Marketing PS3 w inną stronę

Marketing PS3 w inną stronę

Michał Stopa
01.09.2009 13:14

Sony Computer Entertainment America zamierza po raz kolejny zmienić kierunek marketingu PlayStation 3. Jak ujawnił starszy wiceprezes firmy, Peter Dille, konsola będzie reklamowana jako "kompletna platforma rozrywkowa".

Z informacji, które Dille udostępnił gazecie Los Angeles Times wynika, że w trakcie nadchodzącego okresu świątecznego, kampania zmniejszy nacisk na gry, a skupi się na odtwarzaniu filmów Blu-Ray i możliwości legalnego pobierania ich z Internetu.

"Jesteśmy firmą zajmującą się grami od wielu lat i nigdy byśmy z tego nie zrezygnowali, ale nasze badania potwierdzają, że jest przed nami duża szansa. Chcemy umocnić wizerunek konsoli jako kompletne rozwiązanie rozrywkowe. Sądzimy, że naprawdę moglibyśmy przejąć elektroniczną rozrywkę".

Choć najnowsza kampania reklamowa nie przestanie się skupiać na graczach, będzie jednak też skierowana "na matki i resztę rodziny".

Nieco wcześniej, Sony Computer Entertainment Europe również ogłosiło podobne plany marketingowe, zaznaczając, że PS3 "przenosi się poza granie, a granie przenosi się poza płyty".

Nie jest to pierwszy raz, kiedy Sony reklamuje PS3 jako kombajn multimedialny. Według prezesa SCE, Kaza Hirai, wczesne plany marketingowe, które stwarzały wizerunek konsoli jako centrum multimedialnego spowodowały, że PS3 miało "problemy ze swoją tożsamością", oraz doprowadziły do krytyki ze strony producentów gier. Dwa lata później, z 25 milionami sztuk konsoli sprzedanych na całym świecie oraz z nadchodzącym debiutem PS3 Slim, Sony po raz kolejny będzie promować niezwiązane z grami elementy swojej platformy.

fot.: Sony

Źródło artykułu:WP Gry
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)