Zmien skórke
Logo Polygamii

PolyShow odc. 2: Czołgistka Tatiana i tajemnica PR-u

Oraz puder bambusowy.

Cześć! Oto drugi odcinek PolyShow. Wzięliśmy do serca wasze uwagi i zrezygnowaliśmy z green screena, popracowaliśmy nad oświetleniem (wciąż nie jest idealne, ale poprawa jest znacząca) oraz skróciliśmy newsy na rzecz dłuższego wywiadu z gościem. A dziś Tatiana rozmawia z Konradem Rawińskim, który zajmuje się PR-em gier Wargamingu w Polsce i krajach bałtyckich. Jak zrodziła się akcja z Burger Kingiem i czarnymi bułkami? Czy da się naprawić dużą wtopę? I jaką rolę odgrywa w tym wszystkim puder bambusowy? Zapraszamy do oglądania.

Dzięki za oglądanie i jeśli macie jakieś uwagi, komentarze czy chcielibyście zobaczyć kogoś konkretnego w kolejnych odcinkach, dajcie znać. No i standardowo zapraszamy na kanał YouTube Polygamii, gdzie znajdziecie więcej naszych materiałów wideo.

12
Dodaj komentarz

Zaloguj się by skomentować
7 Komentarze
5 Odpowiedzi
9 Obserwujący
 
Najpopularniejszy komentarz
Najpopularniejsza dyskusja
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
LorDex
Użytkownik

skok jakosci ogromny, gratuluje 🙂
mam dwie sugestie:
1. glos Tatiany kilka razy ucieka. Jesli masz glowe odwrocona w prawo, to proponuje przypiac mikrofon po prawej stronie 🙂
2. raz czy dwa razy mowisz zbyt szybko. sprawiasz wrazenie zdenerwowanej. chill out 🙂

Simplex
Użytkownik

“dysk ssd zwiększy szybkośc konsoli o 19 razy”?
Te “19x szybciej” wzięło się z jednego przykładowego czasu ładowania w jednej grze (w dodatku w grze z obecnej generacji). W rzeczywistości nie wiadomo o ile szybciej będzie.

GThoro
Użytkownik

Pff tam czas ładowania, ma być 8K i to lepsze niż na PC 😀

Simplex
Użytkownik

To kolejne przekłamanie. PS5 ma “wspierać 8K” co wcale nie oznacza że gry będą działać w 8K.

Deniryer
Użytkownik

W kilku tytułach to może nawet uda im się to osiągnąć “8K” tak jak “4K”, ALE nie liczył bym na np. Cyberpunk 2077 czy tweakowany RDR2 w natywnym 8k.
Np, w niektóre, mniej wymagające tytuły w “8K”@30fps (Nvidia DSR lub AMD VSR) na PC, ale ciężko jest zauważyć jakąś różnice pomiędzy natywnym 4k, a “8k” poza spadkiem wydajności o polowe.

Natomiast wsparcie dla multimediów 8K ma sens w Japonii, gdzie kilka było odbyło się kilka transmisji w tej rozdzielczości.

Btw. https://software.intel.com/en-us/articles/checkerboard-rendering-for-real-time-upscaling-on-intel-integrated-graphics

Połowa gier “4k” na PS4 Pro nawet nie stała koło natywnego 4K.

Simplex
Użytkownik

rdr2 już teraz działa w natywnym 4K na xboksie one x (6 TFLOPS). Tyle że 8K to 4x tyle pikseli a nie zanosi się żeby nowe konsole miały ponad 20 TFLOPS.

soulsonist
Użytkownik

wow montaż, wykonanie super. oby tak dalej!

bluntpuzzy
Użytkownik

A miał być strój bulbazaura dla Tatiany… Jestem oficjalnie zawiedziony 🙂 Dzięki za film.

Zriel
Użytkownik

Ahaha :))) Albo 8k, albo 60 fps, albo raytracing – na nowych konsolach możesz wybrać jedno, nigdy wszystkie naraz. Do samego 8k potrzeba min. 30-33Tflop mocy obliczeniowej w gpu, a nowe konsole (zarówno PS 5 jak i Xbox) ledwie spełniają wymagania 4k, bo na dodatkowe bajery nawet przy 4k będzie za mało mocy obliczeniowej.

Raven242
Użytkownik

Prowadząca to jak najbardziej na plus. Ładna( serio od tego zacząłem opis?), przygotowana, elokwentna o niezwykle miłej aparycji i orientująca się w tematyce gier video. Materiał ciekawy( choć nie gram w WoT), rzeczowy i wciągający, głównie ze względu na dobre prowadzenie dyskusji. Jak to się dzieje, że macie tak mało komentarzy pod newsami, a takie durne PPE nieraz setki? Niby wiem, ale merytoryczna dysproporcja pomiędzy tymi dwoma portalami jest ogromna – na waszą korzyść. Widać takie bezmózgie czasy…Pozdrawiam.

niewierze
Użytkownik

Droga prowadząca – kto Ci robił makijaż, wyglądasz jak sztuczna!

Popularne wpisy

Popularne Gry