Zmien skórke
Logo Polygamii
Wróć do profilu użytkownika marloon87
  1. marloon87
    15:25 13.08.2018
    marloon87

    Obiektywizm jest zakorzeniony w tej grze na wielu płaszczyznach, ale twórcom przy produkcji Bioshocka przyświecał cel zupełnie inny – pokażmy, że gracz w chęci poznania treści fabuły/czerpania satysfakcji z rozgrywki (wszak to FPS, w którym morduje się setki Splicerów) całkowicie obiektywizmowi zaprzeczy. Jesteśmy marionetkami w rękach twórców i bawią się nami znakomicie. Wybory moralne, których dokonujemy, nie mają mieć żadnego znaczenia – dlaczego Atlas nie używa niesławnego “Would you kindly?” gdy decydujemy o losie Siostrzyczek? Wolna wola w Bioshocku to ułuda.

  2. marloon87
    11:02 03.08.2018
    marloon87

    “Exy się nie liczą.”

    Hue hue hue

  3. marloon87
    14:23 02.08.2018
    marloon87

    Chciałem pośmieszkować z asekuracyjnej formy tego zdania, a tu taka szczerość 🙁

  4. marloon87
    13:48 02.08.2018
    marloon87

    Podoba mi się, jak wyraźnie zaznaczyłeś Adam, że ugadywanie randki było w przerwach od pracy 😉

  5. marloon87
    10:47 02.08.2018
    marloon87

    W tych filmikach do nowego WoWa z serii “Warbringers” najfajniejsze jest to, że fabularnie wracają aż do czasów Warcrafta 3. Oby to była zapowiedź zmian i powrotów..

  6. marloon87
    09:24 25.07.2018
    marloon87

    Trzy części TR były potrzebne, żeby się poziomem graficznym zbliżyć do Uncharted 4. No ale koniec konców, wygląda to całkiem fajnie

  7. marloon87
    08:24 19.07.2018
    marloon87

    Chcecie nam o czymś powiedzieć, chłopcy?

  8. marloon87
    15:17 16.07.2018
    marloon87

    Obejrzałem dwójkę na pokazach tydzień temu, a w zeszłą środę wróciłem do jedynki. Przeskok jakościowy jest niesamowity, to co udało się Pixarowi osiągnąć w CGI jest niewyobrażalne. A sam film może rywalizować z Avengersami i Deadpoolem o miano najlepszego super bohaterskiego obrazu roku. Fabuła i humor na najwyższym poziomie.

  9. marloon87
    09:54 05.07.2018
    marloon87

    [… po świętach]

    Którego roku?
    To przykre, że portal-blog, który ma sporą na naszym tynku rozpoznawalność nie może znaleźć gościa, który by im ogarnął porządnie @media query.
    Już nie mówiąc o tym, że jakieś wsparcie od agencji, która robiła ten wordpressowy motyw powinni dostać.

  10. marloon87
    07:40 05.07.2018
    marloon87

    Chłopaki, czy moglibyście (w końcu) poprawić responsywność zdjęć, albo chociaż odnieść się do pytań o tę funkcjonalność? Naprawdę, na mobilkach nie da się was przeglądać.

  11. marloon87
    07:35 05.07.2018
    marloon87

    A te mundrości o umieraniu papierowych RPGów to skąd wyciągnąłeś? Może jakieś źródło? Dość mocno śledzę scenę WFRP. Umierają co najwyżej Skaveny nabijane na miecze. Mnóstwo osób kupuje podręczniki i gra.

  12. marloon87
    09:49 25.06.2018
    marloon87

    Jak produkują lalki w zestawie z maszyną do szycia albo z kuchenką i garnkami to też się nad tym zastanawiasz?
    Dobra rada – pisanie komentarzy pod każdym postem nie sprawi, że dyskusja będzie ciekawsza.

  13. marloon87
    07:35 23.06.2018
    marloon87

    Z najświeższych informacji: udział użytkowników gogli VR na Steamie wzrósł w tym miesiącu o 0.1 punkta procentowego do 0.76%
    Hue hue hue.

  14. marloon87
    08:56 27.04.2018
    marloon87

    Oglądałem wczoraj. Po Czarnej Panterze byłem pełen obaw. Cóż, wbili mnie w podłogę.
    W połowie filmu powiedziałem do żony, że w przyszłym tygodniu idziemy jeszcze raz. Gdy przewijała się rolka napisów przy akompaniamencie wspaniałej i podniosłej muzyki – zmieniłem zdanie. Jeszcze długo tego nie obejrzę po raz drugi.

