryzowanyTim
Użytkownik

Zdaje się, ze nie chodzi tu tyle o dwa zakończenia, co dwa różne schematy zakończeń, w ramach których rozgrywają się faktyczne epilogi (np. faktycznie, można stanąć po stronie korporacji, ale te różnią się od siebie, a jest ich zdaje się siedem, więc to może być wybór dotyczący raczej tego, jaki typ korporacji wybierzemy – tak sobie spekuluję przynajmniej). Gdybyśmy podążali tym tropem rozumowania, to pierwszy Fallout miał dwa zakończenia, a drugi tylko jedno, plus doczepione końcowe slajdy – ale to właśnie w tych slajdach zawierały się faktyczne konsekwencje naszych wyborów, wszystkie detale dotyczące naszych decyzji. Mam nadzieję, że właśnie o… Czytaj więcej »

antyszyba
Użytkownik

W sumie… czym oni się chwalą, tak naprawdę? Bo to nic nowego, już Fallout: New Vegas chociażby miał więcej zakończeń. Rozumiem, gdyby chwalili się, że to nie będzie prosty wybór, ale póki co to “dobro vs zło”, niespecjalnie atrakcyjna opcja.

Popularne wpisy

Popularne Gry