Kupujemy coraz więcej wirtualnych dóbr. Więcej i więcej

Kupujemy coraz więcej wirtualnych dóbr. Więcej i więcej

Kupujemy coraz więcej wirtualnych dóbr. Więcej i więcej
marcindmjqtx
01.03.2012 10:13, aktualizacja: 05.01.2016 16:54

W samych Stanach Zjednoczonych w 2011 roku na rzeczy istniejące tylko wirtualnie, cyfrowo, wydano 2,3 miliarda dolarów.

Jak wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie firmy Visa, właściciela systemu kart płatniczych, w 2011 roku 25 proc. konsumentów kupiło wirtualny produkt. Wśród graczy ten odsetek jest wyższy i wynosi 35 proc.

Średnio amerykańscy gracze mieli wydać na cyfrowe towary 64 dolary na głowę. Częściej kupują mężczyźni poniżej 24 roku życia (50 proc.), wśród kobiet najczęściej kupującą takie towary grupą jest ta w wieku 35-44 lat (23 proc. z nich).

59 proc. badanych kupuje wirtualne dobra aby się lepiej bawić, 49 proc. aby osiągnąć wyższy poziom, 35 proc. dla ozdoby, a 32 proc. aby polepszyć swoje umiejętności.

Źródło: VentureBeat

Konrad Hildebrand

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)