Zmien skórke
Logo Polygamii

GalerieNasza galeria z Uncharted 4, najładniejszej gry na PlayStation 4

W recenzji Uncharted 4: Kres Złodzieja nie mogliśmy korzystać z własnych obrazków. Dziś dzień premiery gry, więc zakaz przestał obowiązywać. A skoro tak, to najwyższy czas na obszerną galerię z ostatniej przygody Nathana Drake’a.

Facebook Twitter Google Wykop

Oczywiście nie ma na niej najciekawszych widoczków, jakie potrafi zaserwować gra. Te odkryjecie sobie sami. Bo, jak już mówiłem, zagrać TRZEBA!

W recenzji pisałem, że to najładniejsza gra w jaką grałem. Wczoraj swoje trzy grosze do dyskusji dorzuciło Digital Foundry. W swojej analizie technologii stojących za Kresem Złodzieja, redaktorzy określają Uncharted 4 mianem arcydzieła i najlepiej wyglądającej konsolowej gry, jaką serwis kiedykolwiek testował. Sprawa chyba jest więc rozstrzygnięta.

 

Miłego oglądania i miłego grania!

22
Dodaj komentarz

Zaloguj się by skomentować
10 Komentarze
12 Odpowiedzi
0 Obserwujący
 
Najpopularniejszy komentarz
Najpopularniejsza dyskusja
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
dogeta
Użytkownik

Konsole to są jednak nieprzewidywalne. Dwa lata przed premierą już masa postów była, że tabletowy procesor, że średni laptop, że ledwo gry będą na tym chodzić, a tu puuuuuuuuf Uncharted 4 jak królik z kapelusza i każdy się teraz zastanawia, “ale jak to? przecież ta gra powinna chodzić jak Battlemage…”. Jak zawsze kwestia optymalizacji, którą do perfekcji z kilka studiów opanowało. Nawet z takiego sprzętu jak PS4 da się cuda wyczarować.

szpynda
Użytkownik

To prawda z ta optymalizacją. jak mogłaby wyglądać gra robiona pod konkretną konfigurację PC i doświadczone studio? Trudno sobie wyobrazić.

dogeta
Użytkownik

Tego chyba się nigdy nie dowiemy:) żeby chociaż na pececie było jedno takie studio jak Naugty Dog to bym miał jakąś motywację do rozbudowy sprzętu, a tak to jest Blizz. Świetna firma, ale klepie te gry w dziecinnym stylu do porzygu. Właściwie na pececie nie ma żadnego studia, które chciałoby coś konkretnego zrobić na piecu. Dlatego wolę konsole.

znubi
Użytkownik

Myślisz, że by były takie studia na konsolach, gdyby nie hajs od Sony i Microsoftu?

hadxmen
Użytkownik

Oczywiście, że się da. Widać to zwłaszcza po tytułach ekskluzywnych, niestety dzisiaj większość gier robiona jest na totalne odwal się – nie ważne czy na PC czy konsolach (podobnie było przecież na Xboxie 360 i PS3 – jedna z ostatnich gier w jakie grałem na PS3 to chyba Far Cry 3 – chodził tak tragicznie, że myślałem, że konsola się psuje, ale ona naprawdę śmigała w płynności w okolicach 20FPS). Z drugiej strony trochę więcej mocy mogłoby tylko pomóc – sam nie wierzę, że to mówię ale liczę na PS4 Neo. 1080p i totalnie stałe 30FPS (60FPS w określonych tytułach)… Czytaj więcej »

szpynda
Użytkownik

Oj, zmienili obrazek na ścianie 😉 Jak wypada w porównaniu do Lary na mocnym PCi konsoli?

hadxmen
Użytkownik

Na Xboxie One TR wygląda nieźle, a nie ma najmniejszych szans w zestawieniu z U4. Gorsze tekstury, koszmarny AA, słabe cienie, niska rozdzielczość, mocno ograniczona odległość rysowania. Na PC jest dużo lepiej, ale tam nawet przy użyciu koszmarnie obciążających kartę technik wygładzania wszystko co się rusza jest poszarpane. ROTR wygląda genialnie w zamkniętych pomieszczeniach, dużo traci na otwartych. Mimo to to ciągle jedna z ładniejszych gier.

Simplex
Użytkownik

Fajnie że na PS4 da się wyczarować takie cuda. Jestem pod wrażeniem, a dziś odbieram preorder U4. Ale jak słusznie napisało Digital Foundry: “It’s clear that many developers lack the budget and staff necessary to pull this off, but it’s always fascinating to see what can be achieved at the high-end. ” Realistycznie patrząc większość gier nie osiągnie takiego poziomu, bo po prostu budżet gry nie pozwoli na to. Aby wypuścić grę w takiej jakości trzeba zatrudnić całą masę najlepszych programistów i artystów (którzy kosztują) i poświęcić lata na developing gry (znowu koszt). Kojima osiągnąl 1080p60 w otwartym świecie z… Czytaj więcej »

D. Dave
Użytkownik

Kłóci się to z ogólnym sensem konsoli , jeżeli zaczną wydawać te same konsole tylko z mocniejszymi podzespołami to zacznie bardzo przypominać pC. Tylko że PC i tak będzie dużo mocniejsze….A ty płać za granie online , więcej za gry i teraz kup nową konsolę bo twoja jest za słaba żeby udźwignąć grę w 1080p w 60 fps’ah….

archigame
Użytkownik

Ech… chciałoby się odwiedzić tę krainę.