  15. marloon87
    10:02 16.04.2018
    marloon87

    Zgłaszałem wielokrotnie. Ktoś, kto popełnił ten wordpressowy motyw chyba po prostu uciekł i nie ma nikogo kto mógłby pomóc. A przecież to tylko poprawki w responsywie 🙁

  16. marloon87
    16:21 28.03.2018
    marloon87

    Wszystko pięknie, ale są też (podobno, słyszałem z opowieści) elementy i funkcjonalności, które są zaprojektowane po prostu źle. I to w ich podstawach. Znalazłem taką informację o PvP – nie ma bezpiecznych stref, inni gracze mogą zaatakować Cię wszędzie. No to wyobraźmy sobie, że tak jest. Płyniesz na godzinną misję, robisz swoje, wracasz z łupem i tuż przed przystanią napadają na Ciebie gracze czyhający w mocniejszym statku. Mission failed. Ty straciłeś możliwość wykonania misji i odebrania nagrody. Czas który poświęciłeś właśnie przepadła Oni nic z tego nie mają, bo nie zabierają łupu ani nie dostają doświadczenia, Zwykły trolling.
    Nikt na to nie wpadł przed wydaniem gry?

  17. marloon87
    16:39 27.03.2018
    marloon87

    Jedynka miała sporo absurdów, jak np. to co widzimy na filmiku powyżej – kolesie w podkoszulkach przyjmują na klatę kilka strzałów z Desert Eagle. Poziom trudności był mega wyśrubowany zwłaszcza w końcowych etapach. Z drugiej strony gra była jak na tamte czasy niesamowita. Na przykład to, że była pierwszą nowoczesną grą, w której nie użyto statycznego tła dla krajobrazów.

  18. marloon87
    17:08 19.03.2018
    marloon87

    Ale pieniądze na kompa, który taki emulator mógłby udźwignąć to masz?

  19. marloon87
    15:38 21.02.2018
    marloon87

    Mnie to bardziej od Motorstorma przypomina Disney’owe Pure albo Techlandowe Nail’d

  20. marloon87
    16:26 13.02.2018
    marloon87

    Co więcej, wygląda pięknie nawet na zwykłym PS4. Nie widziałem wersji z Pro, ale nawet na mojej Slimce wprawia w zachwyt. Dobrze, że GG już pracuje nad drugą częścią.

  21. marloon87
    16:20 30.01.2018
    marloon87

    Piękna, niemal poetycka recenzja.

  22. marloon87
    20:50 24.01.2018
    marloon87

    Długouche nieporozumienia <3

  23. marloon87
    13:11 15.01.2018
    marloon87

    Grałem w Zeldę już jakiś czas temu i ją sprzedałem (mówiąc ogólnie – nie podoba mi się, zbyt wiele czynności się strasznie ślimaczy), więc nie mam jak sprawdzić jak to faktycznie działa. Ale:
    – jeśli była to zaplanowana mechanika, to powinna działać konsekwentnie. Jeśli np. na niebie pojawią się chmury, to również nie powinniśmy otrzymywać obrażeń.
    – jeśli takie było założenie twórców, to nie do końca zgadza się ono z rzeczywistością. Jeśli na tej pustyni jest tak gorąco, że otrzymujemy obrażenia o pół serduszka na 10 sekund, to czy zasłonięcie się cieniem jest nam w stanie zapewnić taki chłód, że nie otrzymamy już obrażeń? Więcej sensu miałoby po prostu zwiększenie interwałów, w których te obrażenia odnosimy. Kwestia balansu albo się czepiam, nie wiem.

  24. marloon87
    19:40 14.01.2018
    marloon87

    Serio? Przecież ten numer z cieniem to ten sam poziom niedoróbki, jak zakładanie wiader na głowę NPCom w Skyrimie.

    @polygamio,
    Kiedy poprawicie responsywie wersję waszych galerii? Najbardziej to boli w Ściankach i w Rozchodniaczku.

  25. marloon87
    15:01 03.01.2018
    marloon87

    I po co ta spina? Ja mam do dziś morskiego 1.5 DOHC z ’98 z 105 tysiącami na liczniku i trochę z niego śmieszkuję, a trochę jestem dumny. No dobra, śmieszkuję więcej niż trochę. Ale to wciąż dobry sprzęt i mimo, że rupieć, to się trzyma. Więcej luzu.

