Atak AFK-ów w Battlefroncie 2 i pierwsze zmiany w systemie rozwoju

Atak AFK‑ów w Battlefroncie 2 i pierwsze zmiany w systemie rozwoju

Atak AFK-ów w Battlefroncie 2 i pierwsze zmiany w systemie rozwoju
Patryk Fijałkowski
05.12.2017 10:51

Dice zaczyna od koniecznych - i oczywistych - poprawek, podkreślając, że to dopiero początek.

Twórcy wprowadzili pierwszy szereg zmian do systemu rozwoju Star Wars Battlefront 2. Nie są one specjalnie odkrywcze i pewnie każdy z was pomyślał o nich, gdy tylko całe szambo wokół gry się rozlało, dziwi więc, że Dice potrzebowało aż tyle czasu.

Obraz

A ile dokładnie dostaje się za poszczególne mecze? Ciężko powiedzieć, Dice nie podało bowiem oficjalnych przeliczników. Zmiany jednak z całą pewnością są, ponieważ o ile wcześniej sumy zawsze oscylowały w okolicach 200-300 kredytów, bez względu na nasze wyniki, o tyle teraz gracze donoszą, że będąc najlepszymi na mapie i wygrywając mecz, zgarnęli nawet 1200 kredytów. Z kolei będąc najsłabszym i przegrywając, można otrzymać nieco ponad 200 kredytów. Skala więc zaczęła być zróżnicowana, a staranie się podczas rozgrywki w końcu ma sens i jest odpowiednio nagradzane.

Obraz

Poza tym Star Wars Battlefront 2 mierzy się teraz z innym problemem, będącym pokłosiem fatalnego systemu rozwoju. W grze roi się podobno od ludzi zostawiających włączoną grę, by farmić cenne kredyty. Aby uniknąć wykrycia przez automatyczne zabezpieczenia, oszuści imitują, że postać się porusza, naciągając np. gumki recepturki na gałki padów. W efekcie widok szturmowca czy innego droida biegnącego przez cały mecz w ścianę zdaje się już czymś naturalnym. Mijają godziny, bezużyteczny gracz prześlizguje się z meczu na mecz, a kredyty rosną. Za nie można kupić te cholerne skrzynki i choć trochę przyspieszyć katorżniczy proces rozwoju poszczególnych klas.

[ttpost url="https://twitter.com/rivaLxfactor/status/937707337242030080?ref_src=twsrc%5Etfw&ref_url=https%3A%2F%2Fs9e.github.io%2Fiframe%2Ftwitter.min.html%23937707337242030080"]

Dla tych, którzy grają uczciwie, oznacza to poważnie zaburzoną zabawę. Bo jak tu cieszyć trybem Bohaterowie i Złoczyńczy, gdy Vaderem, Yodą i Kylo Renem gra gumka recepturka? Jak wygrywać podczas Galaktycznego Szturmu, gdy układ sił jest zaburzony przez osoby będące na bezwstydnym AFK-u?

Sytuacja jest nieciekawa, żeby nie powiedzieć paskudna, a Dice po dwóch i pół tygodniach od premiery postanawia dawać nam więcej kredytów. Jasne, bardzo dobrze, że pojawiają się takie zmiany, ale patrząc, w jakim stanie jest Battlefront 2, wydaje się, że twórcy powinni działać znacznie szybciej i pewniej.

Patryk Fijałkowski

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (3)