Pongo
Użytkownik

Pograłem już ze 2-3 godziny i też jestem pod wrażeniem grafiki.

[SPOILER]
Czy komuś udało się pobić rekord w Crashu? Mi coś nie wychodziło :(. Miałem wynik około 3050, a rekord Eleny wynosi 3500.
[/SPOILER]

dogeta
Użytkownik

Dobra jest:)

Anonim
Użytkownik

Naprawdę ładnie chodzi. Ale teraz lekko złośliwie muszę poprosić o porównanie levelu z trailera 60fps “realtime” z E3 do levelu w grze, w końcu jest co nie? Przecież nie mogli ściemniać jak Killzone 2? 😉 Są jakieś ubawne gify? Bo były te z ‘downgrade!!!111’ przed premierą ale jestem naprawdę ciekaw jak to wygląda w skończonej grze. “They (Naughty Dog’s Studio Coordinator Rodney Reece and Lead FX Artist Keith Guerrette) confirmed to us that the Uncharted 4 trailer showcased during Sony’s E3 2014 press conference was a part of an actual level in game. Secondly, they also confirmed that the entire… Czytaj więcej »

Simplex
Użytkownik

Spokojna głowa, ktoś na pewno takie porównanie zrobi, jeżeli już nie zrobił. Nie zmieni to faktu ze U4 nawet po “downgradzie” wygląda fenomenalnie, a kto wierzy przedpremierowej machinie marketingowej ten głupi. (ja wierzyłem machinie CDPR i dostałem downgrade przy którym ten z Uncharted 4 się chowa).

Pongo
Użytkownik

Czepiasz się gry czy PR-u? Osiągnięcia techniczne należy porównywać do konkurencji (np. Quantum Break), a nie do obietnic. To tak jakby sportowiec zapowiedział, że pobije rekord świata w biegu na 100 metrów aż o 2 sekundy, a w rzeczywistości pobił rekord tylko o sekundę. Czy to jest powód do rozczarowania?

Z PS4 nikt nie potrafi wycisnąć więcej niż zrobiło to Naughty Dog. Jest to więc inna sytuacja niż w przypadku downgrade’u Wiedźmina 3 lub Watch Dogs, które mogłyby na najmocniejszym PC wyglądać lepiej niż wyglądają.

Anonim
Użytkownik

Nabijam się bardziej a nie “czepiam” z tego powodu że oni już nagminnie ściemniali nie raz. A dwa gdy cię pół studia http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=835985 zapewnia, że jest to pokaz z konsoli PS4 w czasie rzeczywistym, 60 klatek a pokazywany level jest w grze to nie jest sprawa już tylko działu Public Relations. Tylko ten sportowiec pokazywał jak to pobił rekord za pomocą brata bliźniaka – jeden startował a drugi dobiegł na metę przed wszystkimi 😉 A że później nadal nieźle biega? Cóż smrodek zostaje. No jest inna – wygląda na to że oni (W3, WD) przynajmniej nie pokazywali czegoś spreparowanego kompletnie*… Czytaj więcej »

Pongo
Użytkownik

IMO komunikację z graczami należy oceniać całościowo, a nie tylko przez pryzmat jednej krótkiej cutscenki, która nie jest grą nawet jeżeli rzekomo działa na silniku gry. Przypominam że pierwszy gameplay z U4 był jak najbardziej uczciwy. Wszystkie późniejsze również. Natomiast trailer Killzone 2 udawał gameplay i samo to jest moim zdaniem dużo większym przewinieniem.

Anonim
Użytkownik

Tylko nadal mowa o zapewnieniach że to “real game level” a nie “cutscene” 😉

Whis
Użytkownik

Ja już gram praktycznie od rana.
Mam jedno pytanie, gdzie są ci wszyscy krzykacze którzy pisali że te wszystkie filmy i zwiastuny były w CGI? Real time bycz.

simpson
Użytkownik

i to uczucie, kiedy redaktorzy bd spojlować, gdyż sami byli zmuszeni przejść grę w kilka godzin i nie dadzą rozkoszować, albo czekać innym <3

soulsonist
Użytkownik

w empiku konsola 1TB z uncharted 4 + 2 inne gry za 1600 zl hmmm, moze tym razem.

madoc
Użytkownik

Zeusie, te animacje, te wybuchy. Zdecydowanie jestem zainteresowany zakupem PS4.