Zmien skórke
Logo Polygamii

Rozchodniaczek, w którym pewien Sam poważnie wychodzi z Wczesnego Dostępu, a japońskie androidy świetnie się sprzedają

Lego City: Tajny Agent
Będzie też reanimowany raper, kreskówkowy Mega Man, trochę nowego Quake'a i oczywiście Persona 5. No i Lego.

Czekaliście na Impact Winter?

To niestety jeszcze trochę poczekacie. Ten przyjemnie zapowiadający się survival w świecie, w który uderzył meteoryt, miał ukazać się 12 marca. Teraz Bandai Namco informuje, że premiera została przesunięta na 23 maja. Wytrzymacie?

A może tęskno wam do Mega Mana?

Bo się pojawi, ale nie w formie nowej gry, tylko kreskówki na Cartoon Network. Trochę dziwnie i młodo wygląda, co jest spowodowane tym, że główny bohater będzie nastolatkiem, który pół dnia próbuje być normalnym dzieciakiem, by przez kolejną połowę tłuc się w Dolinie Krzemowej.

Mega Man
Mega Man

PaRappa the Rapper gdzieś zniknął

Ale wrócił i to od razu w rozdzielczości 4K. Remaster jest już dostępny do kupienia w PS Store, a zerkając na naszą listę z nadchodzącymi recenzjami widzę, że niebawem swoimi wrażeniami z gry podzieli się Najlepszy Adam Piechota Jakiego Znacie. Zresztą już to zrobił przy okazji ogrywania dema.

Skoro o Adamie już mowa

To 20 czerwca premierę ma Cave Story+. Co ma wspólnego z Adamem Piechotą? Wyjdzie na Switcha jest metroidvanią, więc coś w sam raz dla niego. Remake, bo inaczej nie można o nim mówić, poza poprawioną grafiką wprowadzi też siedem nowych trybów gry, 15 poziomów, 10 broni, 20 bossów i cztery zakończenia. Zostawmy już Adama, bo mamy…

Trailer tej przygodówki, co ją Patryk recenzuje

Nazywa się Blackwood Crossing i wygląda uroczo. Prawie tak uroczo jak płomiennoruda burza włosów na głowie Patryka.

Serious Sam VR: The First Encounter wychodzi z Wczesnego Dostępu

I to z solidnym przytupem, bo Croteam wspólnie z Devolver Digital postanowiło nie owijać w bawełnę i od razu wypuściło drugą część o jakże oryginalnym tytule: The Second Encounter. Znowu sieczka, hordy potworów, odjechane giwery i głupkowate teksty. Mało tego, będzie można zaprosić do wspólnej zabawy nawet 15 znajomych z goglami.

Square Enix chwali się wynikami sprzedaży Nier: Automata

This cannot continue this cannot continue this cannot continue this cannot continue this cannot continue this cannot continue this cannot continue this cannot continue this cannot continue this cannot continue this cannot continue this cannot continue this cannot continue this cannot continue this cannot continue this cannot continue.

A może jednak? Bo jak na razie sprzedało się ponad milion egzemplarzy w cyfrze i klasycznej dystrybucji (choć w tym przypadku mowa o pudełkach wysłanych do sklepów). Więc niech sukces trwa i sprzeda się kolejny milion, bo to dobra gra jest.

Dziś europejska premiera Persony 5

To ta gra, której przejście zajmie Adamowi 6 lat. Z okazji premiery na Starym Kontynencie, zwiastun – a jakże – premierowy:

Premierę ma też niebawem Lego City: Tajny Agent

Nastąpi to 7 kwietnia, ale zwiastun premierowy możecie obejrzeć już dziś:

To wszystko jednak nic w porównaniu z kalendarzem premier Artifex Mundi

Dziesięć gier w trzy miesiące? Dla katowickiego studia to pestka. Swoją drogą niezłe tempo, ciekawe czy deweloper je wytrzyma.

Kalendarz premier Artifex Mundi
Artifex Mundi

I jeszcze kolejny zwiastun Quake Champions

Albo mi się wydaje, albo kolejne zwiastuny tej gry przypadają na moje rozchodniaczkowe dyżury. Nie, żebym narzekał, bo na taką rozgrywkę patrzy się z przyjemnością.

A na koniec – kolejny materiał z Prey

Tym razem skupiający się na sprzęcie wszelakim. A jeśli będziecie szybcy i spostrzegawczy, dojrzycie jak wygląda interfejs ekwipunku w grze.

Rozchodniaczka polał, czując nadchodzący ból głowy,

Bartek Stodolny

4
Dodaj komentarz

Zaloguj się by skomentować
2 Komentarze
2 Odpowiedzi
0 Obserwujący
 
Najpopularniejszy komentarz
Najpopularniejsza dyskusja
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Vries
Użytkownik

Od wczoraj gram w Persona 5 i mnie, fanowi JRPG, do zachwytów daleko. Irytują dłuzyzny techniczne, na przykład po zakończeniu walki zamiast ekranu z expem i łupami mamy prawie dziesięciosekundową scenę scenę gdzie MC zaczyna iść a ekipa mówi mu “good work” [ X ] ile dostaliśmy doświadczenia [ X ] ile kasy [ X ] przedmioty [ X ] i podziwiamy jak chód przechodzi w bieg. Można obejrzeć raz i drugi ale w grze gdzie walki są częste taki przedłużanie razi i niestety nie jest to jedyny przypadek, ekranowy dziabelski młyn przy social link jest równie irytujący. Japonczycy postanowili… Czytaj więcej »

Adam Piechota
Administrator

Posprzeczamy się najwyraźniej pod recenzją 😉

Vries
Użytkownik

Prawdopodobnie. Dodać należy do wad fatalną mapę ( tę na cały ekran a nie wersję mini w rogu ekranu ) gdzie nie ma zupełnie opisów gdzie prowadzą schody, korytarze, drzwi. Miałem w szkole fabularne wyjście na dziedziniec omijając tłum uczniów na korytarzu. Zamiast przejśc ten etam w 30 sekund straciłem trzy minuty sprawdzając wszelkie drogi z buta zamiast z rzutu oka na mapę bo nie wiadomo które drzwi są na zewnątrz. A stacja metra to już prawdziwy labirynt. Jeśli tak wygląda Shibuya to współczuję turystom którzy chcą się poruszać po Tokyo tym transportem. Nie zrozum mnie źle, gra jest fajna… Czytaj więcej »

trackback

[…] jednak, że katowickie studio ma bardzo ambitne plany na ten rok i nie chodzi tylko o liczbę wypuszczanych w najbliższych miesiącach gier. Deweloper stworzył amLab, czyli wewnętrzne laboratorium, w którym kilka zespołów będzie […]