Zmien skórke
Logo Polygamii

Rozchodniaczek: Muzyka, odgrzewany Bulletstorm, mafijne robótki i kilka debiutów

A Michel Ancel znowu bawi się uczuciami fanów.

Francuski projektant nie może chyba być tak okrutny, by kolejny artwork nawiązujący do Beyond Good & Evil nie prowadził do jakichś dobrych wieści, prawda? Dwa dni temu mogliśmy obejrzeć młodego Pey’ja, co doprowadziło do sugestii, że Ancel pracuje nad prequelem. Oczywiście sporo tu myślenia życzeniowego, ale… Dziś Francuz dorzucił kolejny artwork.

“Ready for the fight ” independence #ubisoft day

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Michel Ancel (@michelancel)

Mafia 3 z mniej subtelnej strony

Niech nikt nie ma złudzeń – to będzie brutalna gra. Najnowszy materiał wypuszczony przez autorów skupia się na tym jak i czym będziemy zabijać. Nie za dużo w tej Mafii GTA? To chyba największa wątpliwość jaka kołacze mi się po głowie w związku z rychłą premierą.

Nie ignorujcie Super Mega Baseball!

To moja szczera rada dla Was z okazji faktu, że SMB będzie w październiku częścią oferty Games with Gold. I uwierzcie mi, że to kapitalna gierka na wspólne granie. Wygląda jak wygląda, ale fizykę rzutów i odbić potraktowano poważnie, dzięki czemu jest się tu czego uczyć, a homeruny sprawiają olbrzymią frajdę. Ale skąd SMB w Rozchodniaczku? Otóż autorzy na przyszły rok zapowiedzieli kolejną wersję. I ona będzie już posiadać tryby sieciowe, których w tegorocznej niestety brakuje.

Nadchodzi Bulletstorm: Full Clip Edition

No i wyszło szydło z worka. Pamiętacie zabawną sytuację z dziennikarzem, który na otrzymanym od Microsoftu pendrivie w trakcie E3 dokopał się do obrazków z niezapowiedzianego remastera Bulletstorma? Wygląda na to, że zagramy w niego w przyszłym roku, na PC, PS4 i Xboksie One. Takie rewelacje wyciekły z organizacji, która przyznaje grom w Brazylii kategorie wiekowe.

Warto odnotować, że wydawcą remastera ma być… Gearbox. Oryginał wydało EA.

Ruchoma pocztówka ze świata The Bards Tale 4

W studiu inXile praca wre nie tylko nad zapowiedzianym wczoraj Wastelands 3. Brian Fargo i jego ekipa nie zapominają graczach, którym bardziej zależy na powrocie Barda, na który zrzucili się na Kickstarterze. Te 90 sekund jest dla nich. Warto dodać, że kontynuacja erpegowej trylogii nie będzie działać na Unity, jak inne gry studia. Tutaj wszystko napędzi Unreal.

Ciekawe przeceny na Games Republic

Wiecie, że mamy tam swój mały sklepik i jeśli coś w nim kupicie (po wejściu z tego linka), postawicie nam wirtualną oranżadę? No to już wiecie. A ceny spadły chociażby na This War of Mine (14,99 zł), This War of Mine: The Little Ones (26,79 zł) Stasis (39,99 zł), South Park Kijek Prawdy (31,99 zł), Ghotic Universe (14,99 zł) czy Shadow Warrior (14,99 zł). Ale nie tylko. Wejdźcie i rzućcie okiem, co tam dobrego dają.

Serial Cleaner czeka na zlecenia

Zgodnie z zapowiedziami, gra krakowskiego iFun4All trafiła dzisiaj do Wczesnego Dostępu na Steamie oraz w Humble Store.

Swego czasu Paweł umieścił go na liście małych tytułów, które mogą namieszać. No to zobaczymy jak to z tym mieszaniem będzie, gdy publika położy łapki na grze. Przypomnę tylko, że kilka dni temu iFun4All zadebiutowało na Newconnect.

Debiutuje też Vivid Games

Autorzy m.in. serii Real Boxing jutro dołączą do spółek notowanych na głównym parkiecie GPW. Oddajmy głos prezesowi Vivid Games – Remigiuszowi Kościelnemu:

Stworzenie zdywersyfikowanego portfolio gier free-to-play produkowanych wewnętrznie oraz pozyskanych za pośrednictwem programu wydawniczego, to nasze główne założenia na najbliższe miesiące. Gry będą charakteryzowały się wysoką jakością oraz nastawieniem na rywalizację. Dedykujemy je graczom mid-core/casual. Zapowiedzieliśmy 5 premier w 2017 r, a mam nadzieję, że w tym czasie zrobimy jeszcze kilka niespodzianek

A czy Dragon’s Dogma Online zadebiutuje na zachodzie?

