Zmien skórke
Logo Polygamii

Rozchodniaczek z całkiem popularnym Grzechem Pierworodnym i 100 mln dol. "z gierek" dla potrzebujących

Duże sumy i duże liczby. A gdzieś tam na dnie info o opóźnieniu pewnej świetnie zapowiadającej się polskiej produkcji.

Call of Duty: WWII Multiplayer Beta pojawi się także PC

Otwarta beta COD-a potrwa od 29 września do 2 października. A nasze wrażenia z sierpniowej bety na PS4 znajdziecie tutaj.

A tu trailer single’a.

Nowe postacie w Heroes of the Storm

I w Injustice 2

Frostpunk dopiero w 2018 roku

Pierwotne plany zakładały tegoroczną premierę. Skąd taka decyzja?

Spółka zdecydowała o przesunięciu terminu w związku z zamiarem przeprowadzenia równoczesnej premiery gry na siedmiu rynkach i odpowiednio w siedmiu wersjach językowych (polski, angielski, niemiecki, francuski, rosyjski, chiński i hiszpański). Ponadto na kluczowych rynkach “Frostpunk” ma być obecny zarówno w wersji cyfrowej, jak i w wydaniu pudełkowym.

Czyli tym razem za obsuwą nie stoi “chęć dopracowania gry zarówno od strony artystycznej, jak i technologicznej.” To był powód pierwszego poślizgu. Na otarcie łez podrzucam nasz godzinny gameplay wersji, która prezentowana była także na Gamescomie.

Aktualizacja 4.74 do PS4

Wprowadza szereg usprawnień systemowych. Najciekawsza z nich to opcja streamu w 60 klatkach i Full HD na Twitchu na konsolach Pro

Aktualizacja zremasterowanego The Last of Us pod PS4 Pro

Kolejna już, rozszerzająca liczbę dostępnych opcji, zarówno na TV 4K jak i Full HD (w tym przypadku wraca utracony supersampling). W nowym menu ustawimy rozdzielczość, framerate czy jakość cieniowania. Dokładnie wygląda to tak:

Przy zablokowanych 30 klatkach na sekundę mamy dostępne dwie opcje (via NeoGaf):

  • Target 30 fps, 2160p, Shadows High Quality
  • Solid 30 fps, 1080p, Shadows High

Przy odblokowanych 30 klatkach wybór wygląda następująco:

  • Target 60 fps, 1800p, Shadows Normal
  • Solid 60 fps, 1080p, Shadows High

Do tego dochodzi też oczywiście HDR. I tak, cały czas mówimy o grze konsolowej. Dziwnie się czuję pisząc takie rzeczy.

Coś prostszego – zwiastun City of Brass

Więcej o grze przeczytacie w notce Maćka City of Brass – gdy trójka developerów BioShocka bierze się za „Baśnie tysiąca i jednej nocy”…

Marzec 2018. A jutro trailer.

500 tys. grzeszników (pierworodnych)

Divinity: Original Sin 2 raptem po czterech dniach miało ponad 400 tys. graczy. Przygotowujący się do recenzji na Polygamii Dominik Gąska jest jednym z nich. “Jedynce” dobicie do tego wyniku zajęło według dewelopera 2-3 miesiące.

100 milionów!

Z Humble’a. 100 000 000 dolarów na cele charytatywne zebrano już na Humble Bundle od 2010 roku. Szacunek. I na koniec piosenka, która zawsze kojarzy mi się jak ktoś mówi o 100 milionach (niezależnie od kontekstu)

w rytm muzy Kazika,

Rozchodniaczka polał,

Paweł Olszewski

Więcej na temat:

1
Dodaj komentarz

Zaloguj się by skomentować
1 Komentarze
0 Odpowiedzi
0 Obserwujący
 
Najpopularniejszy komentarz
Najpopularniejsza dyskusja
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Aimagylop
Użytkownik

Lara ma szyję jak dżdżownica na tym plakacie.