Volkswagen porzuca tradycyjną kampanię reklamową na rzecz gry

Volkswagen porzuca tradycyjną kampanię reklamową na rzecz gry

Volkswagen porzuca tradycyjną kampanię reklamową na rzecz gry
marcindmjqtx
22.10.2009 15:03, aktualizacja: 13.01.2016 17:18

No proszę, Audi wypuszcza specjalny samochód przy okazji premiery trzeciej Forzy, a Volkswagen postanowił porzucić tradycyjną kampanię reklamową i promować model 2010 GTI wyłącznie za pomocą gry na iPhone. Aplikacja będzie darmową wersją Real Racing.

W Real Racing GTI, który powinien być już dostępny na App Store, znajdziemy rzecz jasna tylko ten jeden samochód (w różnych wersjach). Volkswagen spodziewa się około dwóch milionów pobrań, a to choćby dzięki promocji jaką gwarantuje umowa z Apple.

Nie pierwszy to przypadek na tego typu marketing, wcześniej próbowała choćby Toyota z Yarisem. Niestety Japończycy polegli, bo gra była słaba. Firemint i Real Racing powinny jednak ustrzec Volswagena przed takim losem.

[via Joystiq]

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)