Zmien skórke
Logo Polygamii
Wróć do profilu użytkownika kacperczak
  1. kacperczak
    13:38 25.04.2019
    kacperczak

    Zabrali nam zlomodorowcom Giana Sisters, odbieraja prawo do Maryjana. Rozumiem ban GS 30 lat temu, ale klon mariana wypuszczony teraz, na nieliczne wciaz dzialajace C64? Przeciez to labour of love jakiegos nerda, hold tak dla Ninny jak i komodora; ciekawostka tylko i prezent dla 40 letnich pierdzieli wychowanych na komodzie, udowadniajacy, ze jednak sie da! Cos jak Doom na Amige!

    Serio? Takie to glupie i bezcelowe. Oj Nintendo nigdy sie nie zmienisz, na szczescie w internetach nic nie ginie. Na pohybel! ;p

  2. kacperczak
    19:03 15.04.2019
    kacperczak

    Byl lead animatorem pierwszego GoW, przy GoW2 byl rezyserem gry (razem z Davidem Jaffe), takze ten… Poza tym jest dosc medialny. Moze nie slyszales, bo 2007 to jeszcze nie Twoje czasy?

  3. kacperczak
    16:39 01.10.2018
    kacperczak

    Jakkolwiek apage Anita Sarkeesian! to gdyby SJW nie zaczeli wlazic z butami, my dalej ganialibysmy glownie testosteronowymi protagonistami z wielkimi gunami/mieczami, albo rozneglizowanymi lachonami z falujacymi cycami. I wiesz co, ja w sumie uwazam, ze w branzy wciaz jest miejsce i dla koksiarzy, i dla lachonow z poprawnie zasymulowana fizyka biustow, ale jednak cenie sobie wiecej roznorodnosci – i wsrod bohaterow w ktorych sie wcielam, i w samej tematyce gier.

  4. kacperczak
    16:00 01.10.2018
    kacperczak

    Nie przepadam za wojujacym SJW, ale srodowisko graczy to *jest* wylegarnia hejtu, a biale cis-genderowe trole produkuja szambo jeszcze wieksze niz przegiete PC. Nie raz udowodnili, ze nie potrzeba im wiele by rozpetac kseno/gender/trans/whatever-fobiczne, albo rasistowskie piekielka wiec absolutnie nie dziwie sie Valve, ze zareagowalo szybko i usunelo spod rak narzedzie, zanim zostalo uzyte.

    No niestety, jak ktos zauwazyl – taki mamy klimat.

  5. 17:03 27.04.2018
    kacperczak

    jakies dziwne te bullshoty. z jednej strony wiadomo, ze sklejane i retuszowane, bo swiatlo nie zawsze siedzi, bo kontury postaci zbyt lagodne, bo baloniki i kulki na poreczach zbyt perfekcyjnie oble… a z drugiej strony tekstury czasem naprawde ostro sie rozlaza. eh, fuszera 😉

    ale, lara to lara wiec trzymam kciuki…

  6. 08:39 24.08.2017
    kacperczak

    Troooche to wyglada jak oldskulowe ‘action-adventure’ w stylu Jaka i Daxtera (w ktorym ktos zmutowal Jaka z Daxterem). I dobrze, bo stracilem nadzieje, ze Naughty Dogs wezma jeszcze kiedys na tapete podobne tematy.

  7. 19:04 18.08.2017
    kacperczak

    O prosze 🙂 Dzieki za wywiad z jednym z moich ulubionych developerow 🙂

  8. 09:08 10.08.2017
    kacperczak

    Masz jakies dziesiec lat za malo, little dude 😀

    Minter to legenda, Tempest takoz. Jego wspolczesne gry sa specyficzne – to ostro kwasowe, hipnotyczne shootery z psychodelicznymi sountrackami. Bazuja na podobnych schematach (zlosliwiec moglby powiedziec, ze Jeff od dwudziestu lat robi w kolko wariacje na temat jednej i tej samej gry).

    Ale jemu to chyba nie przeszkadza. W harmonii z natura mieszka na farmie w Walii, gdzie hoduje owce, lamy i inna rogacizne… i koduje te swoje Tempesty. More power to him!

    Zreszta, mi tez Minterowa wtornosc nie wadzi; duzo tluklem i w Tempesty, i w Space Giraffe, a prototyp TxK na Oculus Rift DK1 byl moja ulubiona gra na na wczesne VR.

  9. 17:52 26.06.2017
    kacperczak

    > Ten 60-hercowy ekran ma też bardzo zadowalający czas reakcji
    > nie doświadczyłem na nim żadnych opóźnień w nawet najbardziej dynamicznych grach…

    Oj, w tescie “dla graczy” przydalyby sie bardziej obiekywne pomiary. Bez obrazy dla Twojego refleksu! ale gdybys doswiadczyl wyraznie odczuwalnych opoznien to byloby juz naprawde kiepsko.