O dalszych losach Deep Down nic nie słychać, więc pewnie nie tylko ja chętnie pograłbym w spin-offa Dragon’s Dogmy. Szanse są, choć raczej nie wydarzy się to prędko. W corocznym raporcie Capcomu znajdujemy jedynie wzmiankę, że po rozpoczęciu w czerwcu drugiego “sezonu” życia gry, autorzy biorą się od razu za trzeci. A gdy wszystko będzie już odpowiednio bogate na japońskich serwerach, może rozważą ekspansję na zachód.

Filmy na podstawie Portala i Half-Life wciąż żyją

J.J Abrams jest nawet przekonany, że pierwszy projekt zostanie oficjalnie zapowiedziany już niedługo. Może nawet w przyszłym tygodniu? Wtedy reżyser spotyka się z Valve.

Banner Saga 2 już na mobilkach

I już chciałem napisać, że pogramy niezależnie od systemu operacyjnego, ale przypomniałem sobie, że sam wciąż mam telefon z Windows Phonem. Ale wersję dla iSprzętów znajdziecie tu, a korzystający z Androidów muszą kliknąć tu. Z doświadczeń z pierwszą częścią na tablecie mogę zaręczyć, że na dotykowym ekranie gra się wybornie.

Peter Klett, współzałożyciel Candlebox, będzie udzielał się muzycznie w grze Husk

Napisze główny motyw przewodni, którego próbkę możecie usłyszeć poniżej oraz będzie koproducentem.

Husk to kolejny horror współprodukowany przez IMGN.PRO, tym razem ze wsparciem Undeadscout. Poprzedni – Kholat – był chwalony za muzykę autorstwa Arkadiusza Reikowskiego, o którym więcej możecie dowiedzieć się z naszego wywiadu. Przy Husk (o którym więcej pisaliśmy tutaj) Reikowski znów będzie sprawował pieczę nad oprawą dźwiękową.

Muzyka z DOOM wreszcie na Spotify

Znajdziecie tam rozmaite soundtracki z rozmaitych – growych i filmowych – DOOM-ów. Ale akurat teraz mówię o ścieżce dźwiękowej najświeższej gry.

Jeśli Spotify to nie Wasza bajka, to przeszukajcie iTunes i Google Play. Bez problemu powinniście znaleźć tam piekielne dźwięki wydobywane z rozmaitych instrumentów przez Micka Gordona.

W piekle DOOM-a już był i wszystkim poleca tę wycieczkę,

Maciej Kowalik

7
Dodaj komentarz

Zaloguj się by skomentować
2 Komentarze
5 Odpowiedzi
0 Obserwujący
 
Najpopularniejszy komentarz
Najpopularniejsza dyskusja
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
fartuess
Użytkownik

Bulletstorm nie potrzebuje remastera, tylko pełnego reworka uczącego się od Dooma jak robić takie gry.

ammarmar
Użytkownik

Dawno grałem w tę grę, ale z tego, co pamiętam, to gameplay był całkiem niezły i dosyć innowacyjny, jak na FPS.

Jaka inna gra dawała punkty za “styl”, np. popieść wroga prądem i kopnij go na drugiego wroga, by razem eksplodowali?

Fabuła co prawda była marna (do tego stopnia, że jej w ogóle nie pamiętam, coś tam w kosmosie chyba), ale ze świecą szukać FPSów z dobrą fabułą.

Prawdę mówiąc, dziwiłem się, że nigdy nie powstał sequel.

Doom innych gier mógłby nauczyć chyba tylko tego, że można zupełnie zwyczajnej grze FPS wlepić znaną markę i żądać za nią chorej ceny w sklepie…

radamanthyspl
Użytkownik

Nie łapię, a co było nie tak z Bulletstormem?

iydem
Użytkownik

Gfwl

ammarmar
Użytkownik

GfWL był także w GTA IV. Jakoś nie zauważyłem, żeby ludzie przez to twierdzili, że była to słaba gra.

madoc
Użytkownik

“Takie gry”? To FPSy o dosyć mocno odmiennej rozgrywce, Bulletstorm nie miał nawiązywać do klasyki.

zoska400
Użytkownik

Realizm…