Zmien skórke
Logo Polygamii

Cyberpunk 2077 - jest 48-minutowe nagranie z rozgrywki!

CD Projekt pozwala wszystkim obejrzeć demo, dotychczas prezentowane za zamkniętymi drzwiami.

[Aktualizacja 19:58] W końcu! Około 50-minutowy fragment rozgrywki, prezentowany wybranym za zamkniętymi drzwiami najpierw na E3, a w zeszłym tygodniu na Gamescomie, został udostępniony do obejrzenia wszystkim zainteresowanym.

To solidny kawałek gry, pokazujący jej świat zarówno we wnętrzach jak i na terenie otwartego miasta. Jest jeżdżenie, rozmawianie, podejmowanie decyzji, jest i strzelanie. Dużo, dużo strzelania.

Wygląda to wszystko naprawdę dobrze, a przede wszystkim – jak prawdziwa, działająca gra. Graficznie jest bardzo ładnie, ale nie niewiarygodnie. Systemy wydają się faktycznie działać. To bardzo uspokaja, szczególnie, że jeszcze niedawno plotkowało się o tym, w jak słabym stanie znajdują się prace nad grą.

Z tego dema wynika jednak, że CD Projekt Red już teraz ma do pokazania całkiem dużo. To co, premiera na gwiazdkę 2018? 😉

Pełne nagranie z dema w serwisie YouTube – poniżej.

[Oryginalna wiadomość, która ukazała się pod tytułem “Cyberpunk 277 – leci demo na żywo na Twitchu”] W tej chwili leci na żywo na Twitchu. Zapewne wrzucą później dla wszystkich do obejrzenia na YouTubie, ale na wszelki wypadek oglądajcie już teraz!

Przyznaję, nie była za długa, ale kto tu w ogóle potrzebuje tekstu.

Dominik Gąska

Więcej na temat:

46
Dodaj komentarz

Zaloguj się by skomentować
20 Komentarze
26 Odpowiedzi
25 Obserwujący
 
Najpopularniejszy komentarz
Najpopularniejsza dyskusja
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
C.C. Stellar
Użytkownik

Oglądam. Wygląda niesamowicie. Ja chcę w to grać, już!

Lord Bart
Użytkownik

comment image

SkazaME
Użytkownik

Moje pierwsze wrażenie: To jest gra, którą Bethesda zawsze chciała zrobić, a nigdy jej się nie udało.

Sasilton
Użytkownik

No chyba nie. Robią rpgi gdzie kompletnie olewają fabułę, robię strzelanki gdzie liczy się tylko sieczka, i robią też gry gdzie fabuła tez odgrywa kluczową rolę.
RPGi z dobrą fabuła nie są w ich portfolio 😀

Kakkuktas
Użytkownik

Co do porównań z borderlands

https://imgur.com/a/1qbTdQu

mravg79
Użytkownik

dobry obrazek. Co do latajacych cyferek nie jestem ich fanem. Ale sa gry w ktorych wskaznik jak idzie nam walka jest zwyczajnie pomocny. Tyle ze roznie to pasuje do roznych gier. W wypadku tego jak wyglada to w CP2077 nie mam z tym wiekszego problemu. Ale juz tzw zawieszenie niewiary (nie jak nie wiem jak lepiej to przetlumaczyc nizli kalka z ang) zupelnie mi sie nie udalo w the division – no jak to widze kolesia, wale mu z broni maszynowej w glowe a on zamiast pasc sypie cyferkami. Nastawienie, rodzaj gry wczucie w klimat. Ew brak cyferek a jakas… Czytaj więcej »

Aimagylop
Użytkownik

Trochę nie rozumiem obrazka, tzn. co tam robi Wiesiek. Który ani nie jest z widokiem FPP, jak Borderlands i CP 2077, ani nie jest strzelanką, jak Borderlands i CP 2077.

pear
Użytkownik

Aż nie mogę się zdecydować jaki prześmiewczy tytuł bardziej pasuje:
1. Bieda Ex 2077
2. Sztampapunk 2077
3. Call of Popamole Shooter 2077

mravg79
Użytkownik

Nie bede wystawial oceny temu co napisales ale czy mozesz podac jakies argumenty co Tobie w CP2077 nie pasuje, po obejrzeniu tych 48minut?