  26. marloon87
    17:43 18.12.2017
    marloon87

    No, najlepiej to be było, jakby tak tem wszystkie kopalniem na nowo pootwierali. To jest polskiem, tak trzeba! Do pracy w korporacji nikt nikogo nie zmusza, a dla wielu osób jest to fantastyczna alternatywa. I tak się składa, że nawet nasz obecny rząd mocno walczy o kapitał zagraniczny. Koniec tego offtopu, bo artykuł o czymś innym.

  27. marloon87
    16:56 18.12.2017
    marloon87

    I krzyż Ci na drogę. Jak dla mnie to możesz nie pracować wcale.

  28. marloon87
    15:48 18.12.2017
    marloon87

    Wiesz ile obecnie zarabiają programiści, analitycy, specjaliści od UX/UIa albo testerzy w Krakowie? Przy takiej podaży na tym rynku pracy magiczne 15K to żadne wyzwanie. Jasne, że dla korpo ze Stanów to są niższe koszty. Tylko co z tego? Ważne, że takich firm jest coraz więcej i że nasze usługi są bardzo cenione.

  29. marloon87
    14:43 18.12.2017
    marloon87

    Żyję w tym mieście i wiem jak ogromne jest zapotrzebowanie na programistów, również gier. Nie ma się co dziwić, bo zaplecze osobowe mają ogromne.

  30. marloon87
    08:57 07.12.2017
    marloon87

    Droga Poly, mała prośba: czy moglibyście zmodyfikować stylowanie galerii w responsywie waszego motywu?Ewidentnie max-width nie jest poprawnie ustawiony i wszystkie obrazki mam wyświetlane tylko we fragmencie i to bez możliwości przewiniecia albo pomniejszenia. Problem występuje od dawna, ale myślalem że jakoś to sami ogarnięcie;)

  31. marloon87
    13:22 28.11.2017
    marloon87

    To samo można było powiedzieć o pierwszym Dawn of War – jak to tak, turową mechanikę Młotka przenosić do prostackiego RTSa? Okazało się, że się da. I to tak, że ludzie się w tej grze zakochali.

  32. marloon87
    11:29 15.11.2017
    marloon87

    Ja tam nie rozumiem tego hejtu na Siege of Dragonspear. Przyzwoita historia, uderzanie w sentymentalne nuty i ciekawe połączenie wątków z BG i BG II (choć gościnne występy Irenicusa nie mają za grosz klimatu). Jedyne do czego mogłem się doczepić to brak większego wyzwania dla drużyn, które osiągnęły maksymalny poziom w podstawce i były solidnie wyposażone od początku przygody.
    Ale kontynuacji Planescape’a jakoś nie widzę w ich wykonaniu. Ta gra miała sens jako całość, jako rozbudowana historia z ogromną ilością tekstu do przeczytania i wyborów do podjęcia. Nie wiem co wartościowego można tutaj wnieść w powiedzmy 10 godzinnym dodatku.

  33. marloon87
    08:49 14.11.2017
    marloon87

    A u konkurencji – kampania ujdzie, multi świetne, mikrotransakcje nie przeszkadzają i są skorelowane z rozwojem umiejętności, ani słowa o buncie graczy przeciwko chorej polityce EA – 8/10. Przestaję wierzyć, że jesteśmy w stanie wyleczyć tego raka, skoro nikt się nie przejmuje przerzutami.
    Gra zarobi, Disney będzie zadowolony, licencja dalej zostanie przy EA, a my dobrej gry GW się już nie doczekamy.

  34. marloon87
    13:01 10.11.2017
    marloon87

    Ojciec Tadeusz?

    #banHim

  35. marloon87
    21:30 31.10.2017
    marloon87

    No już kiedyś o tym rozmawialiśmy. Miałem doczynienia z VRem. A śmieszy mnie Twój brak dystansu w tej kwestii, bo znam Twoje opinie od bardzo na różne tematy od bardzo dawna(jeszcze gdy istniał Gamecorner;) i z reguły owe opinie są dość wyważone.

  36. marloon87
    15:42 31.10.2017
    marloon87

    A propos, kiedy ujawnią listopadowego PS Plusa?

