Zmien skórke
Logo Polygamii

Cicha apokalipsa po raz drugi, czyli obszerna aktualizacja The Long Dark

Wciąż bez trzeciego odcinka.

Nieprzyjazne oblicze Kanady, wypadek w samym sercu gór i nieludzkie zimno – The Long Dark się nie szczypie, jak pisał Dominik w swojej recenzji wczesnego dostępu. Boczył się jednak na małą różnorodność opcji i ogólną powtarzalność.

Wczorajsza obszerna aktualizacja ma szansę sporo w tym temacie namieszać. I to mimo że nie zawiera od dawna wypatrywanego trzeciego odcinka.

Zresztą, z tymi odcinkami historia wcale nie była taka prosta – premiera trzeciego odwlekała się w czasie, zaś sam zespół powiększał się, zmieniała się też koncepcja tytułu. W rezultacie studio Hinterland postanowiło spiąć wszystko razem i wypuścić coś na kształt udoskonalonej wersji dwóch pierwszych odcinków.

“Wintermute Redux odzwierciedla przeszło rok naszych starań, by udoskonalić tryb historii. Bazując na informacji, które otrzymywaliśmy od graczy, wzmacnialiśmy techniczne fundamenty naszej gry” – tak podsumowuje charakter aktualizacji studio. Łatka jest naprawdę solidna – znajdują się w niej dziesiątki większych i mniejszych zmian. Oraz całkowicie nowa zawartość.

Największe zmiany dotyczą dwóch pierwszych odcinków trybu Wintermute. Inna jest struktura misji oraz sposób prowadzenia fabuły. Został wprowadzony inny mechanizm dialogów, a każda z rozmów jest w pełni udźwiękowiona. Należy tutaj przestrzec, że po aktualizacji zniknie postęp związany z fabułą starych odcinków i zapisy stanu nie są kompatybilne. Jednak jeśli z tego powodu ktoś nie chce skorzystać z wersji Redux, wciąż będzie miał dostęp do trzeciego odcinka, który ukaże się w 2019 roku.

W trybie piaskownicy także wszystko wygląda nieco inaczej. Są nowe przedmioty do craftingu i wyzwania. Przekształcono interfejs. Wywalono całą grupę bugów.
Aktualizacja dotyczy oczywiście gry na wszystkie platformy.

Więcej na temat:

Dodaj komentarz

Zaloguj się by skomentować
  Subskrybuj  
Powiadom o

Popularne wpisy

Popularne Gry