Polscy twórcy gier od A do Z: Star Socks Team

Polscy twórcy gier od A do Z: Star Socks Team

Polscy twórcy gier od A do Z: Star Socks Team
marcindmjqtx
21.01.2014 12:00, aktualizacja: 12.12.2016 16:22

Star Socks Team działa już od kilku lat i składa się ze sporej liczby osób, ale na ich pierwsze gry jeszcze musimy zaczekać.

1. Nazwa firmy. Skąd się wzięła? Po długich i bezowocnych poszukiwaniach, w które zaangażowanych było sporo osób, któregoś dnia całkiem zrezygnowani siedzieliśmy właśnie po próbach zamiany liter w słowach z języków suahili i rozmaitych skandynawskich, po czym kolega spojrzał na moje skarpety w gwiazdki.

2. Rok założenia. Formalnie firmą nie jesteśmy ale działamy już od roku 2010.

3. Gdzie Was znaleźć? Scamper.pl facebook.com/StarSocksTeam

4. Na jakie platformy robicie gry? Głównie PC ale nie tylko. Kroi się też projekt na mobilki.

5. Gry już wydane. Wszystko w toku, a jako że zaczęło się od koła studenckiego to początki były trudne. Teraz po kilku latach doświadczeń idzie już znacznie łatwiej.

6. Gry w produkcji.

  • Scamper
  • Overbullet (młodszy team lubiący nazywać się Star Socks Evolution)
  • Crazy Wheel (nazwa robocza)

7. Liczba zatrudnionych. W sumie działa nas około 35 osób, a młodszy zespół liczy koło 20.

8. Dlaczego robicie gry? Jak to się zaczęło? Zaczęło się od wielkiej fascynacji starymi tytułami i niewystarczającej wiedzy dostarczanej przez szkolnictwo. Około trzeciego roku studiów uznaliśmy, że nie nauczymy się za wiele jeśli sami nie ruszymy w tę stronę. Spotkało się trochę osób na zebraniu koła linuksowego, które wówczas miało ruszyć z jakimś większym projektem, choć za dużo było pomysłów, a chętnych by iść w którąkolwiek stronę za mało. Mimo tego już wtedy przychodząc mieliśmy w głowie pomysł na własną grę i brak ukierunkowania działań koła nas nie zniechęcił, bo już kilka tygodni później założyliśmy własne. Tak zaczęła się długa i pełna niebezpieczeństw droga przez odmęty niewiedzy i wielkie chęci.

9. Jaką grę zrobilibyście za 100 milionów dolarów? Tajemnica ;)

10. Najczęściej konsumowany posiłek w biurze to... To co znajdziemy pod klawiaturą? :D

11. Największy autorytet świata gier. Za wielu ich ale w samej dziedzinie programowania to raczej John D. Carmack

12. Najlepsza gra innego polskiego studia/twórcy. Zdecydowanie seria Wiedźmin

13. Przyszłość, rok 2016. Co robi Wasza firma? Jak to co? Gry. A na serio to mamy wówczas wydanego Scampera, może inwestora na drugą część i kilka mobilek za sobą.

14. Czy wydra wygra? No ba.

-

Wszystkie studia, które już zaprezentowały się w naszym cyklu można znaleźć w tym miejscu.

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)