  37. marloon87
    15:35 31.10.2017
    marloon87

    Widzę, że nie tylko mnie bawi ta ewangelizacja 😀

  38. marloon87
    12:23 30.10.2017
    marloon87

    No nie wiem. Nexus Początek to 300 stron kosmicznej nudy i 200 stron jako takiej akcji. Nie polecam, nie rzuciłem w kąt po pierwszej setce tylko dlatego, że dostałem tę książkę jako prezent.
    Idealny przykład jak w sumie krótką historię rozdmuchać do niebotycznych rozmiarów. Jestem wielkim fanem ME, a drugi raz bym sobie tego nie zrobił.

  39. marloon87
    16:41 27.10.2017
    marloon87

    Ale jak to tak? Żeby grać w nasze online’owe gry, które nie mają skrzynek? Bluźnierstwo.

  40. marloon87
    14:41 13.10.2017
    marloon87

    To nie jest chybione porównanie. Dla mnie to jest akcesorium, na dodatek drogie. Bez hełmu nie pogram w gry VR tak samo jak nie pogram w gry sterowane ruchem bez Kinecta. VR to dodatek i jestem pewien, że nie tylko ja to tak postrzegam ten produkt. Bądźmy szczerzy, od dłuższego czasu na Polygamii jesteś “ewangelistą” tej technologii. Jakoś nie widziałem ani jednej dyskusji pod Twoimi komentarzami.

  41. marloon87
    14:29 13.10.2017
    marloon87

    Ile czasu potrzebowały Kinect, Wii i Move, aż zaczęły pojawiać się tytuły AAA im dedykowane, albo je wspierające? Jak szybko najwięksi gracze (Ubi, Acti, EA) poczuli piniondz i zaczęli inwestować w tę technologię? Jasne, że VR jest o wiele bardziej skomplikowany. Nie zmienia to faktu, że jeśli coś zadomowiło się na rynku przez rok i nie wywołało rewolucji, nie zmieniło sposobu postrzegania użytkowników, to jest mała szansa że to nastąpi z kolejną wersją/rewizją produktu.

  42. marloon87
    14:01 13.10.2017
    marloon87

    Mam w pracy PS4 z googlami, grałem w VR Worlds i Farpoint. Również kilka godzin spędzonych na “doświadczeniach” z Vive. Oczywiście, że nie jest to dużo, ale na tyle, że mogłem sobie o tej technologii wyrobić odpowiednią opinię. Rynek pokaże, czy to się sprawdzi czy nie, ale jednak po tak długim czasie powinien już być wysyp dużych gier VR.

  43. marloon87
    13:00 13.10.2017
    marloon87

    Och, oburzony Simplex, no jakież to niespotykane. VR to nie jest technologia na miarę TV, to co najwyżej przystawka do głównego dania. W dzisiejszych czasach albo na tym szybko zarabiasz, albo szybko znikasz. Ty obstawiasz sukces, ja porażkę.

  44. marloon87
    09:52 13.10.2017
    marloon87

    A podają już datę tej VRowej rewolucji, bo jak jej nie było, tak nie ma. Półtorej roku od premiery Oculusa to wystarczająco dużo, żeby rynek podbić i go zmienić. Już się chyba nie ma co łudzić, że nie będzie jak z 3D.

  45. marloon87
    16:06 12.10.2017
    marloon87

    I to są bardzo prawdziwe słowa. Co więcej, zasłanianie się karciankami jest tak samo nietrafione. Mówi to osoba, która parę lat temu pewną część zarabianych pieniędzy przepuszczała na boosterki Magica (dopóki tej osoby nie naprostowała żona;) To wciąga, bardziej czy mniej, ale na pewno w jakiś sposób jest to forma hazardu.

  46. marloon87
    16:28 04.10.2017
    marloon87

    “Testowaliśmy wersję na Xbox One. Grę do recenzji udostępnił wydawca. Kilkaset filiżanek zbił podły diabeł.” 😀

  47. marloon87
    14:57 04.10.2017
    marloon87

    A bierzesz pod uwagę to, że w tę grę będą również chcieli zagrać gracze odrobinę mniej doświadczeni (niższy poziom trudności, asysty itp.) i że dla nich zdobywanie kredytów może być o wiele większym problemem?

  48. marloon87
    12:00 29.09.2017
    marloon87

    Diabli wiedzą kto ma do FSa prawa. Kiedyś były w rękach bodajże Sierry, nie wydaje mi się, żeby Volition je zachowało.

  49. marloon87
    08:06 29.09.2017
    marloon87

    Niech Freespace’a zrobią!

