Final Fantasy XIV jak Ultima Online

Final Fantasy XIV jak Ultima Online

Jakub Jatkiewicz
01.09.2009 17:16

Producent Final Fantasy XIV Hiromichi Tanaka, że zastosowany w grze system rozwoju postaci wzorowany na legendarnej Ultimie Online jest najbardziej sensownym rozwiązaniem. Z tego powodu w XIV nie będzie standardowego levelowania i nabijania kolejnych punktów doświadczenia.

"Z punktu widzenia historii MMO, od samego początku gry takie jak Ultima Online miały podobny, oparty na zdolnościach system, dlatego wierzymy, że dla naszych graczy będzie on sensowny.

Naszym graczom chcemy zapewnić elastyczność. Nie będą musieli ściśle trzymać się jednej klasy, ten system pozwoli na wypróbowanie różnorodnych klas.

Tym razem wszystko nie będzie opierało się na zabijaniu potworów i zdobywaniu punktów doświadczenia, ale na używaniu broni, którą trzyma się w ręku - w ten sposób zdobędzie się doświadczenie dla tej klasy. Tak więc, jeśli zmieni się broń, zmieni się także klasę. Klasy można zmieniać nawet pomiędzy walkami, ale nie w ich trakcie".

Planowo Final Fantasy XIV ma trafić na PS3 oraz PC w przyszłym roku.

fot.: Square Enix

Źródło artykułu:WP Gry
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)