Cerberus w ME2 powstał, aby budować dobre relacje z klientami

Cerberus w ME2 powstał, aby budować dobre relacje z klientami
20.03.2010 12:21
Marcin Dąbrowski
Marcin Dąbrowski

Szefowie BioWare, Ray Muzyka i Greg Zeschuk, twierdzą, że system Cerberus znany z Mass Effect 2, został wprowadzony do gry po to, aby zbudować dobrą relacje z klientami, a nie po to, aby ograniczyć sprzedaż gier używanych.

Mamy naprawdę dobre relacje z klientami: Mass Effect 1, Mass Effect 2, DLC, Mass Effect 3, przyszłe projekty. Ogromnie nam zależy na tej relacji. Myślę, że takie projekty jak Cerberus są świetnym sposobem na jej scementowanie, ponieważ Cerberus sprawia Cię przynależnym do pewnej społeczności”.

Dodał również, że filozofia BioWare skoncentrowana jest na dostarczaniu klientom nowej zawartości.

Szkoda tylko, że dobre relacje budowane są wyłącznie z klientami, którzy zakupili nowy egzemplarz gry lub zapłacili za kod odblokowujący dodatkową zawartość.

Przypomnijmy, że w tym miesiącu ukazało się bezpłatne DLC do gry nazwane Hammerhead, a już w kwietniu premierę będzie miała pierwsza zawartość dodatkowa typu „Premium”.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)