Zmien skórke
Logo Polygamii

Cyberpunk 2077 mocno zmienił się przez ostatni rok

Znów te zmiany. Oby na lepsze.

Od przedwczesnej zapowiedzi Cyberpunka 2077 dużo wody musiało upłynąć w Wiśle, nim zobaczyliśmy coś więcej,  niż pamiętny zwiastun live action.  Dopiero na zeszłorocznym E3 zobaczyliśmy wreszcie trailer oraz prawie godzinę  gameplayu z gry. Wygląda jednak na to, że tegoroczne targi mogą być równie ciekawe dla oczekujących na grą, co te zeszłoroczne. Nie tylko dlatego, że firma planuje zapowiedzieć kolejną grę (którą zacznie produkować za 5 lat, hehe). Ciekawa może być też kolejna prezentacja Cyberpunka, który ma być “inną grą niż rok temu”.

Przynajmniej takie stwierdzenie padło we wczorajszym wywiadzie dla Dark Side of Gaming z ust Mateusza Tomaszkiewicza. Pracuje on w firmie jako projektant questów. Nie są to z pewnością zmiany fundamentalne, ale do gry miały zostać dodane w tamtym czasie nowe elementy, które mogą nieco zmienić nasze spojrzenie na grę, a część mechanik w ogóle nie została jeszcze zaimplementowana. Developer podkreślił, że studio nie dało jeszcze rady pokazać między innymi idei otwartego świata. Ma z nią współgrać między innymi danie graczowi jak największej gamy narzędzi do rozwiązywania problemów. Gracz ma zawsze mieć alternatywę, wpływającą nie tylko na odczucia z rozgrywki, ale też jej przebieg.

Firmie zależy na tym, by walka nie była zbyt zręcznościowa, a raczej bazowała na statystykach, jak to w grach RPG. Raczej będziemy więc skazani na krycie się za osłonami i stopniowy ostrzał, a nie bawienie się w rycerza.  chociaż twórca zapewnia, że w grze będzie czekał na nas rozbudowany arsenał – i również jego dobór wpłynie bezpośrednio na styl rozgrywki. Na więcej konkretów musimy niestety jeszcze trochę poczekać.

Krzysztof Kempski

Więcej na temat:

11
Dodaj komentarz

Zaloguj się by skomentować
5 Komentarze
6 Odpowiedzi
7 Obserwujący
 
Najpopularniejszy komentarz
Najpopularniejsza dyskusja
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
pear
Użytkownik

Mam nadzieję, że CDPR posłuchało sugestii bardziej obeznanych graczy (bo co zabawne, najciekawsze krytyki i wypunktowane nadzieje co do zmian przeczytałem właśnie od graczy), a sama gra pójdzie raczej w rozbudowanie Deus Exa (albo lepsze!), a nie Mass “press button for awesome” Effecta.

Aimagylop
Użytkownik

Gdzie można zagrać w tę wersję w którą owi gracze grali?

pear
Użytkownik

Pokazali chyba 30min rozgrywki, jeżeli wg ciebie to za mało by móc się w ogóle wypowiedzieć o grze, zaprezentowanych mechanikach, czy skąpych wyborach pokroju “Tak”, “Może”, “Sarkastyczne tak”, tudzież “Mam do ciebie interes” i “Osoba, która mnie przysłała ma do ciebie interes”, to jest to przykre. Nie pozostaje ci nic jak kupować wszystkie gry jak leci, również crapy np. takiej Bethesdy, bo przecież dopóki nie zagrasz w całą, to nie będziesz wiedział z czym masz do czynienia.

Aimagylop
Użytkownik

cool story bro

pear
Użytkownik

Odpowiedź na poziomie i jakże odnosząca się do argumentów o mechanikach gry czy rozczarowujących wyborach 🙂

Lord Bart
Użytkownik

Witchery w większości były takie same, więc… można założyć że to przez Geralta, który nie lubi dużo mówić, ale… to CDP 😉

AntoniNasObroni
Użytkownik

Amen brother!

makimura
Użytkownik

To, że gra ciągle się zmienia i studio ma problem z pokazaniem otwartego świata, znaczy, że do premiery jeszcze bardzo daleka droga. Wygląda na to, że ambicje przerosły ich możliwości. Chociaż chciałbym się mylić.

C.C. Stellar
Użytkownik

Ślepo liczyłem na premierę pod koniec roku/początek 2020.

TurboGad
Użytkownik

Przypominam, że twórcy komentując materiał z “prawdziwego gameplayu” używali równie wymownych co asekuranckich stwierdzeń, że to co pokazali to “stan na teraz”, wyraźnie komunikując, że ostateczna wersja będzie inna…

Zacco
Użytkownik

“część mechanik w ogóle nie została jeszcze zaimplementowana”

Loot boxy, loot boxy…i battle royal. Please CDRed don’t go that way
😬

Popularne wpisy

Popularne Gry