Czy moze po prostu wolisz fantasy?

Pytam serio bo widze ze nie pierwsza twoja negatyna wypowiedz nt cp2077.

milego wieczoru

gseed
Użytkownik

Cóż wyglada to rewelacyjnie. Jeśli rzeczywiście cała gra będzie funkcjonowała tak jak tutaj pokazano to mam kandydata na najlepsza gre generacji 😉

marlice
Użytkownik

Mnie martwi tylko jedno – czy gra będzie miała język PL?
Niby znam ang. ale mam dziwne przeczucie, że bez lokalizacji będzie ciężko pograć bo słownictwo będzie bardzo skomplikowane.
Ale demo super 🙂

mravg79
Użytkownik

Ale o czym piszesz pelnej lokalizacji czy kinowej? No nie sadze zeby CDP nie dal choc napisow.

marlice
Użytkownik

Pełna lokalizacja oczywiście. Kiedyś bym się o to nie martwił, ale teraz to już mega korpo więc cyferki mogą być ważniejsze niż lokalizacja PL (obym się mylił!).

mravg79
Użytkownik

kto jak kto ale redzi powinni wiedziec ze wielu graczy w PL docenia lokalizacje.
Pytanie tylko czy podolaja.
Z newsow pamietam ze Wiesiek 3 mial byc kierowany do ogolnoswiatowego odbiorcy i wersja PL nagrywana byla pozniej nizli EN.
No ale jesli chodzi o Wieslawa to mieli za soba wczesniej 2 odslony doswiadczenia w tym uniwersum.
CP2077 to zupelnie inny klimat. I ja prywatnie balbym sie ze PL moze wypasc blado przy EN. (jest wiele przykladow gier z pelna lokalizacja ktora byla conajwyzej ok lub taka gdzie po 30 minutach zaczynalem nowa gre z EN dub)
Ale pozyjemy zobaczymy.

Sasilton
Użytkownik

Osobiście nie wyobrażam sobie grania w to z polskim dubbingiem.
Przede wszystkim będzie na gorszym poziomie. To będzie kosztowało, a nie wydadzą takich samych pieniędzy na każdy język, wiadomo że eng będzie miał najlepiej wykonany.
No i polski tam nie pasuje. To Stany, na każdym rogu będą akcenty, albo gadać w innym języku.

mravg79
Użytkownik

obejrzalem powiem tak lubie DeusEx a to co tutaj podoba mi sie bardziej to niewiadome i emocje. Przyklad – rozmowa z agentka – nie wiadomo jak sie potoczy a zaczynamy od tego ze dostajemy strzal na ryj. Negocjacje kupna bota atmosfera gesta i tez juz siegac po bron czy moze probowac pogadac. To bardzo mi sie podobalo. Troche moze a malo gram w FPS i jak ja bym chcial widok z TPP. No ale coz to nie jest deal breaker. Ogolnie jestem nastawiony pozytywnie. (co do hajpu, pewnie juz tu pisalem nie wiem z racji wieku, stażu w graniu czy… Czytaj więcej »

Bartosz Witoszka
Redaktor

Mam tak samo, nie bawi mnie “jaranie się”, niemniej podobało mi się i pewnie kiedyś ogram 🙂

mravg79
Użytkownik

A moze to byc tez wina nadmiaru gier do ogrania (ach te promocje). Powiem otwarcie szczerze zazdroszcze tym co potrafia sie jarac grami przed premiera wyczekiwac (cos jak dzieci ktore czekaja na wigilie) ale no ja juz tego nie potrafie… I zeby nie bylo ze ze tylko zrzedze – to ze wyczekiwaniem, trailerami, informacjami sie nie jaram nie zabilo ani troche przyjemnosci z grania. Granie dalej potrafi mnie czym zaskoczyc, przykuc moja uwage od gier rewelacyjnych przez bardzo dobre po po prostu dobre. Jesli gra mi nie siada zupelnie to zazwyczaj odpuszczam bo czasu zbyt malo zeby meczyc sie z… Czytaj więcej »

