Independent Games Festival 2019: "Radość jest antidotum na niektóre choroby tego świata"

Independent Games Festival 2019: "Radość jest antidotum na niektóre choroby tego świata"

Independent Games Festival 2019: "Radość jest antidotum na niektóre choroby tego świata"
Joanna Pamięta - Borkowska
21.03.2019 16:01

Ceremonia wręczenia nagród z pełną emocji przemową.

Podczas odbywającej się w San Francisco konferencji Game Developers Conference ogłoszono zwycięzców Independent Games Festival 2019, czyli najlepszych twórców niezależnych. Zanim przejdziemy do nich, przedstawię wam laureatów:

Nagroda Seumasa Mcnally'ego:

  • Minit
  • Opus Magnum
  • Noita
  • Return of the Obra Dinn
  • Hypnospace Outlaw
  • Do Not Feed the Monkeys

Doskonała oprawa wizualna:

  • Forgotten Anne
  • Alto’s Odyssey
  • Hypnospace Outlaw
  • Just Shapes & Beats
  • Mirror Drop
  • Return of the Obra Dinn

Doskonałe udźwiękowienie:

  • ETHEREAL
  • Hypnospace Outlaw
  • Moss
  • Return of the Obra Dinn
  • Alto’s Odyssey
  • Paratopic

Doskonały projekt:

  • What the Golf?
  • Do Not Feed the Monkeys
  • Noita
  • Return of the Obra Dinn
  • Dicey Dungeons
  • Opus Magnum

Doskonała fabuła:

  • Wandersong
  • Genital Jousting
  • Unavowed
  • Seers Isle
  • Watch Me Jump
  • Return of the Obra Dinn

Nagroda Nuovo:

  • Circle0
  • eCheese Zone
  • Noita
  • Mirror Drop
  • Black Room
  • Paratopic
  • Do Not Feed the Monkeys
  • Nth Dimension[al] Hiking

Najlepsza gra studencka:

  • It’s Paper Guy!
  • Grace Bruxner Presents: The Haunted Island, a Frog Detective Game
  • After HOURS
  • En Garde!
  • levedad
  • Sole

Podczas ceremonii wręczania nagród, Meg Jayanth, poprzednia zwyciężczyni (80 Days) festiwalu, nawiązała w swej przemowie do tragicznych wydarzeń w miasteczku Christchurch w Nowej Zelandii.

"Jeśli w pełni i stanowczo nie odrzucimy tych ludzi, tych nazistów, faszystów oraz zwolenników białej supremacji - to tak, jakbyśmy ich zapraszali. Jeśli zrobimy dla nich miejsce, nie starczy go dla nikogo innego i to, co reprezentujemy dzisiaj tutaj, musi stanąć w opozycji do nich.(...) Ale odrzucenie to tylko połowa walki. Druga jest o wiele trudniejsza do przeprowadzenia. Polega na tym, że zadamy sobie pytanie, jak sprawić, by ludzie czuli się bezpieczni i szczęśliwi." Jayanth nawoływała do unifikacji przemysłu gier, zaś swoje przemówienie podsumowała tymi słowami:

Ponadto przyznano jeszcze nagrodę publiczności dla ETHEREAL, nagrodę ID@Xbox Gaming Heroes dla Jerry'ego Lawsona i alt.ctrl.GDC dla HOT SWAP: All Hands On Deck. Specjalna nagroda powędrowała też do Amy Hennig oraz Reiko Kodamy.

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (2)