Agent Gliniarz (Clay Agent)
Gra logiczna z wątkami przygodówkowymi. Bardzo prosta, o nieliniowym scenariuszu (w paru miejscach wydarzenia rozwidlają się) i nietypowej grafice. Jeśli zaś miałeś z nią problemy, to właśnie się rozwiązały.
Etap 1: Po lądowaniuPodnieś szpulę. Wyciągnij z niej nić. Przywiąż jeden jej koniec do drzewa, a drugi do kółka u szczytu klatki. Podnieś linijkę. Połóż pustą szpulę obok drzewa i oprzyj na niej linijkę. Weź kamień i wrzuć go do klatki. Zrób to samo z dwoma kolejnymi otoczakami. Stań na linijce. Odwiąż nić, klatka opadnie przerzucając cię ponad przepaścią.
Etap 2: Pod napięciemZerwij liść z krzaka. Pośliń go, po czym połóż na szkielecie leżącym na ziemi. Przylepi się doń mucha. Podnieś ją i zanieść pająkowi. Gdy ten zaszyje pajęczyną drut pod napięciem, rozerwij ją.
Etap 3: Pole minowePodnieś kamień i rzuć nim w zegarek. Wypadnie szkiełko, podnieś je. Utnij nim niewielką gałąź z drzewa po lewej stronie. Weź kamień i rzuć nim po raz wtóry. Tym razem zdobędziesz sprężynę. Połącz ją z gałęzią - otrzymasz wykrywacz min. Użyj go na znaku informującym o niebezpieczeństwie.
Etap 4: BastionPchnij wielką, kamienną płytę w lewo. Wejdź na nią i pogrzeb sobie w kieszeniach - znajdziesz łańcuch. Zawieś go na drutach wiszących nad płytą. Za chwilę spadniesz na ziemię, a płyta zmiażdży cię. Jako istota zupełnie płaska przedostaniesz się na następny etap.
Etap 5: Strażnik przy schodachWeź dwa czubki z długopisów stojących na schodach. Otwórz skrzynkę. Połącz kabel drugi z trzecim i piąty z szóstym, a stojący za ścianą strażnik stopi się. Podnieś skrzynkę, jaka po nim pozostała. Przejdź na następny etap.
Etap 6: SchodyWyzbieraj wszystkie skrzynki z wypustkami, jakie tylko znajdziesz w okolicy. Idź na prawo. Pod drzwiami znajdziesz wypustkę, dopasuj do niej dziurę z jednej ze skrzynek. Do powstałej w ten sposób wypustki dopasuj kolejną, itd. Wreszcie przejdź przez drzwi na drugą stronę. W zależności od tego, schody do których drzwi zmontujesz, trafisz na inny etap.