Bartosz Witoszka
Redaktor

U mnie raczej chodzi o zbyt mocne poznanie branży i tego jak powstają (a w zasadzie, co marketingowcy robią z grą jeszcze przed premierą) gry. Już znudziło mi się oglądanie trailera i jaranie się 2 minutowy wyrywkiem gry, który mi absolutnie mówi już wszystko o grze. Jest bardzo niewiele gier, które potrafią mnie zaskoczyć. To nie znaczy, że pluje na gry AAA, bardzo je lubię, jednak są bardzo przewidywalne. Dlatego, gdy patrzę na trailery nowego Assassyna, to wiem, że podczas rozgrywki będę się dobrze bawił, ale nie wygląda to porywająco.

mravg79
Użytkownik

Rozumiem, pracujac w branzy oprogramowania choc nie gier tez dostrzegam pewne prawidlowosci… (jak to ta funkcja nie ma rekomendacji zespolu, puszczamy na produkcje i zaczynamy łatać ale juz nieroby jedne). Co do marketingu ten potrafi byc kompletnie skopany… Do dzis pamietam jak po ograniu Heavy Rain ktory mi siadl, bylem pozytywnie nakrecony na BTS (ktory mi nie siadl jak juz ogralem) i tutaj popelnilem blad obejrzalem wszystkie materialy (lacznie 1,5h rozgrywki dano przed premiera) i potem jak docieralem do tego momentu w grze wialo nuda… Dlatego nauczony doswiadczeniem jesli nie jest to jakas solidnie rozbudowana gra a jestem nia zainteresowany… Czytaj więcej »

Bartosz Witoszka
Redaktor

Nie był zapowiadany, ale dla mnie jest to pogrywanie z tą mniej zahapowaną częścią graczy. Super, ostatecznie okazało się, że dostajemy demo, ale mogło się obyć bez tej całej pompy. Nie lubię, gdy ktoś się ze mną bawi, wolę wyłożenie kart na stół. Nie czuję się też jakoś super pokrzywdzony (w zasadzie to w ogóle), bo nie specjalnie czekam na tę grę, ale chce się o niej więcej dowiedzieć. I cieszę się, że ostatecznie do tego doszło, ale w moim subiektywnym odczuciu wyglądałoby to lepiej, bez tej całej burzy w Internetach wokół tego streama.

chyzwar
Użytkownik

Ziew. Może kiedyś na jakiejś wyprzedaży kupię. Sekiro Shadows Die Twice to to nie jest.

lecho
Użytkownik

No nie jest. W kwestii porównań do innych gatunków gier, nie jest to też Forza Horizon 4 – taka niespodzianka 😉

chyzwar
Użytkownik

Porównywałem raczej swój hype, a nie gry same w sobie, no ale niech będzie 😉

Shozou
Użytkownik

Coś w tym jest. Po pierwszym Wieśmaku coś CDPR nie wychodzi. Poczekam aż będzie za groszę jak W3 dziś.

madoc
Użytkownik

Zupełnie nie wychodzi, dalej się nie mogą pozbierać po wtopie z W3.

Shozou
Użytkownik

Nie neguję tego że W3 się sprzedał, tak był w końcu projektowany. Wieśmak 1 miał pomysł na siebie, swój system walki który mógłby być rozwijany, swój sposób prowadzenia fabuły itd. Wieśmak 2 i Wieśmak 3 to już poprostu uzachodnienie marki – zrobienie gierki pod publikę. I chociaż walka nadal kulała, tak samo jak poziom trudności, to już klientowi się podoba bo to jest ich, bo w to grali przez ostatnie 10 lat.

PentaStar
Użytkownik

Całkiem sporo systemu P’n’P przeniesione do kreatora postaci, to zdecydowanie na plus. Sam gameplay wygląda dobrze, ale to WIP, co obwieszcza wiszący na górze napis, toteż wiele można poprawić i tyleż samo spartolić. A póki co jest spoko i oby tak dalej.

