Zmien skórke
Logo Polygamii

PolyShow odc. 2: Czołgistka Tatiana i tajemnica PR-u

Oraz puder bambusowy.

Cześć! Oto drugi odcinek PolyShow. Wzięliśmy do serca wasze uwagi i zrezygnowaliśmy z green screena, popracowaliśmy nad oświetleniem (wciąż nie jest idealne, ale poprawa jest znacząca) oraz skróciliśmy newsy na rzecz dłuższego wywiadu z gościem. A dziś Tatiana rozmawia z Konradem Rawińskim, który zajmuje się PR-em gier Wargamingu w Polsce i krajach bałtyckich. Jak zrodziła się akcja z Burger Kingiem i czarnymi bułkami? Czy da się naprawić dużą wtopę? I jaką rolę odgrywa w tym wszystkim puder bambusowy? Zapraszamy do oglądania.

Dzięki za oglądanie i jeśli macie jakieś uwagi, komentarze czy chcielibyście zobaczyć kogoś konkretnego w kolejnych odcinkach, dajcie znać. No i standardowo zapraszamy na kanał YouTube Polygamii, gdzie znajdziecie więcej naszych materiałów wideo.

9
Dodaj komentarz

Zaloguj się by skomentować
4 Komentarze
5 Odpowiedzi
6 Obserwujący
 
Najpopularniejszy komentarz
Najpopularniejsza dyskusja
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
LorDex
Użytkownik

skok jakosci ogromny, gratuluje 🙂
mam dwie sugestie:
1. glos Tatiany kilka razy ucieka. Jesli masz glowe odwrocona w prawo, to proponuje przypiac mikrofon po prawej stronie 🙂
2. raz czy dwa razy mowisz zbyt szybko. sprawiasz wrazenie zdenerwowanej. chill out 🙂

Simplex
Użytkownik

“dysk ssd zwiększy szybkośc konsoli o 19 razy”?
Te “19x szybciej” wzięło się z jednego przykładowego czasu ładowania w jednej grze (w dodatku w grze z obecnej generacji). W rzeczywistości nie wiadomo o ile szybciej będzie.

GThoro
Użytkownik

Pff tam czas ładowania, ma być 8K i to lepsze niż na PC 😀

Simplex
Użytkownik

To kolejne przekłamanie. PS5 ma “wspierać 8K” co wcale nie oznacza że gry będą działać w 8K.

Deniryer
Użytkownik

W kilku tytułach to może nawet uda im się to osiągnąć “8K” tak jak “4K”, ALE nie liczył bym na np. Cyberpunk 2077 czy tweakowany RDR2 w natywnym 8k.
Np, w niektóre, mniej wymagające tytuły w “8K”@30fps (Nvidia DSR lub AMD VSR) na PC, ale ciężko jest zauważyć jakąś różnice pomiędzy natywnym 4k, a “8k” poza spadkiem wydajności o polowe.

Natomiast wsparcie dla multimediów 8K ma sens w Japonii, gdzie kilka było odbyło się kilka transmisji w tej rozdzielczości.

Btw. https://software.intel.com/en-us/articles/checkerboard-rendering-for-real-time-upscaling-on-intel-integrated-graphics

Połowa gier “4k” na PS4 Pro nawet nie stała koło natywnego 4K.

Simplex
Użytkownik

rdr2 już teraz działa w natywnym 4K na xboksie one x (6 TFLOPS). Tyle że 8K to 4x tyle pikseli a nie zanosi się żeby nowe konsole miały ponad 20 TFLOPS.

soulsonist
Użytkownik

wow montaż, wykonanie super. oby tak dalej!

bluntpuzzy
Użytkownik

A miał być strój bulbazaura dla Tatiany… Jestem oficjalnie zawiedziony 🙂 Dzięki za film.

Popularne wpisy

Popularne Gry