Zobacz jak polska branża kreatywna reklamowała się na targach Cebit 2013

Zobacz jak polska branża kreatywna reklamowała się na targach Cebit 2013

Zobacz jak polska branża kreatywna reklamowała się na targach Cebit 2013
marcindmjqtx
11.03.2013 16:42, aktualizacja: 21.01.2016 16:47

Raperzy L.U.C i Nativizm pełnili rolę przewodników po trwającym ponad pięć minut widowisku, do muzyki skomponowanej przez Pawła Błaszczaka.

Samo interaktywne wideo zostało natomiast zaprogramowanę przez, znaną chociażby z Linger in Shadows  i Datury, grupę Plastic. Ogólny pomysł zasadzał się na pokazaniu ponad trzech dekad ewolucji gier i przy okazji pochwaleniu się polskimi hitami i potencjałem naszego kraju, jeśli idzie o branżę kreatywną. Miłego oglądania.

Maciej Kowalik

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)