Bartosz Witoszka
Redaktor

Ten komentarz napisałem na jednej z grup FB, do której należę. Nie chciało mi się pisać nic nowego, dlatego postanowiłem go tu wkleić. Nie hejtujcie za bardzo. Raczej sceptycznie podchodzę do strategii marketingowej CDPR, nie podoba mi się, trudno. Jednak dostałem to czego zawsze oczekiwałem, konkrety i to na nich warto się skupić. Uważam, że jest to bardzo dobre demo, które prezentuje to czym będzie ta gra, dostaliśmy 50 minutową pigułkę. Przede wszystkim, to co spodobało mi się od razu – dorosłość. Nikt po numerku w łóżku nie ma ubrania na sobie. Trochę przeszkadzało mi to w Wiedźminach (2,3), gdzie… Czytaj więcej »

Johnny
Użytkownik

“Raczej wątpię, by coś się stało po tym, jak wejdziemy na czerwonym. Nic specjalnego, ot zwykły bajer dla dema. ”

Nie wiem czy zwróciłeś też uwagę, że po drugiej stronie tego przejścia, po lewej stał policyjny radiowóz a obok niego policjant. Niewykluczone więc, że przechodząc na czerwonym, złapie on nas i wlepi mandat 😉

Bartosz Witoszka
Redaktor

Tak, zwróciłem uwagę i w sumie nie wiem czemu o tym nie napisałem. 😀

rorkdcr
Użytkownik

To co pokazali na e3 kompletnie mi nie pykło, natomiast to… boner.
Po cichu wierzę że to demko to będzie impuls dla Eidos żeby jednak odkopać Deus Ex i załapać się na hypetrain na cyberpunk jaki wywoła CP2077

Joanna Pamięta - Borkowska
Użytkownik

Oj tak, tak. Że pójdzie całą szeroka fala cyberpunkowych gier, i tych odgrzewanych, i całkowicie nowych. Każda będzie reklamowana hasłem: “w oczekiwaniu na Cyberpunka…”. W ogóle mi to nie przeszkadza.

Eshyagnnor
Użytkownik

To nie jest tak, że mówię Cyberpunkowi “nie”. Obawiam się jednak, że miałem nadzieję na coś… innego? Obejrzałem ostatnie 15 minut rozgrywki, które wywarło na mnie wrażenie – “meh”. Pokazane w tym czasie umiejętności specjalne, dość niespotykanie mechaniki wzbudziły moje zaintersowanie, ale wciąż – meh, ot kolejny fps, nic nadzwyczajnego. Problem z pierwszoosobowymi grami akcji tkwi w trudnym zadaniu odświeżenia gameplayu, zwyczajnie brak materii tu do rewolucji. So, mam nadzieję że gra zdobędzie moją uwagę klimatem, fabułą, postaciami, czyli tym wszystkim, co powinno, i mam nadzieję, że będzie, stanowić o jej treści. PS Po cichu trzymam kciuki, niech ostatnie ujęcia… Czytaj więcej »

madoc
Użytkownik

“Problem z pierwszoosobowymi grami akcji tkwi w trudnym zadaniu odświeżenia gameplayu, zwyczajnie brak materii tu do rewolucji.”
Co to znaczy? FPP ma Doom, Skyrim, Deus Ex, Dishonored, Bioshock, czy Borderlands – a w każdą z tych gier gra się zupełnie inaczej. Pierwszoosobowa perspektywa nie ogranicza tak bardzo, jakby się mogło wydawać.

Eshyagnnor
Użytkownik

True, jednakże zawęże to do gier w których to rozgrywka skupia się na walce bronią palną i pochodną, gdyż to je miałem na myśli.

