Jeszcze jeden Chmielarz z Digital Dragons. Tym razem rozmawia z Pawłem Schreiberem o tym, jak opowiadać historię w grze

Jeszcze jeden Chmielarz z Digital Dragons. Tym razem rozmawia z Pawłem Schreiberem o tym, jak opowiadać historię w grze

Jeszcze jeden Chmielarz z Digital Dragons. Tym razem rozmawia z Pawłem Schreiberem o tym, jak opowiadać historię w grze
marcindmjqtx
25.04.2013 14:10, aktualizacja: 05.01.2016 16:14

No właśnie, jak? Przez cut-scenki czy rozgrywkę?

Adrian Chmielarz z The Astronauts i Paweł Schreiber z Jawnych Snów pogawędzili o istocie historii w grach. Jakimi środkami ją opowiadać, kiedy i w jakim natężeniu? Oddaję głos panom:

Marcin Kosman

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)