Neverwinter Nights: Hordes of the Underdark

Neverwinter Nights: Hordes of the Underdark27.11.2003 09:26
Alan Orman

Neverwinter Nights: Hordes of the Underdark

Wielkimi krokami zbliża się drugi dodatek do Neverwinter Nights. Po udanym, ale pozostawiającym niedosyt Shadows of Undrentide przyszedł czas na dużo bardziej mroczą opowieść o nikczemnej działalności istot Podmroku – Hordes of the Underdark. Autorzy rozszerzenia zachwalają nową kampanię dla jednego gracza. Ma ona wystarczyć na około 20 godzin nieprzerwanego grania a opowiadać będzie o przygodach podróżników, którzy wyruszają w misję ratowania Waterdeep przed siłami Podmroku.

To jednak oczywiście nie wszystkie atrakcje, jakie czekają na miłośników tej ciekawej serii. Na nowościach zawartych w nowym dodatku skorzystają zarówno szeregowi gracze jak i mistrzowie gry i osoby trudniące się pisaniem skryptów i tworzeniem własnych modułów. Postacie graczy będą mogły awansować aż na 40ty poziom doświadczenia, co pozwoli na „wyhodowanie” sobie naprawdę wspaniałego bohatera, któremu niewiele potworów i innych stworzeń będzie w stanie zagrozić. Do innych nowalijek, jakie spotkamy w Hordach Pdomroku, należeć będzie 40 nowych czarów, aż 50 przydatnych featsów i sześć nowych prestiżowych klas postaci, z których do tej pory ujawniono dopiero trzy. Są to: Czempion Torma, Mistrz Broni oraz Zmiennokształtny. Szczególnie ta ostatnia klasa prezentuje się niezwykle ciekawie, gdyż umożliwia postaci (tylko Druidowi) dokonywanie przemian własnego ciała.

Miłośników klimatu Podmroku z pewnością ucieszy fakt, iż w HotUD będą mogli zwiedzić krainę ich ukochanych Drowów i niemalże poczuć na własnym ciele chłód wiecznej ciemności. Skorzystają na tym także twórcy modułów, gdyż pięć nowych scenerii pomoże im w przygotowaniu nowych, arcyciekawych przygód. Gracze kochający się w faunie Podmroku będą mieli rzadką acz niebezpieczną okazję zapoznania się bliżej z takimi stworzeniami jak Obserwatorzy, Dridery, Demilicze, Harpie czy Slaady. Można być zatem pewnym, że wygranie spokoju dla Waterdeep nie będzie sprawą tak łatwą, jak mogłoby się zdawać.

Klimat krain Podmroku będzie z pewnością niezwykle mroczny. Silnik graficzny NWN niewątpliwie jest w stanie stworzyć odpowiednio ponury klimat grozy. Twórcom gry to jednak nie wystarczało i postanowili jeszcze lepiej oddać atmosferę niebezpieczeństwa towarzyszącego wyprawom w ciemne korytarze, komponując nową ścieżkę dźwiękową do gry i nagrywając nowe partie wokalne.

Nieraz już szumnie zapowiadane gry i dodatki kończyły w niełasce graczy. Tym razem jednak o wpadce producentów mowy być nie może. Fani Neverwinter Nights powinni dostać naprawdę udany produkt, wart swojej ceny.

Źródło artykułu:WP Gry
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)