Feargus Urquhart, założyciel Obsidian Entertainment opowiada na 1UP jak do tego doszło, że jego studio stało się etatowym "sequelowcem" dla gier z BioWare. Oprócz opowiadania o swych korzeniach z Interplay oraz doświadczeniach z pracy nad Fallout i Planescape: Torment Feargus odkrywa trochę tajemnic w temacie Neverwinter Nights 2. No, może trochę wiecej niż trochę.
Najlepszymi chyba wieściami, które można wyczytać z tego wywiadu są te następujące: w NWN2 zostanie zastosowany zupełnie nowy engine graficzny i cała strona artystyczna gry robiona jest od nowa a autorzy z drugiej strony zamierzają uczynić cały kod jasnym, przejrzystym i podatnym na narzędzia do moddingu. Obsidian mają też zamiar przyłożyć się do single-playera i stworzyć w sequelu porządną, wciągającą fabułę, która nie znudzi i nie odrzuci...
Oczywiście, z wywiadu można się jeszcze dowiedzieć mnóstwa ciekawych rzeczy, ale... to już musiscie zrobić sami.