  50. marloon87
    07:16 15.09.2017
    marloon87

    Niby wiedza powszechna, ale jednak o pewnych rzeczach się zapomina 😉
    Zanim powstał Warcraft, były jeszcze Lost Vikings i Rick’roll racing. Obstawiam, że kredyt w ’96 był już dawno spłacony.

  51. marloon87
    15:33 28.08.2017
    marloon87

    A Ty najwyraźniej nie rozumiesz czym jest blog. Polygamia to nie jest serwis newsowy, redaktorzy mogą odnieść się (pozytywnie lub negatywnie) do opisywanego problemu.
    Bartkowi się to nie podoba i ma do tego prawo, Tobie się nie podoba jego krytycyzm i masz do tego prawo.

  52. marloon87
    11:53 03.08.2017
    marloon87

    Bardzo fajny materiał. Tematu nie wyczerpuje, bo wiele było gier, które w mniejszym lub większym stopniu “bawiły” się historią. Mnie w pamięć zapadła dość stara strzelanka Iron Storm, w której siedzimy w okopach I Wojny Światowej w.. ’63

  53. marloon87
    15:56 01.08.2017
    marloon87

    Wracam do gier opartych o Infinity Engine regularnie – wiosną i latem do Baldurów, zimą do Icewind Dale. Każda z nich jest inna, każda ma swoje wady i zalety. Teraz po wielu przejściach BG 1 nie ma dla mnie żadnych tajemnic, większość lokacji znam na pamięć a walki rozwiązuję niemal instynktownie.
    Ale kiedyś, będąc dzieckiem.. pamiętam jak zachwyciło mnie to, że przez sporą część gry można robić to, na co ma się ochotę. Główna oś fabularna jest krótka i raczej miałka. Najwięcej frajdy daje szwendanie się po lokacjach, wbijanie mocno ograniczonych leveli postaci i zdobywanie upragnionych “niebieskich” przedmiotów. Zwłaszcza, że te lokacje naprawdę trzymały klimat. Twierdza Gnolli, Latarnia morska, Wybrzeże Mieczy, kawałek piachu za świątynia Helma w Beregoście (w sam raz na miły spacerek z drużyną, pod warunkiem, że nie wyskoczą na Ciebie dwa wampiryczne wilki w obstawie wargów i nieumarłych wilków. Kiedyś tam nie łaziłem, teraz wbijam tam levele :D), czy wreszcie monumentalna Wieża Durlaga z najfajniejszymi zagadkami i najlepszą historią w całej grze.
    Może to sentyment, ale nie umiem sobie odmówić powrotów do Wrót Baldura.

  54. marloon87
    13:28 24.07.2017
    marloon87

    A co mieli zrobić? Dać kolejne “Deluxe” w tytule? Drugi raz ludzie mogliby się na to nie nabrać 😉
    Właśnie dlatego Switch mnie do zakupu w pierwszym roku nie przekona – za dużo rzeczy w które już grałem na Wii U.

  55. marloon87
    11:53 14.07.2017
    marloon87

    Robią co mogą. Pamiętam, że podobnych trików nakręcających sprzedaż próbowali przy Dragon Age 2 – po paru miesiącach od premiery zaczęli dorzucać za darmo Mass Effecta 2 do każdej nowo kupionej sztuki.

  56. marloon87
    12:50 13.07.2017
    marloon87

    To prawda, Niny nie czeka na zewnętrznych wydawców i faktycznie konsola się sprzedaje. Ale..
    Żadnego tytułu od EA czy Acti to nie jest dobra sytuacja. Moce przerobowe Nintendo prędzej czy później się skończą, nie będą w stanie wypuszczać co miesiąc świetnego tytułu i ludzie zaczną narzekać. Warto sobie przypomnieć, że na Wii wyszło mnóstwo świetnych gier od “gigantów” – czasem dedykowanych, czasem okrojonych wersji z mocniejszych konsol, ale jednak.

  57. marloon87
    11:11 13.07.2017
    marloon87

    Dlaczego tak dobrych felietonów jest u was ostatnio tak mało? Końcówka z Pączusiem mnie po prostu rozbiła.
    Chcemy więcej!

  58. marloon87
    10:56 28.06.2017
    marloon87

    Odświeżyłem sobie ostatnio Chaos Theory. Wciąż zachwyca spójnością, fabułą i świetną mechaniką. No i te przesłuchania złapanych strażników,, Zawsze śmieszą.

