Zmien skórke
Logo Polygamii

Nowa gra twórcy Nier?

Tylko jeśli gracie na urządzeniach mobilnych.

A zatem wszystko zależy od Waszego nastawienia – czy produkcję mobilną można traktować jako „następny ważny tytuł twórcy X”. Ja z tym nie mam większego problemu. Dlatego gdy okazuje się, że Yoko Taro na boku, oprócz wyczekiwanego przez nas Nier: Automata tworzonego we współpracy z Platinum Games, kreślił sobie jeszcze klikadełko na telefony, i tak jestem pozytywnie nastrojony.

O SINoAlice wiemy tylko, że zadebiutuje na iSprzętach i Androidzie tej wiosny w Japonii. Produkcję studia Pocket Laboratory wzięło pod skrzydła Square Enix. O wersji anglojęzycznej na razie wszyscy milczą, lecz jeśli u Azjatów spotka się z pozytywnym odbiorem, nie wątpię, by wydawca zaryzykował. Na tym poletku Square radzi sobie przecież bardzo dobrze, by wspomnieć choćby wersje GO Tomb Raidera, Deus Exa lub Hitmana. Nazwisko charyzmatycznego reżysera (przypominam, że Nier to spin-off Drakengarda) nie pozostaje wszakże bez znaczenia.

Szkoda jedynie, że zwiastun nie raczy nas niczym konkretnym. Tekst i ładne grafiki, jednak żadnej rozgrywki. Biorąc pod uwagę, że wstępna rejestracja dla japońskich graczy obiecuje bonusową liczbę magicznych kryształków – obstawiam produkcję w stylu „gacha”. Czyli mocno losową zabawę, która ma zachęcać do wydawania pieniążków na każdym kroku. Warto sprawdzić niedawne Fire Emblem Heroes od Nintendo, bo to dobry przykład, że coś takiego ma rację bytu nawet jeśli ktoś nie pali się do mikrotransakcji. A zupełnie na marginesie – bardziej niż premiery gry na tamtym rynku, nie mogę się doczekać ścieżki dźwiękowej do posłuchania na YouTubie. Oryginalny Nier pod tym względem mnie absolutnie oczarował.

Adam Piechota

  1. 12:58 17.02.2017
    dex4er

    Czy to jest Grimoire czy jakaś randomowa ksiażka? 🙂

Najczęściej czytane

01

Next-geny pojawią się szybciej niż nam się wydaje

02

Need for Speed Payback – recenzja. Policyjny pościg za mikropłatnościami

03

Tolerujesz skrzynki z lootem, nienawidzisz ich czy totalnie ci zwisają? [Klub Dyskusyjny]

04

Czy „narodowość” gry ma dla nas w ogóle znaczenie [Klub Dyskusyjny]

05

Xbox One X – recenzja. Spełnione obietnice i miłe niespodzianki

06

„To, co my robimy na GOG-u, działa trochę jak muzeum”. Za kulisami polskiej konkurencji Steama

07

Pierwsze wyniki sprzedaży Star Wars Battlefront 2 pokazują, że Disney wkroczył do akcji zbyt późno

08

Rekord Reddita zmasakrowany przez EA, DICE oraz Star Wars: Battlefront 2. Chwalić się tym nie będą

09

Call of Duty: WW2 – recenzja. Operacja remaster

10

Do bicia EA dołącza się CD Projekt RED. Cyberpunk 2077 „bez żadnych haczyków”

Popularne Gry