Dzieciaki napędzają branżę gier

Dzieciaki napędzają branżę gier

Jakub Jatkiewicz
12.09.2009 13:02

Grupa NPD, która regularnie przeprowadza badania związane z amerykańskim rynkiem gier, opublikowała kolejny ciekawy raport. Gospodarstwa domowe, w których skład wchodzą dzieci do lat 12, dokonują zakupu 24% wszystkich sprzedawanych gier, te same gospodarstwa zapewniają aż 45% łącznej sprzedaży w dolarach.

Wspomniane dane pochodzą z raportu „Kids & Cross-Entertainment Behaviors”, który wyjaśnia także, dlaczego dzieci mają tak silny wpływ na branżę gier. Statystycznie każde dziecko ma w tygodniu 68 godzin wolnego czasu, który poświęca głównie na rozrywkę, a jedną z najpopularniejszych jej form są właśnie gry.

”Zgodnie z U.S. Census Bureau* w Stanach jest 53,4 miliona dzieci w wieku 12 i poniżej 12 lat, co stanowi 17 procent populacji. Jednak dla wielu przemysłów, w tym branży gier, mają wpływ na znacznie większą część łącznej sprzedaży.

W okresie 12 miesięcy, kończącym się w czerwcu 2009 roku, ta grupa konsumentów stanowiła 24% sprzedaży w branży gier. Dwunastolatki są silnie zaangażowaną grupą konsumentów, 75% z nich gra, a 81% korzysta z komputera do czynności niezwiązanych z pracą domową”.

Źródło artykułu:WP Gry
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)