Zmien skórke
Logo Polygamii

Polscy twórcy gier od A do Z: IntoXicate Studios

Poznajcie bliżej twórców Afterfalla.

1. Nazwa firmy. Skąd się wzięła?

Historyczna nazwa niezależnej grupy, która rozpoczęła pracę nad Burżuazją (polskim Falloutem) to IntoXicate Interactive. Wywodzi się od ksywy Andrzeja Koloski – założyciela. Grupa połączyła się z Nicolas Games w 2008 roku. Nazwa została przemianowana na Nicolas IntoXicate.

Obecnie studio tworzące gry w uniwersum Afterfall zostało oddzielone od Nicolas Games. Aby uczcić pierwotnych założycieli, nazwa IntoXicate została. Tak powstało IntoXicate Studios.

2. Rok założenia.

2013.

3. Gdzie Was znaleźć?

Siedziba studia znajduje się w Sosnowcu.
Adres strony internetowej to: www.intoxicatestudios.com.

4. Na jakie platformy robicie gry?

PC/Xbox 360/iOS

5. Gry już wydane.

Afterfall: InSanity

Afterfall: InSanity Dirty Arena

6. Gry w produkcji.

Afterfall: Reconquest

7. Liczba zatrudnionych.

12 osób.

8. Dlaczego robicie gry? Jak to się zaczęło?

Tworzymy gry komputerowe, bo to nasza pasja. Nie wyobrażamy sobie lepszego sposobu na życie i rozwój. Chcemy dać ludziom coś, przy czym będą się świetnie bawić. Nie jest to łatwe, ale to właśnie ciężkie wyzwania nas motywują i rozpędzają.

Jak to się zaczęło? Pominę dawne dzieje i przejdę do historii najnowszej. Otóż po przykrych dla wszystkich z nas rewolucjach, które musiały nastąpić po wydaniu na świat Afterfall: InSanity Extended Edition, nasz zespół znacząco się pomniejszył. Zdecydowaliśmy się rozpocząć pracę nad grą, która pierwotnie miała nazywać się Afterfall: Pearl of the Wasteland. Projekt gry przewidziany był jednak na dużo większy zespół (około 50 osób). Jako, że obecnie jest nas mniej – musieliśmy zmienić założenia projektu.

Po sukcesie, jaki Afterfall: InSanity odniósł na Steam Greenlight, zdecydowaliśmy odwdzięczyć się społeczności Steam, wydając darmowe rozszerzenie (wzbogacające grę o tryb areny), które cały czas staramy się rozwijać.

Od wydania dodatku pracujemy na najwyższych obrotach, starając się nie popełniać błędów z przeszłości. Chcemy za sprawą Afterfall: Reconquest dostarczyć graczom na całym świecie świetnej rozrywki. Jest ciężko, ale damy radę! 🙂

9. Jaką grę zrobilibyście za 100 milionów dolarów?

Opracowalibyśmy technologię umożliwiającą projekcję bezpośrednio do mózgów z pominięciem wszelakich wyświetlaczy i kontrolerów. Za resztę pieniędzy stworzylibyśmy post-apokaliptyczny roguelike, w którą mógłbyś grać w swojej głowie.

10. Najczęściej konsumowany posiłek w biurze to…

Nie ma takiego posiłku. Każdy zjada coś innego.

11. Największy autorytet świata gier.

Aleksiej Pażytnow.

12. Najlepsza gra innego polskiego studia/twórcy.

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów.

13. Przyszłość, rok 2016. Co robi Wasza firma?

Kończy pracę nad drugim sezonem Afterfall: Reconquest i rozpoczyna pre-produkcję gry RPG w uniwersum Afterfall.

14. Czy wydra wygra?

Jeśli zacznie palić azbest.

Wszystkie studia, które już zaprezentowały się w naszym cyklu można znaleźć w tym miejscu.

Tworzysz gry? Jeszcze nie dostałeś od nas ankiety do wypełnienia? A może dostałeś, ale jej nam nie odesłałeś? We wszystkich wypadkach – na co jeszcze czekasz, pisz do nas na kontakt@polygamia.pl. W tym cyklu jest miejsce także dla Ciebie!

Dodaj komentarz

Zaloguj się by skomentować
  Subskrybuj  
Powiadom o