Zmien skórke
Logo Polygamii

Polscy twórcy gier od A do Z: IonForce Studio

IonForce Studio to założone w zeszłym roku studio, które już ma na koncie dwie produkcje.

1. Nazwa firmy. Skąd się wzięła?

IonForce Studio.

Nazwa wzięła się z fascynacji napędami jonowymi.

2. Rok założenia.

2013.

3. Gdzie Was znaleźć?

www.ionforcestudio.com
Facebook
YouTube

4. Na jakie platformy robicie gry?

Obecnie na PC – w przyszłości na Maka, konsole, urządzenia przenośne.

5. Gry już wydane.

The Wooden Clock

Niteris

6. Gry w produkcji.

Blade of Retaliation

7. Liczba zatrudnionych.

2 osoby.

8. Dlaczego robicie gry? Jak to się zaczęło?

Od zawsze gramy w gry i zawsze istniała chęć zrobienia własnej. Wreszcie nastały czasy, kiedy pojawiły się silniki graficzne pozwalające we względnie prosty sposób na zrobienie złożonych gier, więc czemu by nie spróbować…

Wszystko zaczęło się wieki temu od książki „Visual Basic 6 dla dzieci od 8 do 88 lat” i od pierwszego Ponga (w którego nie można było wygrać) pisanego w Visual Basicu. Dalej było już z górki.

9. Jaką grę zrobilibyście za 100 milionów dolarów?

Kontynuację Fallouta 2, rasowy postapokaliptyczny RPG z izometrycznym widokiem i możliwością wyboru między więcej niż tylko złem i dobrem. A za pozostałe 99 milionów – przedpremierowy pokaz gry dla zwycięzców konkursu zorganizowany na międzynarodowej stacji kosmicznej :).

10. Najczęściej konsumowany posiłek w biurze to…

Schabowy.

11. Największy autorytet świata gier.

Feargus Urquhart, Matt Norton, Brian Fargo.

12. Najlepsza gra innego polskiego studia/twórcy.

Pokładamy duże nadzieje w Wiedźminie 3.

13. Przyszłość, rok 2016. Co robi Wasza firma?

Wszyscy strasznie panikują, bo już za rogiem premiera nowego tytułu na konsole, a konwersja jeszcze nie do końca przygotowana, wydawcy nieustannie domagają się nowych informacji. Na dodatek, z powodu braku miejsca przenosimy się do nowego, większego biura. Marketing cały czas nalega na wywiady, na które nikt nie ma za bardzo czasu i – jakby tego wszystkiego było mało – ktoś zarysował mi na parkingu mojego nowego Astona Martina DB9.

14. Czy wydra wygra?

To zależy, czy umie grać w kosza.

Wszystkie studia, które już zaprezentowały się w naszym cyklu można znaleźć w tym miejscu.

Najczęściej czytane

01

Next-geny pojawią się szybciej niż nam się wydaje

02

Need for Speed Payback – recenzja. Policyjny pościg za mikropłatnościami

03

Tolerujesz skrzynki z lootem, nienawidzisz ich czy totalnie ci zwisają? [Klub Dyskusyjny]

04

Czy „narodowość” gry ma dla nas w ogóle znaczenie [Klub Dyskusyjny]

05

Xbox One X – recenzja. Spełnione obietnice i miłe niespodzianki

06

„To, co my robimy na GOG-u, działa trochę jak muzeum”. Za kulisami polskiej konkurencji Steama

07

Pierwsze wyniki sprzedaży Star Wars Battlefront 2 pokazują, że Disney wkroczył do akcji zbyt późno

08

Rekord Reddita zmasakrowany przez EA, DICE oraz Star Wars: Battlefront 2. Chwalić się tym nie będą

09

Call of Duty: WW2 – recenzja. Operacja remaster

10

Do bicia EA dołącza się CD Projekt RED. Cyberpunk 2077 „bez żadnych haczyków”

Popularne Gry