  59. marloon87
    14:19 27.06.2017
    marloon87

    To znaczy, że Switch to konsola 9. generacji?
    Nintendo po prostu wybiło się z typowego cyklu wydawniczego wraz z premierą WiiU siłą rzeczy “goniąc” konkurencję.

  60. marloon87
    15:21 21.06.2017
    marloon87

    Ciekawa recenzja i jeszcze ciekawsze podsumowanie!

  61. marloon87
    09:54 02.06.2017
    marloon87

    To może ja uzupełnię, dlaczego uważam, że na netykietę jest za późno: dzisiejsi 15-16. latkowie nie znają innego Internetu niż ten, w którym hejt jest na porządku dziennym.
    I pewnie masz rację Bartek, że pewne jednostki dałoby się ucywilizować. Pytanie tylko, czy koszty będą współmierne do efektów. Moim zdaniem – nie.

  62. marloon87
    09:31 02.06.2017
    marloon87

    Netykieta istniała i była przestrzegana w czasach wszelkiej maści Irców, czyli w czasach kiedy dostęp do sieci mieli nieliczni. Zasada była prosta – nie umiałeś się zachować, to byłeś ignorowany i usuwany z dyskusji. Pierwszy kryzys przyszedł wraz z “Dziećmi Neo”, czyli upowszechnieniem taniego Internetu, a dzisiaj zbieramy tego plony w postaci wściekłych hejterów i nieustannych wojenek.
    Na Netykietę jest już zdecydowanie za późno.

  63. marloon87
    18:50 23.05.2017
    marloon87

    Który przez lata wisiał w pasku Polygamii. Nie zapomnimy! 😀

  64. marloon87
    13:40 23.05.2017
    marloon87

    W eShopie na WiiU też. Indyki może i fajne, ale to nie jest coś, co mnie przekona. A u Nintendo indyki są dwa razy droższe niż na innych platformach.

  65. marloon87
    10:10 23.05.2017
    marloon87

    To w sumie ciekawa rzecz do analizy. Od premiery konsoli minęły dwa miesiące, kurz związany z Zeldą opadł. Może warto by było zrobić podsumowanie gier (od developerów 3rd party), które mają wyjść na Switcha w tym roku? Dla mnie, jako posiadacza WiiU (już raz się sparzyłem) to kluczowa kwestia.

  66. marloon87
    15:22 22.05.2017
    marloon87

    Chyba dawno tak niskiej oceny tutaj nie było. Współczuję grania w tego gniota :/

  67. marloon87
    15:16 19.05.2017
    marloon87

    Rozdzielczość wygląda na bardzo niską. Czy to przeszkadza w trakcie gry?

  68. marloon87
    14:28 19.05.2017
    marloon87

    No nie wiem. Redzi dodawali te zdjęcia do edycji cyfrowych Wieśka 2, więc się dokładnie przyjrzałem 😀
    To jest CGI, a nie zdjęcie modelki. Chyba, że coś innego miałeś na myśli.

  69. marloon87
    13:00 11.05.2017
    marloon87

    Mad World wyszło tylko Wii.. Taka gra mogłaby nie przeżyć konwersji po tylu latach. Grałem niedawno na WiiU i nawet skalowanie do 1080p nie wiele pomaga.

  70. marloon87
    11:51 10.05.2017
    marloon87

    Zachłysnęli się sukcesem jedynki i jak widać do dziś im nie przeszło. W tamtym czasie kupili od Techlandu licencję na silnik za grosze (który jak na czasy x360 wyglądał naprawdę nieźle, a sama gra było tylko umiarkowanie brzydka), wpakowali w to sporo akcji i całkiem fajnych pomysłów i wydali w niskiej cenie. Sprzedało się, napływ gotówki był olbrzymi, więc myśleli, że teraz już mogą ten sam średni produkt sprzedawać w pełnej cenie. Szkoda, bo nie tędy droga.

  71. marloon87
    14:06 08.05.2017
    marloon87

    “Nie oznacza to bynajmniej, że ten rozbrykany melanż popkultury lat osiemdziesiątych..”

    Mam wrażenie że WordPressowy CMS płata wam ostatnio figle, znów powtórzony paragraf;)

  72. marloon87
    16:16 04.05.2017
    marloon87

    “Są też oficjalne aktualizacje..” – powtórzony paragraf.
    Świetny tekst!

