Sieciowa kooperacja w Guardian of Light to najwidoczniej spory problem

Sieciowa kooperacja w Guardian of Light to najwidoczniej spory problem

marcindmjqtx
21.09.2010 17:13, aktualizacja: 06.01.2016 15:50

To, że nowe przygody Lary Croft na 360 nie będą od razu oferowały kooperacji sieciowej było rozczarowaniem, ale można było ten fakt tłumaczyć chęcią wciśnięcia gry do promocji Summer of Arcade. A jak wytłumaczyć to, że również pozostałe wersje nie dostaną tej funkcjonalności na starcie?

Crystal Dynamics poinformowało właśnie, że choć data premiery się nie zmieni i Lara Croft and the Guardian of Light pojawi się na PSN i Steam 28 września, to możliwa będzie jedynie kooperacja offline. Początkowo, bo oczywiście firma planuje dodać zabawę z wykorzystaniem internetu później. Niestety nie wiemy, ile czekania to oznacza.

A co z 360? Tu plany również się zmieniły. Pierwotnie w dniu wydania pozostałych wersji, edycja na konsolę Microsoftu miała otrzymać aktualizację, dodającą kooperację via Xbox LIVE. Komunikat prasowy o niczym takim nie wspomina, ale Joystiq dowiedział się, że nowa funkcjonalność zostanie dodana w najbliższej przyszłości. Ile kartek zdążymy zedrzeć z kalendarza do tego momentu? Możemy tylko zgadywać.

Szkoda, naprawdę szkoda, że Crystal Dynamics trafiło na takie przeszkody, bo Guardian of Light to świetna gra, ale pod warunkiem, że gra się z kimś.Brak opcji sieciowych zawęża pole potencjalnych chętnych...

Maciej Kowalik

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)