Zmien skórke
Logo Polygamii

PlayStation 5 najłatwiejsza w programowaniu z konsol Sony

A to ma oznaczać, oczywiście, najlepsze gry.

Konsole Sony słynęły dawniej z tego, jak trudne było tworzenie gier na nie. Developerzy narzekali na egzotyczną architekturę PlayStation 2, a PlayStation 3 ze swoim niepodobnym do niczego, wielordzeniowym Cellem radziło sobie z multiplatformowymi grami gorzej niż teoretycznie słabszy Xbox 360.

Sytuacja ta zmieniła się w końcu wraz z premierą PS4, które dzięki architekturze zbliżonej do standardowego PC sprawia twórcom gier znacznie mniej problemów. Jeszcze lepiej ma być w przypadku najnowszej konsoli Sony.

Szczególnym optymizmem napawa mnie to, co słyszymy od developerów i wydawców – łatwość, z jaką są w stanie tworzyć działający kod na PlayStation 5, znacząco przekracza wszystkie poprzednie platformy PlayStation.

Powiedział Jim Ryan, CEO Sony Interactive Entertainment, serwisowi GamesIndustry.biz.

Pozwala to optymistycznie patrzeć w kierunku następnej generacji. Łatwość tworzenia gier oznacza nie tylko szybszą produkcję, ale też wyższą jakość. Można też mieć nadzieje, że pozwoli developerom na uzyskanie rezultatów, które wcześniej nie były możliwe.

Dominik Gąska

Więcej na temat:

1
Dodaj komentarz

Zaloguj się by skomentować
1 Komentarze
0 Odpowiedzi
1 Obserwujący
 
Najpopularniejszy komentarz
Najpopularniejsza dyskusja
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Kalimdor
Użytkownik

Czy to koniec konsol w zamian na wyspecjalizowane pc? Zaczynał XboX i widzę, że era się skończyła na eksterminacji platform do grania.

Popularne wpisy

Popularne Gry