Nowy numer KŚG już w kioskach

Nowy numer KŚG już w kioskach08.01.2004 09:55
Wojciech Kąkol

7 stycznia 2004 roku do kiosków trafił najnowszy numer pisma Komputer ŚWIAT GRY. W numerze 2/2004 znalazły się następujące materiały:

-------------------ZAWARTOŚĆ CD:

PEŁNE WERSJE:

Hegemonia: Żelazne legiony - żelazna pozycja miłośników strategii. Gra rozbudowana, jak nasza galaktyka i kosmicznie piękna. Odkrywamy wszechświat, zagospodarowujemy go, a w wolnym czasie prowadzimy porywające bitwy z obcymi.

Pasaż 3 - gra logiczna. Układanie kwadratowych płytek może byćwciągające. Ta gra jest dowodem.

Pigwinek Kelvin - zręcznościówka o zbieraniu grzałek. Bardzo na czasie.

-------------------W PIŚMIE: całe 84 strony.

Minitesty:Deus Ex: Invisible War - gra dla meteopatów, bo z poprzedniej części pozostał tylko klimat. Tylko czy to wystarczy?

Broken Sword: The Sleeping Dragon - udane wejście smoka. Co z tego, że śpiącego?

Secret Weapons Over Normandy - dynamiczna strzelanina lotnicza z drugiej wojny światowej. W rolach głównych samoloty, które nie weszły do masowej produkcji

Star Wars: Knights of the Old Republic - wspaniała gra fabularna z zadziwiająco rozwiniętą techniką, jak na wydarzenia 4000 przed akcją pierwszej części filmu

Prince of Persia: The Sands of Time - ta gra nie powinna trafić do piachu. Jest piękna i innowacyjna

Lords of Everquest - świat znanej gry fabularnej w wersji strategicznej

Railroad Tycoon 3 - torujemy sobie drogę do panteonu lokomotyw kolei

The Sims Abrakadabra - seria traci magię

Hidden & Dangerous 2 - czterech komandosów bez psa walczy z całym Wehrmahtem, wykazując lekkie braki techniczne

Teenage Mutant Ninja Turtles - gra w nieżółwim tempie

Ford Racing 2 - efektowna reklamówka

Testy gier:

Harry Potter: Mistrzostwa świata w quidditchu - doczekaliśmy się dobrej gry na tej licencji. Proste a zarazem wciągające - po prostu quidditch

Władca pierścieni: Powrót króla - film jest dużo łatwiejszy doprzejścia, choć gra równie ładna

Kangurek Kao Runda 2 - tej grze nikt nie podskoczy: barwna, czarująca. Może dlatego dla dzieci, choć nie tylko. Gdyby jeszcze tytuł w beznadziejny sposób nie odwoływał się do boksu...

Korea: Zapominany konflikt - nużąca wojna w zupełnie nowym zakątku świata

Tropico 2: Zatoka piratów - strategiczna gra wyjątkowo nie o warszawskim Stadionie, a przy tym zabawna

Indycar Series - jeżdżenie w kółko, które daje satysfakcję

FIFA Football 2004 - pięknie, po polsku, a jednak nuda okraszona błędami

Tanie granie: Testy tanich gier - Colin McRae Rally 2.0 i Panzer Elite

Ściągawki:

Hegemonia: Żelazne legiony

Pasaż 3

Pingwinek Kelvin

Harry Potter: Mistrzostwa świata w quidditchu - trafienie kaflem znicza za pomocą tłuczka - tego zagrania nie opisujemy, ale podajemy mnóstwo wskazówek skutecznych nawet przeciw drużynie Bułgarii, która zresztą w grze nie błyszczy

Skoki narciarskie 2004 - garść rad technicznych, jak znaleźć się w czołówce Pucharu Świata

FIFA Football 2004 - pokazujemy jak wykiwać przeciwnika, ale też przebić się przez jego mur i pokazać mu rogi

Kanguerk Kao: Runda 2 - pokazujemy momenty (te najtrudniejsze) i sposoby na pokonanie arcyprzeciwników

Tajne kody: Skoki narciarskie 2004, Call of DutyRynek: Płatne pogotowie - jak wydawcy pomagają nam, gdy mamy problem z grą

Cena: 8,90 złotych

Źródło artykułu:WP Gry
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)