Zmien skórke
Logo Polygamii

Krótsze loadingi na Switchu bez lepszej wersji konsoli? Na to wygląda

CPU of the Wild.

Te wiadomości pochodzą z for, Discordów oraz innych Redditów, a sam gigant z Kioto na razie milczy jak zaklęty, zatem musicie potraktować wszystko z delikatnym przymrużeniem oka. Ale też nie zmienia się TAK DUŻO, żeby robić wielkie halo. Warto po prostu o tym (ewentualnie) wiedzieć. Jeśli rzecz zostanie szeroko wykorzystana, użytkownicy Switcha tylko i wyłącznie zyskają.

No dobra, to dlaczego znowu zrobiło się w mediach gorąco wokół bebechów Pstryczka? Otóż wraz z aktualizacją systemową 8.0.0, samą w sobie jakoś niezbyt imponującą (są avatary z Yoshiego!), producent umożliwił ponoć dowolne podkręcanie procesora konsoli z prędkości 1GHz do 1,75GHz. „W pewnym sytuacjach”. Czyli, jak zauważają użytkownicy, podczas ekranów z napisem „loading”. Nazwano to w sieci, rzecz jasna, „boost mode’em”, a efekty zauważono chwilowo w Super Mario Odyssey oraz The Legend of Zelda: Breath of the Wild. W przygodach Linka szybka podróż zajmuje teraz 11 sekund zamiast 19, a wczytanie save’a – 31 zamiast 21.

Chodzi tylko o przyspieszanie serduszka platformy podczas większego wczytywania danych. Nowa funkcja nie wpłynie zatem na płynność lub jakość oprawy. Internauci zauważyli również, że boost mode w obu tytułach wymagał pobrania łatki. Jeżeli zatem w coś gracie i właśnie pojawia się jakaś mała aktualizacja „z tyłka”, być może za chwilę ekrany ładowania zauważalnie się skrócą. To ciekawy motyw, chociaż podejrzewam, że nie będzie jakoś szczególnie nadużywany – bo przecież bateria nie jest z gumy, a czas jej pracy nigdy na Switchu nie zachwycał.

A jak się ma z plotkami o nowych wersjach konsoli? Zobaczymy pewnie w czerwcu na E3.

Więcej na temat:

1
Dodaj komentarz

Zaloguj się by skomentować
1 Komentarze
0 Odpowiedzi
1 Obserwujący
 
Najpopularniejszy komentarz
Najpopularniejsza dyskusja
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
MasaGratoR
Użytkownik

Nie trzeba mrużyć oka, bo już w scenie moderskiej zostało potwierdzone, że najnowsze patche wpływają na overclocking, który jest nadpisywany przez samą grę w trakcie loadingów, a do tej pory nigdy się to nie zdarzało. Te profile OC zostały już dodane w 7.0.0, ale żadna gra ich do tej pory nie wykorzystywała.

Popularne wpisy

Popularne Gry