Zmien skórke
Logo Polygamii

Pierwszy gameplay z Need for Speed: Payback - po co ta seria robiła sobie rok przerwy?!

EA potrzebowało więcej czasu na ściągnięcie więcej pomysłów z Burnouta i "Szybkich i wściekłych"?

Wybaczcie ironię, ale naprawdę spodziewałem się restartu serii, czegoś epickiego. A dostałem coś wyglądającego zupełnie jak poprzednie części, z domieszką Burnouta (te Takedowny) i “Szybkich…” (fabułka, bohaterowie skaczący po pędzących samochodach). Nie czuję się zaskoczony, nie czuję się oczarowany. Może nie jestem targetem? No nie wiem, było kilka Need for Speedów, w które się zagrywałem.

Premiera 10 listopada na PC, PS4 i Xboksie One.

Paweł Olszewski

Więcej na temat:

9
Dodaj komentarz

Login by skomentować
4 Komentarze
5 Odpowiedzi
0 Obserwujący
 
Najpopularniejszy komentarz
Najpopularniejsza dyskusja
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
znubi
Użytkownik

Przecież poprzedni NFS był rebootem. Ten wygląda fajnie i mi się podoba, ale to jeszcze nic nie znaczy, bo to tylko trailery. I jak ten fragment nie jest epicki, to nie wiem co musieliby zrobić by było dla Ciebie epicko.

madoc
Użytkownik

Ogólnie to może być całkiem niezłe, taka gra akcji w klimatach samochodowych. Tylko kto wpadł na pomysł, żeby rozgrywkę przerywać co parę sekund filmikami? Strasznie psuje to dynamikę i ogólny efekt. W GTA V było sporo fajnie zrealizowanych pościgów, w których skrypty odpalały się w trakcie rozgrywki, dzięki czemu robiło to dużo lepsze wrażenie. Mam nadzieję, że coś z tym zrobią.

MrDraiger
Użytkownik

Mam dokładnie to samo spostrzeżenie. Wszystkie akcje w tym gameplayu są oskryptowane do bólu. Gdy samochód dogania ciężarówkę poraz pierwszy, pojazdy są na otwartej przestrzeni, cięcie, najazd kamery i jesteśmy w tunelu. Fakt, że ładnie to zmotowane, ale wciąż jest to sztuczne.
Mimo wszystko nadal jestem zainteresowany.

znubi
Użytkownik

oo juz sie zaczyna… ocenianie gry po paru minutach trailera titanfall – czemu ten pistolet sam namierza jakie op, gra sie gra za ciebie! (akurat to byla jedna z trudniejszych broni do opanowania, ale kogo obchodzi wielkosc magazynka, szybkosc docelowania, zasieg, obrazenia, PRZECIEZ SAMO NAMIERZA) need for speed – czemu ta kamera sie tak buja ciagle, nie kupie juz zadnego nfsa (kamere mozna zmienic, a ta bujajaca sie nawet fajna) doom – zbeszczeszczenie legendy czemu to takie wolne jest? (mozna na myszce tez grac) dowolna skradanka – CZEMU TAM JEST STRZELANIE I ZABIJANIE, CZY TO ZNACZY ZE NIE MOZNA PRZEJSC… Czytaj więcej »

MrDraiger
Użytkownik

Zluzuj portki

znubi
Użytkownik

ale to jest typowe dla trailerów ze pokazuja widowiskowe sceny (z doomem na odwrot bo na trailerach gra sie na padzie, i wyszło ze gra za wolna jest). dlatego sie nie powinno oceniac w ten sposob ze cala gra tak bedzie wygladac jak trailer.

zreszta mi sie ten kierunek podoba, lepsze wyrezyserowane oskryptowane scenki niz popularne teraz open worldy ze schematyczna zawartoscia jakby byly tworzone z jakiegos generatora. gram teraz w mad maxa i to jest najwieksza wada tej produkcji.

madoc
Użytkownik

Tylko ja nie piszę o tym, że mi się skrypty nie podobają, tylko nie podoba mi się fakt, że przerywana jest przy tym rozgrywka. Tak jak pisałem, w GTA V też były odpalane skrypty podczas pościgów, ale było to robione na bieżąco, tak że gracz cały czas się czuł, jakby brał udział w akcji, a nie był tylko obserwatorem.

KlocekLego
Użytkownik

Pamiętam jeszcze czasy gdy Need for Speedy były grami wyścigowymi :/

yogurtlol
Użytkownik

Te skoki i wybuchy w przerywnikach – nie moje klimaty.
Gameplay… ehhh, po prostu potraktujmy to jako Burnout: Payback, może w tych kategoriach to będzie dobra gra. Póki co nie będę narzekać. Zobaczymy co z tego wyjdzie