Aliens: Colonial Marines staje się lepszą grą po poprawieniu jednej literówki

Aliens: Colonial Marines staje się lepszą grą po poprawieniu jednej literówki

Aliens: Colonial Marines staje się lepszą grą po poprawieniu jednej literówki
15.07.2018 15:18

Okazuje się, że AI przeciwników nie działała w oryginalnym wydaniu dobrze z powodu jednej literki.

Aliens: Colonial Marines nie było dobrą grą. Nie tylko jak na tytuł w kultowej serii - w ogóle nie była to dobra strzelanka i ze świecą szukać graczy, którym przypadła do gustu. Miała wiele problemów i oczywiście zachowanie przeciwników nie było jedynym z nich, ale tak czy inaczej ciekawie wiedzieć, jak niewielki tak naprawdę był błąd twórców w tym przypadku.

Był to jeden z problemów, poprawianych przez wydanego w 2016 roku moda ACM Overhaul. Jak się okazuje dzięki spostrzegawczości jednego z jego użytkowników o ksywie jamesdickinson963, akurat w tym przypadku praca moddera była wyjątkowo prosta.

Exclusive Aliens: Colonial Marines Cinematic Trailer

Aby poprawić zachowanie Xenomorphów w grze wystarczyło zmienić jedno słowo w pliku konfiguracyjnym gry - „teather” na „tether”.

Zamiast: ClassRemapping=PecanGame.PecanSeqAct_AttachXenoToTether -> PecanGame.PecanSeqAct_AttachPawnToTeather.

Powinno więc być: ClassRemapping=PecanGame.PecanSeqAct_AttachXenoToTether -> PecanGame.PecanSeqAct_AttachPawnToTether.

Obraz

Ta zmiana sprawia, że pojawiające się w grze Xenomorphy zgodnie z intencjami programistów zostają przypisane do odpowiednich stref. Dzięki temu wiedzą, na jakim obszarze mają walczyć i rozumieją, gdzie znajdują się wyjścia z lokacji.

Po zmianie tego jednego znaku przeciwnicy gracza zachowują się więc inteligentniej i bardziej agresywnie. Wciąż - nie rozwiązuje to wszystkich problemów z grą, ale jest dość niezwykłe, że coś tak drobnego umknęło twórcom…

Dominik Gąska

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (2)