Zmien skórke
Logo Polygamii

Rozchodniaczek: dużo wideo z gier, które nadejdą i Divinity: Original Sin 2 we Wczesnym Dostępie

Gamescomy Gamescomami, a ktoś przecież polać musi. I ladę wyczyścić, i krzesła poustawiać...

No, to do roboty. Niech no tylko znajdę szkło.

Małe Koszmary w pełnej krasie

Chcecie wiedzieć, jak wyglądało demo, na podstawie którego spisałem swoje wrażenia z Little Nightmares? O, dokładnie tak:

Pecetowy Tekken 7 w krasie jeszcze pełniejszej

Możecie zobaczyć, jak szlachta klepie się po mordach:

Final Fantasy XV chwali się angielską obsadą

Hej, laicy Finali – też macie wrażenie, że to może być pierwsza część serii, w którą zagracie?

A skoro jesteśmy przy głosach…

Dobrze wiedzieć, że konsolowy remaster Skyrima doczeka się wreszcie polskiego dubbingu.

Games with Gold kontratakuje

Abonenci usługi 1 września dostaną interesujący, premierowy tytuł – inspirowane jRPG-owymi klasykami Earthlock: Festival of Magic. Na resztę wrześniowej reprezentacji musimy jeszcze zaczekać.

Pojawił się też nowy fragment rozgrywki z Kingdom Come: Deliverance

A co powiecie na Divinity: Original Sin 2 we Wczesnym Dostępie?

Już od 15 września znajdziecie tam tego niecierpliwie wyczekiwanego RPG-a. Pora przekonać się, czy Larianom uda się powtórzyć sukces poprzedniej części.

Jedni wchodzą, drudzy wychodzą – na przykład WH40K: Eternal Crusade

Kolejna gra z uniwersum Czterdziechy 23 września wyjdzie z Wczesne Dostępu. Ciało naszego Bartka jest już gotowe. Czyli nasmarowane krwią niewiernych czy czymś w tym stylu.

A w Biedrze od dzisiaj kolejna fala taniochy

Znowu będąc na zakupach w Biedronce, możecie przejść się obok stoisk z multimediami, bo, a nuż, traficie jakąś tanią perełkę, która zalega na Waszej kupce wstydu? Nowa porcja gier – w cenach 39,99 zł i 59,90 zł – dostępna będzie od dzisiaj do 4 września lub wyczerpania zapasów.

Biedra

Polał, wytarł ladę, poustawiał krzesła i odpalił konsolę,

Patryk Fijałkowski

  1. gsg
    21:18 22.08.2016
    gsg

    Drugie Divinity potrzebuje przez całą grę trzymać poziom pierwszej mapy z jedynki i wszystko będzie tip-top.

    Zdaje się, że to zasługa wczesnych testerów, jak dobra jest ta mapa. I zdaje się, że to zasługa ich braku, że wraz z postępami w głównym wątku fabularnym (kolejne mapy coraz to bardziej są z nim powiązane, a więc dostęp do ich obszarów robi się coraz bardziej ograniczony) gra robi się coraz słabsza. Bo, jeśli dobrze pamiętam, wspierające projekt community miało dostęp tylko do pierwszej części gry.

    Mam drużynę w końcówce Enhanced Edition i od dłuższego czasu mobilizuję się, żeby ją doprowadzić do finału.

    Ukryj odpowiedzi()
    • 09:35 23.08.2016
      daget24

      Moją ochotę do gry zabił zaś turowy system walki, który nie ma głupiego przyspieszenia czasu (Jak ktoś ma ten EA to może powiedzieć czy w końcu dali tą opcje). Oraz zasługa też kretyńsko zaprojektowanych starć (Nie ma to jak spuszczenie na ciebie deszczu meteorytów na samym początku walki zabierającej przynajmniej 50% życia kiedy nic nie mogłeś temu zaradzić.)

      Ukryj odpowiedzi()
      • gsg
        11:23 23.08.2016
        gsg

        Akurat system walki mi się podobał, choć w pełni zgadzam się, że opcja przyspieszenia czasu wyszłaby mu na dobre. Starcia zaprojektowano w większości tak, żeby naprawdę opłacało się robić zwiady i atakować jako pierwszy. Szczególnie upierdliwi byli łucznicy, pakujący w drużynę strzały ze statusami. Rzucenie na któregoś ze skrajnych wrogów jakiegoś charma na start mogło zupełnie zmienić przebieg potyczki, bo te fajne zabawki zaczynali wymieniać między sobą.

        No ale co, kontrola tłumu to od zawsze podstawa w tego typu grach. A że ja sobie zrobiłem dwie czarodziejki (ugh, Mara i Rey, czyli pewnie w EE grałem na początku roku) lubiące do tego przywoływać różne stwory (moje zboczenie od czasu Morrowinda) i umiejące teleportacją rozstawiać przeciwników, to z łucznikiem i wojem w drużynie grało się bardzo przyjemnie.

      • 17:13 23.08.2016
        pear

        Co? Przecież system turowy w Divinity: OS jest jednym z najznamienitszych w historii gier. Kretyńsko zaprojektowane starcia? Chyba kretyn po drugiej stronie monitora, który nie potrafił myśleć nieszablonowo i potyczki były dla niego za trudne.

        Ukryj odpowiedzi()
        • 00:07 24.08.2016
          Lufsig

          gsg – komentarz w punkt! Ja jeszcze nieśmiało marzę o dobrej fabule i mniejszej skali przygody. Trochę obawiam się jednak, że to nadal będzie godly heroic fun fantasy… ale i tak się wybaczy 😉
          Tak dobrej gry w coopie daaaawno nie ogrywałem.

          BTW. Dobrze by było gdyby podwyższyli poziom trudności względem pierwszej części. Gra niestety bardzo szybko stawała się stanowczo zbyt prosta.
          My po ukończeniu standardowej wersji zaczęliśmy przygodę od nowa w enhanced. To ile dobrego robi „Tactician mode” trudno wyrazić słowami. Dzięki temu gra zaczyna wymagać a starcia pozwalają poczuć się jak w R6: Magic Edition.

          Ukryj odpowiedzi()
          • gsg
            11:29 24.08.2016
            gsg

            O tak – dlatego uwielbiam np. TESy, że dają mi mnóstwo zabawy poza głównym wątkiem fabularnym. Lubię w miejsce mesjasza być w grze po prostu poszukiwaczem przygód, wagabundą z zakurzonego traktu. Czekam dnia, kiedy producenci gier ogarną, że można pisać fajne fabuły bez zbawiania świata. Wręcz powinny wtedy wychodzić fajniejsze.

  2. 03:13 23.08.2016
    pear

    „Dobrze wiedzieć, że konsolowy remaster Skyrima doczeka się wreszcie polskiego dubbingu.”

    Ale o Enderal niestety może zapomnieć.

  3. 07:37 23.08.2016
    kubekherbatyzm

    Dobrze że tych chłopców z finala grają mężczyźni, może będą bardziej znośni.

  4. grocal
    08:32 23.08.2016
    grocal

    Co do Divinity: Original Sin 2 to Early Access jest przeznaczony dla kickstarterowych wpierających. Trzeba tylko pamiętać, że na razie twórcy gry oferują Early Access przez Steama i jeżeli chcemy mieć grę na GOGu, to nie możemy skorzystać z Early Access na Steamie, bo wygenerowany klucz jest już kluczem do pełnej wersji gry i nie będzie go można zamienić na klucz na GOG. Trwają rozmowy z GOG by Early Access był też udostępniony w ramach ich usługi ale kto wie co z tego wyjdzie.