    Twoje subiektywne wrazenia to jedno, ale wez pod uwage, ze do opoznienia monitora dochodza inne: lag na konsoli wynikajacy z 30fps locka, pare(nascie?) ms bezprzewodowego pada etc. Ja pod TV podpialem PC, steamlinkiem dowalajacym okolo 22ms opoznienia. Roznica miedzy 10ms, a 40ms lagu w telewizorze, dla Ciebie wciaz nieodczuwalna, w okreslonych warunkach dla mnie moze byc znaczaca.

  10. 18:44 12.05.2017
    kacperczak

    Ostatnia odslona Thiefa dosc spektakularnie zaorala sie sama, ta nedza nie miala absolutnie nic wspolnego z wczesniejszymi odslonami. Czekam nieczekam… wielkich nadziei nie mam, stara ekipa – Levine, Neurath, Spector, Tim Stelmach, Harvey Smith etc robi swoje gry, duch Looking Glass zyje i ma sie dobrze… ale gdzie indziej. Tak dlugo jak marka zarzadzac beda korposzczurki z arkuszami excela (skok na movie tie-in troche na to wskazuje) nic dobrego z tego nie wyniknie.

    Ale, chcialbym sie mylic, cuda sie przeciez zdazaja jesli znajdzie sie odpowiednia ekipa…

  11. 14:58 10.03.2017
    kacperczak

    Cudow nie ma, bo u nas nigdy nie bylo szalu na Ninny. Poza tym ta konsola (wliczajac akcesoria) jest droga! Zwlaszcza, ze jedyna gra ktora ma sens to Zelda, a ta w Polsce nikogo. No, poza redaktorami portali, srodowiskiem gamedevu i mega uswiadomionymi starszymi graczami, ktorzy wchloneli odpowiednia dawke historii z zachodniej kultury gier video.

    Millenialsow troche nie stac, a zwykli trzydziestoparoletni gracze nie maja nostalgicznych ciagow do Ninny. Moze gdyby ktos to wypuscil u nas pod nazwa “Pegasus Switch” ;)?

    Sam czekam – swietnych gier jest i tak x10 wiecej niz czasu. WiiU dawno pogonilem, a Switcha dla samej Zeldy mimo wszystko troche jeszcze nie warto? Poza tym wierze – chce wierzyc – recenzentom, ale ani Ocarina, ani Wind Waker, ani (uhhh!) Twilight Princess specjalnie mnie nie porwaly.

  12. 14:45 25.01.2017
    kacperczak

    dla samej okladki warto 🙂

  13. 20:21 08.11.2016
    kacperczak

    Tez mam requesta, strasznie okropnie waznego: Moglibyscie sprawdzic, czy Bloodborne dalej przycina?

  14. 14:45 14.04.2016
    kacperczak

    Don’t. Lucky broni sie VRem (i tylko tym). Az przykro patrzec, ze taki Lisek bez jajek zostal “maskotka Oculusa”. Rift i VR potrzebuje czegos szalonego jak Crash albo oryginalnego i rozmachem jak Jak & Daxter. W 2D to taka sobie srednio-letnia pastelowa platformowka dla dzieci do lat 5, powielajaca wszystkie gatunkowe sztampy.

    Zeby nie bylo – gralem i w VR jest super, ale to klasyczny launch title ktory wygrywa brakiem alternatywy.

  15. 14:29 14.04.2016
    kacperczak

    Chronos wyglada niepozornie i system sellerem nigdy nie zostanie, ale jest fantastyczny. Nie wytrzymalem (na CV1 jeszcze sobie poczekam…) i przeszedlem calosc na DK2. Obok Elite (ktore jest bardzo niszowe) to jedyny prawdziwy must-have na Rifta.

  16. 12:53 13.04.2016
    kacperczak

    a biorac pod uwage problemy z dostawami gogli oculusa, byc moze nawet “trzecia polowe” 😉

  17. 16:57 29.03.2016
    kacperczak

    Piekna i wazna gra… za nic w zyciu bym w nia nie zagral, bo temat za bardzo wali po glowie :I

    Rozpieprzajaca (dla mnie) historia o stracie i przegranej walce z rakiem nie jestdobrym tematem nawet na film (medium nieinteraktywne, znacznie mniej angazujace, nie wymagajace empatii i “przezywania”); nie dziwie sie ze projekt w formie gry nie zarobil na siebie.

    Moge zrozumiec, ze praca nad nia byla dla autora sposobem na uporanie sie z bolem po stracie dziecka i pewnie pod tym wzgledem byla sukcesem, ale oczekiwanie, ze ludzie beda chcieli placic za to, ze ktos wrzuci im na klate taki kawal mentalnego ciezaru, swiadczy o niezlym oderwaniu od rzeczywistosci. Co poniekad zrozumiale.

    Etyka publikowania obszernych letsplayow z gier opartych przede wszystkim o historie (interaktywnych nowel, walking simow, eksperymentow takich jak That Dragon, Cancer) jest w najlepszym wypadku dyskusyjna, ale moim zdaniem w tym wypadku to nie letsplaye przyczynily sie do finansowej porazki projektu.