Gry takie jak DOOM, Quake, Unreal Tournament są ewenementami, gdyż samym “strzelaniem” zdobyły uznanie i popularność, podczas gdy tytuły takie jak Bioshock, Deus Ex i im podobne, potrzebowały czegoś więcej by to osiągnąć. Point is, te gry w zasadzie nie różnią się od siebie diametralnie, to wciąż FPSy, które wiele w koncepcji gameplayu nie zmieniy ni wprowadziły.

sebogothic
Użytkownik

Ludzie jak zwykle oczekiwali kolejnej nadgry, ale tak to już jest gdy obraz gry kreuje się na podstawie opisów lub zapowiedzi twórców. Każdy w głowie tworzy sobie wizję produkcji doskonałej, perfekcyjnej, wręcz nadgry czy Chrystusa 2.0, który wprowadza rewolucję i postęp do gatunku. Sam tak kiedyś miałem czytając z wypiekami na twarzy zapowiedzi takiego Gothica 3, Two Worldsa II czy Wiedźmina 3. I zawsze kończyło się na większym bądź mniejszym rozczarowaniu gdy wyobrażenia zostały zderzone z ostateczną wersją gry. Czym innym jest jednak barwny opis a czym innym zobaczenie już filmu z rozgrywki. Kiedy na wykreowany obraz nakłada się interfejs,… Czytaj więcej »

Rif-
Użytkownik

Ależ mieszane uczucia mam. Całość w olbrzymim stopniu zaburza mi fakt, że to po prostu sieczka strzelankowa. To nie jest Deus Ex: HR, ale pozostając przy stylice, ostatnia reinkarnacja Syndicate z 2012 z elementami RPG . Jeszcze większym złem jest strzelanie w poduszki. Jejć, wiem, że to RPG, ale serio, nie sądziłem, że gra pójdzie ta ostro w tym kierunku. Gdy się już przestawię tj. porzucę oczekiwania wstępne, to może polubię bardziej 🙂

Aimagylop
Użytkownik

Wygląda poprawnie ale hype mi opadł. Brak klas z papierowego oryginału boli, brak widoku tpp żeby podziwiać świecącą kurteczkę smuci.

PentaStar
Użytkownik

IMO brak sztywno ustalonych klas byłby mocno ograniczający dla komputerowej produkcji (choć pewnie zaimplementowanie nie byłoby w żaden sposób skomplikowane), zresztą nawet w CP2020 z klasą wiązała na dobrą sprawę tylko um. specjalna, a reszta była dosyć płynną kwestią, zależną od kierunku rozwoju postaci.

Joanna Pamięta - Borkowska
Użytkownik

Tutaj jest po prostu solos. Ale wyobraź sobie, ile musieliby zmienić w fabule i zadaniach, gdyby ktoś chciał zagrać… Fixerem. A potem Gliniarzem. A kiedy indziej Netrunnerem. Przecież te profesje w ogóle nie zakładają walki wręcz czy bronią białą. Obawiam się, że w przypadku większości tego typu produkcji, zaimplementowanie takich profesji byłoby za trudne. To jest wyższość fabularnych RPG – nie ogranicza Cię nic, poza wyobraźnią gracza i MG.

Aimagylop
Użytkownik

Dokładnie tak, adaptacja na inne medium rzadzi się prawami tego medium.

Aimagylop
Użytkownik

Ok, kto zliczy ile razy narrator powiedział OK?

TurboGad
Użytkownik

Namioty postawione jak na rocznicę polskiego parlamentaryzmu, podczas kiedy twórcy już się asekurują, żeby dramy jak w przypadku Watch Dogs nie było:

“Of course, Badowski made sure to note: Although this is probably not the same game you’ll see on your screen when we launch, we still decided to share this 48-minute video with you. This is how Cyberpunk 2077 looks today. Let us know what you think!?”

Simplex
Użytkownik

“To co, premiera na gwiazdkę 2018? 😉”

Bankowo! 😉

Badowski:
“gunplay, netrunning, car physics, or the game’s UI–everything’s pretty much still in the playtest phase and we felt uneasy about publicly committing to any particular design”

Marrond
Użytkownik

Nie ogladam, nie interesuje sie, poza trailerem kilka lat temu nie widzialem jeszcze nic. Po tym co pokazali w W3 spie spokojnie i pre-orderuje jak tylko bedzie mozna – panowie pamietaja jeszcze czasy robienia pelnowartosciowych gier wiec wierze ze tego nie spartola.

Popularne wpisy

Popularne Gry