Zmien skórke
Logo Polygamii

Ubisoft pozbywa się DRM-u w swoich pecetowych grach

Znaczy się, zrobił to już wcześniej, ale jakoś nikt nie zauważył…

W wywiadzie dla serwisu Rock Paper Shotgun Stephanie Perlotti, dyrektor w Ubisofcie odpowiedzialna za gry sieciowe powiedziała, że gry wydawane przez firmę będą wymagały jedynie jednorazowej aktywacji przez sieć i będzie można je instalować tyle razy i na tylu komputerach, na ilu użytkownik sobie zażyczy.

Co więcej, od teraz pecetowe gry Ubisoftu nie będą wymagały stałego połączenia z siecią (oprócz tej pierwszej aktywacji w systemie). Czyli wróciliśmy niemalże do punktu wyjścia sprzed 2010 roku, kiedy to system zabezpieczeń został wprowadzony.

To nie jest nowość – Ubisoft zmniejszał zabezpieczenia swoich gier już od jakiegoś czasu, ale teraz zostało to oficjalnie potwierdzone jako strategia firmy. Nadchodzący Assassin’s Creed III będzie już korzystał z nowych, lżejszych zabezpieczeń.

Źródło: Rock Paper Shotgun

Konrad Hildebrand

Więcej na temat:

Najczęściej czytane

01

7 grzechów głównych HearthStone’a

02

Blade Runner 2049 – recenzja filmu. Piękno niedoskonałości

03

[Aktualizacja] W tył ku akcji – South Park mógł mieć w Polsce fajny tytuł, ale ślady po nim znikają

04

Xbox One X – najpotężniejsza konsola na rynku. Ale czy najsensowniejsza?

05

Co było dawno temu w odległej galaktyce, lepiej niech tam pozostanie. Battlefront II to dziś smutny żart

06

Hype czy ziew – jarają was jeszcze kolejne zapowiedzi Gwiezdnych wojen? [Klub Dyskusyjny]

07

South Park: The Fractured But Whole – recenzja. Od bytu czar

08

Rozchodniaczek: Powrót Raymana, sukces Gran Turismo i łatanie Wiedźmina 3

09

Sprzeciw wobec skrzynek z lootem nareszcie zaczyna wybrzmiewać głośno

10

Divinity: Original Sin 2 – recenzja. Wyszarp sobie przygodę życia

Popularne Gry