  73. marloon87
    12:07 04.05.2017
    marloon87

    Trzeba przyznać – historia jak z thrillera 😀
    Trudno uwierzyć, że to już 20 lat. Pamiętam te wszystkie Lan party w kafejkach i chwalenie się moich kumpli w ile minut osiągają pierwszą atomówkę Terranem (tak jakby to rzeczywiście miało jakieś znaczenie).

  74. marloon87
    09:56 25.04.2017
    marloon87

    Bayonetta jest znakomitym portem – na mojej starej karcie z 1 GB VRAMu chodzi w fullHD i
    4 x MSAA w 60 klatkach. Oprócz tego wsparcie pada, niezłe sterowanie na klawiaturze, przejrzysty interfejs. No i kosztuje 20 ojro. Tak się powinno to robić – gracze się odpłacili i wylądowała w najlepiej sprzedających się grach na Steamie.
    Trzymam kciuki, za to, by Vanquish też się udał.

  75. marloon87
    17:00 20.04.2017
    marloon87

    Dzięki! Miałem brać na premierę, ale muszę się jeszcze nad tym zastanowić. Widze4, że albo graficznie się nie zmieniło prawie nic od dwójki, albo ja ją po prostu lepiej zapamiętałem. 🙂
    BTW, świetna recenzja, oby więcej takich!

  76. marloon87
    16:41 20.04.2017
    marloon87

    Dzięki Bartek! Nie specjalnie mnie to przekonuje, ale w sumie nigdy nie uważałem że DoW to Starcraft,, żeby był idealny balans i brak chaosu 😀
    A drzewko technologiczne? Mamy dostęp do zaawansowanych pojazdów jak w jedynce, czy raczej znów idziemy tylko w Dreadnoughty jak w dwójce?

  77. marloon87
    16:27 20.04.2017
    marloon87

    No nie.. Jeśli tak to wygląda, to mnie kosmicznie rozczarowali.
    A jak sama dynamika starć? Czy chociaż w trakcie bitwy mamy coś z jedynki, bo z tego co zrozumiałem rozbudowa jest nudna i przydługawa.
    Ale może nie będzie tak źle. Dwójka bez dodatków też była średniawa, dopiero po jakimś czasie poprawili grywalność.

  78. marloon87
    13:36 13.04.2017
    marloon87

    Rozumiem i jestem w stanie się z tym zgodzić. To jest między innymi powód, dla którego RTSy na konsole prawie nie powstają – dla wielu ludzi od lat RTS = Starcraft. Wiadomo, że na padzie nie zrobisz 250 APM.

  79. marloon87
    13:18 13.04.2017
    marloon87

    A Halo Wars? Da się zrobić fajnego RTSa na konsole.
    DoW II prawie wcale nie wymaga makrozarządzania, liczy się mikro na oddziałach. Bez problemu można by dostosować sterowanie pod pada.

  80. marloon87
    12:57 13.04.2017
    marloon87

    “Studio musicie kojarzyć z serii Warhammer 40,000: Dawn of War i Company of Heroes. Wiele poza nimi nie zrobiło”

    No tak, bo przecież najlepsze strategie 3D w historii, czyli seria Homeworld to takie zwykłe “nic”.
    Relic od ponad 20 lat tworzy znakomite gry, dostarczając je regularnie razem z masą również świetnych dodatków. Może i DoW II nie był tak dobry jak część pierwsza. Nie zmienia to faktu, że Relic razem z Creative Assembly to obecnie najlepsze PCtowe studia.

  81. marloon87
    09:17 03.04.2017
    marloon87

    Lego City Undercover straaasznie polecem. Jedna z najlepszych gier na Wii U, która niestety cierpiała na tej konsoli z powodu fatalnego framerate’u. Na nowych sprzętach powinno być lepiej!

  82. marloon87
    16:49 09.03.2017
    marloon87

    Czego dowodem jest cena cyfrowej wersji Zeldy – tyle samo co wersji pudełkowej (i zupełnie z kosmosu, btw).

