Zmien skórke
Logo Polygamii

PGA 2017 w obiektywie naszego aparatu [galeria]

8 /35

 

Dużo ludzi, dużo dużych gier. Jeszcze więcej małych gier niezależnych. A do tego masa innych atrakcji – konkursów na kilku scenach, esportowych turniejów, gier retro i planszowych. Gier w 4K (Xbox One X) i gier na Switcha i 3DS-a, VR-u. Do pełni szczęścia brakuje tylko… Sony. Dziwne, że firma z tak silnym u nas PS4 tak bezceremonialnie ignoruje największe polskie targi gier wideo. Microsoft pojawia się i na PGA, i na WGW. Ale PGA to też bardziej pecetowa impreza – pełno tu sprzętu, gamingowych laptopów i peryferiów.

Zdjęcia nie oddają całego klimatu imprezy. Więcej pokażemy w naszej wideorelacji. Ale to po weekendzie, na spokojnie – a póki co kilka fotek prosto z Poznania.

Paweł Olszewski

10
Dodaj komentarz

Zaloguj się by skomentować
3 Komentarze
7 Odpowiedzi
7 Obserwujący
 
Najpopularniejszy komentarz
Najpopularniejsza dyskusja
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
s.p.
Użytkownik

Nie ma to jak bezsensowne poświęcenie.Problem w tym że brutalność w MK nie ma żadnego znaczenia. Wyrwałem ci kręgosłup i wydłubałem oczy ale wstawaj bo czas na 2 rundę.

Aimagylop
Użytkownik

Można też powiedzieć, że ubrania w grach nie mają znaczenia bo wirtualnym tworom nie jest zimno…

s.p.
Użytkownik

Ubrania w grach są bo ludzie noszą ubrania. Swoje zadanie symulacji życia spełniają. Brutalność w MK chce szokować a najpierw bawi a potem nudzi.

Aimagylop
Użytkownik

No właśnie, chce szokować. Więc ma znaczenie, z punktu widzenia formułym, estetyki i wrażeń.
Uwaga: gry to nie symulacje życia, nie postrzegaj ich przez ten pryzmat.

s.p.
Użytkownik

???
Czyli ubrania w grach to wymysł developera a nie symulacja?

yeboot
Użytkownik

Mortal Kombat bez brutalności nie ma sensu. Ja tej formuły nie kupuje, ale rozumiem co to jest USP.

kamil950
Użytkownik

Przecież chyba istnieje mniej brutalny Mortal Kombat, który nazywa się Injustice (1 i 2). 🙂

krissu88
Użytkownik

Ogólnie część fatali w tym jak i ostatnim mortalu jest tak przekombinowana, że bardziej wzbudza uśmiech politowania nad twórcami, którzy najwidoczniej dniami i nocami rozmyślali tylko o tym aby zrobić coś, czego w serii jeszcze nie było. Stąd bierze się ogólny kicz i fakt, że to wszystko wygląda jak jakaś autoparodia.

antyszyba
Użytkownik

Taką sobie MK obrało stylistykę, po prostu. I jak sobie mylę o NetherRealm to jakoś sobie nie wyobrażam pracy tam inaczej niż jest opisywane. Robią brutalną grę, do tego robi się brutalny research.