Zmien skórke
Logo Polygamii

Fallout 76 stanie się bardziej grą dla pojedynczego gracza

Wraz z bohaterami niezależnymi powrócić ma to, czego najbardziej brakuje graczom.

Jak Bethesda poinformowała w trakcie swojej konferencji na E3, jeszcze w tym roku Fallout 76 doczeka się dużego uaktualnienia. Zatytułowane będzie Wastelanders i wprowadzi do gry to, czego graczom brakowało dotychczas najbardziej – postacie bohaterów niezależnych.

Nie będzie to jedynie zmiana kosmetyczna. Bethesda jest przekonana, że dzięki niej uda się zbliżyć Fallouta 76 do pozostałych tytułów serii. Ma się on dzięki temu stać tym, czego gracze naprawdę oczekują.

Nie mogę mówić o szczegółach, ale powiem, że większość tych rzeczy jest dostosowana pod gracza, nie robimy niczego szalonego w rodzaju grupowego podejmowania decyzji czy głosowania, tak jak robią to niektóre inne gry. To spersonalizowane doświadczenie. Jeżeli porozmawiasz z bohaterem niezależnym i w ten sposób posuniesz do przodu swoją fabułę i swoje zadanie, będzie to znaczyło coś dla ciebie.

Powiedział serwisowi VG247 dyrektor produkcji, Chris Mayer. Jednocześnie obiecał również, że wybory gracza wpłyną również na stan świata (ale znów, tylko jego świata – więc każdy będzie mógł tych wyborów dokonać sam), wiele decyzji opierać ma się też o statystyki bohatera.

Wygląda więc na to, że Bethesda faktycznie chce zrobić z Fallouta 76 pełnoprawną odsłonę serii, w końcu. Pytanie, czy nie za późno.

Dominik Gąska

Więcej na temat:

7
Dodaj komentarz

Zaloguj się by skomentować
2 Komentarze
5 Odpowiedzi
5 Obserwujący
 
Najpopularniejszy komentarz
Najpopularniejsza dyskusja
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
gsg
Użytkownik

Pierwsze Fallouty IMO poza bardzo elastycznym systemem stały swoimi społecznościami, odkrywaniem tego, jak organizowała się ludzkość po wojnie i wpisywaniem fajnych NPC w ten szeroki kontekst i jego frakcje. A tego F76 nie ma jak zrobić. To świat i miejsca wciąż jeszcze bez powojennego lore. Czy z tej gry w ogóle da się zrobić “pełnoprawne cRPG”? Czy też kiedy biedny Dominik po ograniu update napisze “F76 to wciąż nie jest prawdziwe cRPG”, znów będę się wyzłośliwiał, że nikt takiej gry nie obiecywał? 🙂 Napisz coś fajnego o klasycznych Fallotach – jak ostatnio i kiedyś o BG! Będę czytał! Szerzmy miłość… Czytaj więcej »

s.p.
Użytkownik

Wszystko da się z tą marką zrobić. Niestety pierwszy krok to zabranie praw Bethesdie

ZmanieryzowanyTim
Użytkownik

Racja – nie można tak po prostu dokleić do istniejącej gry naprędce skleconej fabuły i oczekiwać, że będzie miała taki sam impakt, jak ta z klasycznych Falloutów, gdzie główna oś ideowa gry była wyrażana przez wiele różnorakich środków – nie były to jedynie dialogi, ale także styl graficzny, architektura miejsc, które odwiedzasz, mieszanie hurraoptymistycznego, fasadowego stylu lat ’50 z ponurą rzeczywistością powojennej Ameryki etc. Inna sprawa, że nie jestem pewien, czy jest sens w ogóle coś z tą marką zrobić. Wbrew wszelkim oczekiwaniom, układa się ona w perfekcyjną trylogię – Fallout 1, 2 i New Vegas (no, dwójka trochę odstaje,… Czytaj więcej »

s.p.
Użytkownik

It just works?

Popularne wpisy

Popularne Gry