  83. marloon87
    10:15 09.03.2017
    marloon87

    Indyki na Nintendo drogie? Polecam zajrzeć do eShopu na Wii U. To co na Steamie można wyrwać za kilkanaście złotych, na konsoli kosztuje kilkadziesiąt, również produkcje sprzed kilku lat. Oni się nigdy nie nauczą..
    Nie nauczą się również, że ludzie czasem potrzebują urządzenia, które będzie robić WIĘCEJ niż minimium. Czemu nie ma Netflixa? Tego nie zrozumie chyba nikt, bo przecież był zarówno na Wii U jak i na stareńkim Wii. To samo było z odczytem DVD i Blu-raya na poprzednich konsolach – Nintendo się tłumaczyło, że przecież ludzie mają stacjonarne odtwarzacze, po co im te funkcje w konsoli? Oni żyją we własnej rzeczywistości 🙂

  84. marloon87
    11:16 07.03.2017
    marloon87

    Czyli na Zeldę na Wii U na półce sklepowej szanse są raczej marne. Słabo :/

  85. marloon87
    10:40 07.03.2017
    marloon87

    Analizę z Digital Foundry widziałem wczoraj i mnie przekonała. I teraz pojawia się pytanie – gdzie w tym pięknym kraju kupić Zeldę na Wii U? Kiedyś gry na tę konsolę były w oficjalnej dystrybucji w MM i Saturnie, ale zainteresowanie było prawie żadne, więc powoli usuwali.
    A co ze sprzedażą Switcha i gier na niego? Może ktoś się wymieni doświadczeniami gdzie i za ile?

  86. marloon87
    15:33 06.03.2017
    marloon87

    No i pięknie, dzięki za podzielenie się fajnymi wrażeniami.
    Była szansa ograć coś więcej niż Zeldę? Na 1,2 Switch ludzie raczej narzekają, a Niny chciało z tego zrobić drugie Wii Party.
    Ja zostaję przy Wii U, ze Switchem poczekam na odpowiedź wszystkich wydawców 3rd party, bo póki co wielkiego zamieszania nie widać..

  87. marloon87
    17:31 03.03.2017
    marloon87

    Warto też zaznaczyć, że WiiU nie należy pod żadnym pozorem kupować dla ogrania już całkiem leciwych multiplatform, no chyba że ktoś lubi 20 klatek na sekundę. Strasznie słaby procesor zabił sporo developmentu 3rd party na tej konsoli.
    Nintendo nie potrafiło reagować szybko na sytuację. Wydali WiiU Party i pocięte Sports Resorts i liczyli, że chwyci tak samo jak na Wii. Z drugiej strony gry ruchowe wciąż mogą bawić, Just Dance wciąż sprzedaje się jak ciepłe bułeczki a Ubi będzie w to inwestować jeszcze przez lata.
    Moja konsola jeszcze pewnie poleży na półce przez jakiś czas, zostało mi sporo tytułów z Wii do ogrania, żeby się jej pozbywać. A Nintendo i tak ma u mnie duży minus za brak jakiegokolwiek Metroida w tej generacji – no Panowie, jak tak można?

  88. marloon87
    16:31 02.03.2017
    marloon87

    Nie warto nawet dziś, gdy biblioteka gier jest już spora. Ekskluzywy warte ogrania wciąż kosztują bardzo dużo (nawet używane) a część z nich wyjdzie w końcu na Switchu (Mario Kart 8, Splatoon), konwersje starszych tytułów chodzą po prostu tragicznie (ACIV, SC:Blacklist. Arkham City i wiele innych urzekają porywającymi 20 klatkami na sekundę) a nowych gier poza Zeldą nie będzie już wcale. Od trzech lat konsola by się kurzyła, gdyby nie to, że nadrabiam starsze tytułu z Wii oraz czasem potańczę z żoną w Just Dance i odpalę Splatoona na rundkę lub dwie.

  89. marloon87
    15:35 02.03.2017
    marloon87

    Większość dużych gier od Nintendo na premierę kosztowała 249. Były chlubne wyjątki jak Splatoon, ale niezbyt częste. Nie mówiąc już o tym, że rynek używek w Polsce prawie nie istnieje i za moje MK8 w drugim obiegu dostałbym niewiele mniej niż w kwota w jakiej go kupiłem.

  90. marloon87
    15:14 02.03.2017
    marloon87

    Pod warunkiem, że optymalizacja nie leży i kwiczy. Sam czekam na pierwsze recenzje wersji WiiU, bo z kupnem Switcha póki co się wstrzymuję.

  91. marloon87
    14:47 02.03.2017
    marloon87

    A co Ci szkodzi kupić Switcha lub WiiU i samemu sprawdzić? Ekskluzywność to nie jest nowy wynalazek, naprawdę.

  92. marloon87
    15:32 04.03.2016
    marloon87

    Przykro trochę, że nic naprawdę fajnego już nie planują na WiiU. StarFox dalej wygląda źle, a Zeldy nie widać.