Zmien skórke
Logo Polygamii

PGW: Dreams wciąż wygląda dziwnie i niejasno. Ale w pozytywny sposób

Twórcy podczas dłuższej prezentacji postanowili przybliżyć nam przykładowy „sen”.

Dreams ma być nie tyle grą, co potężnym narzędziem służącym nam do tworzenia „snów”, czyli własnych scenariuszy i gier – od przygodówek, przez wyścigi i platformówki, po horrory. Wciąż trudno zrozumieć jak wiele możliwości da nam studio Media Molecule i w jaki dokładnie sposób je wykorzystamy, ale wizja jest niewątpliwie intrygująca. Być może stanie się też trochę jaśniejsza po obejrzeniu poniższego materiału przedstawiającego przykładowy „sen” i podstawowe założenia Dreams:

Twórcy zapowiadają też możliwości sieciowe, w których będziemy mogli wygłupiać się razem z przyjaciółmi w tworzonych „na żywo” snach. O tym jak to się sprawdzi w praniu, przekonamy się w zaplanowanej na przyszły rok becie.

Patryk Fijałkowski

Więcej na temat:

Najczęściej czytane

01

7 grzechów głównych HearthStone’a

02

Blade Runner 2049 – recenzja filmu. Piękno niedoskonałości

03

[Aktualizacja] W tył ku akcji – South Park mógł mieć w Polsce fajny tytuł, ale ślady po nim znikają

04

Grę na Steama można zrobić w 12 minut i 18 sekund

05

South Park: The Fractured But Whole – recenzja. Od bytu czar

06

Hype czy ziew – jarają was jeszcze kolejne zapowiedzi Gwiezdnych wojen? [Klub Dyskusyjny]

07

Rozchodniaczek: Powrót Raymana, sukces Gran Turismo i łatanie Wiedźmina 3

08

Sprzeciw wobec skrzynek z lootem nareszcie zaczyna wybrzmiewać głośno

09

Divinity: Original Sin 2 – recenzja. Wyszarp sobie przygodę życia

10

Hej, a pamiętacie Pokémon Go? Do gry niebawem trafi trzecia generacja

Popularne Gry